¹⁴

47 5 4
                                    

pislik
Jisung

Jisung
efendiim

pislik
Nereye gidiyorsun

Jisung
nereye gidiyosun derken

BENI MI TAKIP EDIYOSUN SEN MINHO

pislik
Evet seni takip ediyorum

Biraz yavaş yürü

Yetişemiyorum
Görüldü

...

Dönüp arkama baktığımda gördüm onu, gerçekten beni takip ediyordu sanırım.

Yanıma gelmesi için durup onu bekledim.

"Minho?"

"Efendim birtanem?"

Sanırım bana birtanem demesine alışmalıyım.

Bu kelimeyi bana karşı kullandığında artık karnımda kelebekler uçuşmamalı ve bunu normal karşılamalıyım.

"Neden kafede değilsin?"

"Bugün kapalı. Boşver bunu, sen nereye gidiyorsun?"

"Bir kaç kitap almam gerek. İleride kocaman bir alışveriş merkezi var biliyorsundur sende. İşte oraya gideceğim."

"İzin verirseniz sizinle gelebilir miyim bayım?"

Gülümsedim ve elinden tuttum.

"Hadi gidelim!"

...

Birlikte mağazaya girdik, kitaplarımı alıp geri çıktık. Yapacak başka bir şeyimiz kalmamıştı ama hazır bugün kafe kapalıyken Minho ile vakit geçirmeyi çok istiyordum bu yüzden de eve hemen dönmek istemiyordum.

Minho'nun elini bıraktım ve hemen önümüzdeki yürüyen merdivenlere doğru hızlıca yürüdüm. Ben merdivenleri izlerken Minho da peşimden geldi.

"Jis, neden merdivenin başucunda duruyorsun?"

Gülerek arkama döndüm.

"Minho..."

Sorgulayan gözlerle bakıyordu bana.

"Efendim?"

"Merdivenleri durdursam ne olur?"

"Aklından dahi geçirme, mağazadan kovuluruz sonra."

Tabikide onu dinlemedim, merdivenin ayar tuşlarını bulabilmek için yere çöktüm. Çöker çökmez de buldum durdurma tuşunu.

Hiç kimseyi ve hiç bir şeyi umursamadan tuşa basıp merdiveni durdurdum.

"Jisung, güvenlik!"

Minho kolumdan tutar tutmaz beni arkasında sürükleyerek mağazanın dev çıkış kapısına doğru koşmaya başladı. Ben ise koşarken hem içi kitap dolu poşetimi düşürmemeye çalışıyordum, hem de gülerken takılıp düşmemeye...

...

Jisung mal misin


🦊

Cafe | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin