(Aslan Akmaz)
(Bir Ay Sonra)
Mayıs ayının başlarındaydık. Etrafta temmuz sıcakları hâkimdi. Ben de çok zeki olduğum için(!) dışarıya çıkmıştım. Evde doğru düzgün kalamıyordum. Beni boğuyor, duvarlar üstüme üstüme geliyordu.
Bu arada, Kara'nın yoğun tavsiyeleri üzerine hepimiz tek tek, hafta hafta birimiz psikolog olan arkadaşını ziyaret ediyorduk. Daha doğrusu muayene oluyorduk.
"Burası mı?" Taksici kadının sorusuyla başımı kaldırdım. Ve hemen yanıbaşımızdaki tabelayı okudum.
İzmir Psokojik Destek Merkezi.
Evet abla, burası. Ne kadar tuttu?"
"Yüz yetmiş beş lira." Cebimden cüzdanımı çıkartıp iki yüz lira verdim. Para üstünü aldıktan sonra taksiden indim.
☆☆☆
Biraz yürüdükten sonra nihayet çıkışı bulmuştum. Derin bir nefes alıp içeri girdiğimde beni ferah bir hava karşıladı. Etrafta beyaz ve açık mavi tonları hâkimdi. Duvarlar beyaz, çalışanlar güler yüzlüydü. Tavanda dairesel beyaz lambalar vardı.
Psikolog Murat A. yazısını görene kadar beyaz duvarlı ve iç açıcı koridorda yürüdüm. Koridorun sonuna geldiğimde hiç kimse ve bekleyen yoktu. Bu yüzden kapıyı tıkklattım. Sonra da içeri girdim.
Psikolog Murat Bey, bilgisayara baktı. Daha otuzunda olmasına rağmen saçında tek tük beyazlar vardı. Babamı andırıyordu.
Başını ekrandan kaldırıp bana baktığında gülümsedi. Kaşlarıyla oturmam için yanındaki Daha doğrusu çaprazındaki- koltuğu işaret etti. Ben de geçip oturdum. Ellerimi kucağımda kitledim.
"Merhaba Aslan, nasılsın?" Ya Kara bizi ona tanıtmıştı ya da az önce bilgisayardan bakmıştı.
"Galiba iyiyim." Başını salladı. Ben beden buraya geldim ki? Allah belanı versin Kara.
"Kendini rahat hisset. Burada biz bizeyiz."
☆☆☆
Tüm insanlar için rahat, benim için bok gibi geçen birkaç saatin sonuna gelmiştik. Çok şükür. Acaba evdekiler ne âlemdeydi. Sahi, onlar ne yapıyordu?
Valla bir sonraki kitabımı cringe yazacağım. Ya da mafya konulu. Takıntı da olabilir. Öyle kitaplar daha çok okunuyor ve oy alıyor. Ben kitabım okunur diye bir vibe almıştım ya. Cringe kitaplar tutuyorsa diye. Sjsjs.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN YAZAR ARAŞTIRMASI || ARA VERİLDİ
Mystère / ThrillerBir kitap basılır, dünyada ünlü olur. Ancak yazarı bilinmez. Yazarın kim olduğunu bulmakla görevli on polis, içlerinden sadece iki tanesi kalana kadar araştırmanın devam edeceklerini bilmezler... Bölümler Çok Sık Atılamayabilir.