Dusan, Edin ve Ryan, Dusan'ın evine gelmişlerdi ve şuan Dusan, kafasını Ryan'ın bacaklarına koymuş uzanıyordu. Ryan'da onun saçlarını okşuyordu. Sebastian ve Edin'de oturuyordu öyle.
S "Kahve falan, birşey ister misiniz?"
D "Hayır, ama sen bi' yanıma gelsene."
Diyip karnını tutarak ayağa kalktı Dusan.
R "Dusan dikkat et, ani hareket yok."
D "Tamam Ryan."
Dusan, Sebastian ile odaya gitti.
S "Ne oldu Dusan?"
D "Bence hazır Ryan buradayken açıkla bebeği. Bir daha eline geçmez bak bu fırsat."
S "Ama Edin'de burada."
D "Ben onu oyalayacak birşey bulurum merak etme sen. "
S "Emin misin?"
Dusan başını salladı ve Sebastian ile beraber salona geçtiler.
D "Edin benim balkona gitmem de yardımcı olur musun? Her yerim çok acıyor, yardımcı olursan sevinirim."
R "Ben yardım edeyim istersen Dusan?"
D "Yok Edin yardım eder, hadi Edin."
Edin, ayağa kalkıp bir elini Dusan'ın beline koydu ve balkona kadar gittiler.
D "Oturalım birazcık ya, hava güzelmiş."
E "Haklısın, güzelmiş."
.
S "Ryan benim sana söyleyeceğim birşey var."
R "Söyle, dinliyorum."
S "Bir kaç ay önce ki kutlama partisini hatırlıyorsun değil mi?"
R "Evet hatırlıyorum. Ne oldu ki?"
S "Nasıl söylenir gerçekten hiç bilmiyorum... Biz o gün bir ilişkiye girmişiz Ryan-"
R "Sebastian biliyorum, ayrıydık. Ve o ilişki bitti ve o günde kaldı. Özür dilerim, bir daha karşına çıkmayacağım."
Ryan tam ayağa kalkıp gidecekken Sebastian onu kolundan tuttu.
S "Hayır Ryan! O ilişki o gecede kalmadı! Artık bizi birbirimize bağlayan bir bebeği taşıyorum ve bana destek çıkmak zorundasın, tek başıma bir bebeğin yükünü kaldıramam."
Ryan, duydukları ile şok olmuştu. Ne demek ilişki o günde kalmamıştı? Ne demek baba oluyordu?
Aslında Ryan bir bebeğinin olmasını hep isterdi, dolu gözleri ile Sebastian'ı ayağa kaldırıp ona sıkıca sarıldı.
R "Sebastian.... Ben, ben gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum..."
Sebastian'da Ryan'a sıkıca sarıldı. Daha sonra içeri Dusan ve Edin gelmişti.
R "Sebastian, istersen bende kalabilirsin."
S "Hayır ben Dusan'ın yanında iyiyim, ama hergün gelebilirsin."
E "Ben kalkayım artık."
Diyip ayağa kalktı Edin.
D "Görüşürüz."
Edin başını sallayıp evden çıktı.
D "Ben kısa süreliğine işime ara vereceğim, Seb biliyordu zaten."
S "Evet."
R "Aaa, niye Dusan'ım?"
D "Hem kaza hem bebek zor oluyor be Ryan'ım, o yüzden. Hem bir bebeğimi daha yeni kaybettim. Bu yüzden kendimi toparlamam da gerek."
...
Kısa oldu bu bölüm ama kusura bakmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my baby- edsan
FanficEdin Dzeko ve Dusan Tadic aynı hastanede çalışıyor. Edin Dzeko nörolog, Dusan Tadic ise kadın doğum uzmanı fakat arada erkek hastaları da oluyor. Hastane bir gün bir kanser hastasını kurtardıkları için parti verdikleri sırada alkollü olan Edin Dzek...