4 Mayıs Cuma...
"Hyung! Bil bakalım n'oldu?"
"Ryujin'e çıkma teklifi ettin ve kabul etti?"
"A. Evet."
Felix'i uzun zamandır tanıdığımdan gönül işlerine nasıl yaklaştığını biliyordum. O asla benim gibi utangaç ve sakar davranmazdı. Cesur, rezil ve gözükara biriydi. Ayrıca âşık olunca aşkından başka hiç bir şey ona hiç bir şey hissettiremezdi. Uzun lafın kısası; bu tahmini yapmak için medyum olmaya gerek yok, Lix'i tanımak yeterli.
"İyi, sevindim."
"Ne giysem ki? Akşama."
"Bilmiyorum Lix. Zaten vizeler başlıyor darlama beni."
Odama geçip zar zor düzene sokabildiğim masamın baiına oturdum. Bilgisayarımı açtım, üst sınıflardan dilendiğim notları ve çıkmışları inceledim. Üniversite sınavından beri ders çalışmamış olmanın acemiliğiyle bilgisayarıma odaklanmaya çalıştım.
Her şey çok çabuk geçmişti. Lise yılları çok çabuk geçti, üniversite sınavı çok çabuk geçti, tatil çok çabuk geçti, çok çabuk âşık oldum, vizeler çok çabuk geldi, çok çabuk büyüdüm... Bunların hepsi ne ara oldu, hiç anlayamamıştım. Zaman algım bir süredir yok.
Hissizleştim, sıkıcılaştım, yetişkin oldum. Böyle hayal etmemiştim. İstediğim hiç bu olmamıştı. Belki de normal hisler bunlar, ama yemin ederim ki hiç hoş değiller.
"Hyung beni bırakır mısıınnnnnn?"
Ayrıca bir anda odama dalıp ebeveyniymişim gibi davranmamı isteyen Felix de hiç yardımcı olmuyor. Neden bilmiyorum ama şu aralar onu boğasım var.
"Arabam yok. Bıraksam neye yarayacak?"
"Abinden arabayı alsaannn?"
"Rahatsızlık vermek istemiyorum Lix. Öğrencisin ve Ryujin
ne kadar aptal olduğunun farkında. Drama yaratmayı kes."" Benim gibi 'aptal öğrenciler' toplu taşıma kullanmaya mahkum demek ki."
"Onu demedim ya."
"Anladım hyung anladım. Hadi eyvallah."
____________________________
Selam gençleeerrr. Neler yaptık, nasılız bakalım? Kurguyla alakalı hiçbir fikrim yok gelişine öyle ilerliyorum. Yorumlarınız için çabalıyorum diyebilirim sldnhfspgdjs. Bu yüzden lütfen hesaptaki diğer kurgulara da göz atın, onlar konusunda çok daha aktif olabilirim.
Öpüldünüzzz💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dreams come true | hyunjin x yeji
FanfictionLisede çok çalışkan bir öğrenci olan Hwang Hyunjin, en yakın arkadaşı Lee Felix ile hayallerini süsleyen Yonsei Üniversitesi'ni kazanmayı başarır. Üniversiteyi bitirip iyi bir mühendis olmayı tek ideali haline getiren Hyunjin, aynı anda hem üniversi...