Dün Felix ile konuştuğumdan beri kafam iyi değildi. Sürekli Yeji'yi düşünüyor, aklımdan olmasını istemediğim tek ihtimali geçiriyordum. Ben onun dengi değildim. O; buz gibi ama aynı zamanda ateşli, sıradan görünümlü ama çok güzel, saniyelik ama dünyalara bedel bir gülüşü olan bir kızdı. Ben ise çoğu zaman sakar, şapşal, anti romantik, garip, türünün tek örneği biriydim.
Sonraki dersim için üniversiteye yürürken, okulun bir sokak aşağısındaki otobüs durağında inen Yeji'yi fark ettim. Görüp selam verdim ve tahmin edilenin aksine o da bana selam vererek yanıma geldi.
"Evin buralarda mı? Seni hiç toplu taşıma kullanırken görmedim."
"Evet, Felix ile beraber ev tutarken bir de yol çekmeyelim diye buralardan baktık evi."
"Felix ile mi yaşıyorsun?"
"Evet."
"Anladım."
Bir süre ortalığa bir sessizlik hakim oldu ve açacak konu aradım. Sonra bulduğumda sevinçle Yeji'ye döndüm.
"Ne oldu? Pek sevindin."
"Ha, ben... Şey."
"Sorabilirsin."
"Neden Japon Dili ve Edebiyatı'nı seçtin?"
"Benim hayatım judoydu. Lisede deli gibi çalışırken aklımda hiçbir hedef yoktu. Sadece çalışıyordum. Bölüm seçerken düşündüm. İkinci en iyi yaptığım şey ne diye."
"Japonca mı?"
Gülümsedi. "Hayır. Anime izlemek."
"Cidden mi?"
"Evet. Basit mi geldi?"
"Ha, yok hayır. Şaşırdım sadece. Yanlış anlama beni."
"Yok yok yanlış anlamadım. Sorun değil. İşte bu yüzden Japon Dili ve Edebiyatı. Sen neden mühendislik seçtin?"
"Ben çok ilgilerime falan bakmadım. En zoru oydu, o yüzden."
"En zoru senin seçeceğin bölüm olsaydı ne seçerdin?"
"Bilmem. Hiç düşünmedim. Senin için Japon Dili ve Edebiyatı olabilirdi."
Yanakları kızarmaya başladığında bir anda söylediğimden utandım ve kafamı kaldıramadım. Yol sonuna kadar ikimiz de suskunduk. Okula vardığımızda iyi günler dileyerek kendi bölümüme doğru yürüdüm.
Şimdi kesin olarak söyleyebilirdim ki, ben Hwang Hyunjin; Hwang Yeji'ye âşık olmuştum.
_______________________
Hazırda bölüm varmış siz yorum atınca fark ettim sdnmfoıjsıof. 3 hafta sonra tüm kurgularıma düzenli bölüm atmaya çalışacağım dediğim gibi sınav senemdeyim. Destekleriniz için teşekkürler...
Azıcık yüzlerini güldüreyim dedim. İyi yapmış mıyım? :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dreams come true | hyunjin x yeji
FanficLisede çok çalışkan bir öğrenci olan Hwang Hyunjin, en yakın arkadaşı Lee Felix ile hayallerini süsleyen Yonsei Üniversitesi'ni kazanmayı başarır. Üniversiteyi bitirip iyi bir mühendis olmayı tek ideali haline getiren Hyunjin, aynı anda hem üniversi...