Arkadaşlar 5. Ayda Dusan öyle farzedelim tamam mı yani Sebada beşinci ayda.
...Seba, erkenden öğrenmişti bebeğim cinsiyetini. Oğlu olacaktı, sonra Ryan'a haber verdiğinde Ryan'da çok mutlu olmuştu.
Bugün ise Dusan, bebeğinin cinsiyetini öğrenmeyi umuyordu.
Artık gömlekleri ona olmadığı için gömlek giyemiyordu.
Siyah beyaz tişört, birde yanında desen olan dizlerinin altına gelen bir şort giydi.

(Dusan'ın göbeği kapalı)Çorabını da giydi ve ayakkabasını da giyip evden çıktı. Arabasına bindi ve hastaneye doğru sürdü.
Geldiğinde arabayı parkedip içeri girdi ve sevdiği doktorlar onun yanına geldi.
"Dusan gelmiş, Dusan gelmiş!"
Dusan hepsiyle sarılıp sohbet ettikten sonra Kerem'in odasına çıktı. Çıkarken kendi odasının önünden geçmişti, iç çekip Kerem'in odasının kapısını tıklattı.
Ondan gelmesine dair komut aldığında içeri girip kapıyı kapattı ve sedyeye uzandı. Daha sonra Kerem'in hatırlatması ile karnını açıp beklemeye başladı.
Kerem onun karnına soğuk jeli sürüp ultrason aleti ile bakmaya başladı. Bir süre sonra gülümseyip Dusan'a döndü.
"Dusan, bebeğin cinsiyeti belli. Öğrenmek ister misin?"
Dusan kafasını olumluca salladı.
"İsterim tabii ki de Kerem."
"Bir oğlun oluyor Dusan, keşke diğeri de yaşasaydı ama böyle olması gerekiyormuş demek. Neyse ya... Bebişin cinsiyetini öğrendik, artık mavi temalı bir parti verirsin ve beni de çağırırsın?"
"Olur, tabii ki de. Mavi giymek zorunlu ama!"
"E tabii ki de Dusan!"
"Edin'i de çağırsam mı acaba?"
"Sen yine de bi' şansını dene, belki gelir."
"Bilmem, neyse kalkayım artık."
...
Sebastian bugün Ryan'da kalacaktı. Bu yüzden Dusan evde rahatça gezebilirdi.
Kıyafetlerini çıkarttı ve üstüne uzun, ve de büyük bir gömlek giyip düğmelerini ilikledi.

(Anlattığım fotoğrafı bulamadığım için benzerini koydum siz hayal edersiniz artık.)Sonra Dusan laptopunu alıp mutfağa geçti. Laptopu masaya bırakıp tezgahın başına geçti.
Bir şişenin içine granül kahvesini koyup su ve şeker koydu ve şişenin kapağını kapatıp çalkalamaya başladı.
Şişenin ağzına kadar köpük olunca bıraktı şişeyi bir kenara ve süt köpürtücü ile sütünü köpürttü.
Kahvesini hazırladıktan sonra kahve ve laptop ile beraber mutfağın balkonuna çıktı.
Laptopundan uzun süredir izlemek istediği fakat vakit bulamadığı "The Gangster, The Cop, The Devil" filmini açtı ve izlerken arada kahvesini yudumlamaya başladı....
Film bittiğinde kahvesi de bitmişti. Bugün evde tekti ve pekte yemek yapası yoktu o yüzden salata tarzı birşey yapacaktı.
Aklına gelen yoğurtlu tavuk salata ile ağzı sulanmıştı ve malzemeleri çıkartıp hemen işe koyuldu.
...
Salata hazır olunca Dusan mutfağı toparlayıp salona geçti ve koltuğa oturup bacak bacak üstüne attı, daha sonra da salatasını afiyetle yemeye başladı.Yemeği bitince kirlileri götürüp bulaşık makinesine attı.
Sonra günlük duşunu almayı unuttuğunu hatırladı ve bu yüzden duşa girdi.
Çıktığınd hemen saçlarını tarayıp kuruladı ve pijamasını giyip yatağa geçti.
"Bugün de bitti..."
...
Kısa oldu biraz ama diğer bölüm parti varr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my baby- edsan
Fiksi PenggemarEdin Dzeko ve Dusan Tadic aynı hastanede çalışıyor. Edin Dzeko nörolog, Dusan Tadic ise kadın doğum uzmanı fakat arada erkek hastaları da oluyor. Hastane bir gün bir kanser hastasını kurtardıkları için parti verdikleri sırada alkollü olan Edin Dzek...