Doğu Roma & Batı Roma

24 5 27
                                    


Bilgilendirme: !Gırgır şamata olsun diye yazılmış kısa bir bölümdür. (rp kalıntısı) Bölümde fazla küfür bulunmaktadır!

------------------------------------

Bizans (Doğu roma): Erkek

Batı Roma: Erkek

------------------------------------


Bizans: Onu yenebilirdin! 

Batı Roma: Adam üstüme at sürüp kırbaç vurdu surlarını siktiğim! 

Bizans: Ben napabilirim kanadını çevirip kıçına soktuğum?!

Batı Roma: Amcık ağız! İkizine yardım edebilirdin! Ama senin tuzun kuru tabi. Sarayında fahişelerle fingirdeşmesini biliyorsun! 

Bizans: Ne alaka be! İlgisi yok fahişelerle. Gebermemeye çalışıyordum amk! 

Batı Roma: Sevişerek mi? *kaşlarını çattı* Ben savaşta götümden ter akıtıyorum, kardeşim o sırada sarayda gününü gün ediyor! 

Bizans: Yemin ediyorum senin o ağzına mühür çekip Avrupa Hun'a gelin diye göndereceğim.

Batı Roma: Varmayacağım ona amk! 

Bizans: *Homurdanarak çıktı odadan. Aynı anda da koridordaki cariyeye;* Bana bir elçi hazırlayın!

Batı Roma: *İkizinin ardından çıkacakken suratına kapatılıp kilitlenen kapı ile mal gibi kaldı ortada.* Elçi melçi gitmiyor hiçbir yere-... Aç kapıyı Bizans! 

Bizans: Açmıyorum. Kal orda. Meymenetsiz veled.

 *5-10 dakikalık bir sessizlik olur (Batı Roma'nın küfürlerini saymazsak.)* 

Bizans: *kapının arkasından kardeşine seslendi* Mektup da hazır, yola çıkıyor. Haberin ola! *kıs kıs güldü.* 

Batı Roma: *Kapıyı zorladı* Bizans siktirtme belanı!! 

Bizans: Köşede ağlayabilirsin, ahan da verdim elçiye! *Biraz düşündü* ... Seni de bağlayıp mektupla birlikte mi yollasaydım acaba..

Batı Roma: *Öfkeyle kükredi* BİZANS!

Bizans: *sırıttı* Düşündüm de acaba Hun seni domaltır mı yoksa sırtüstü mü yatırır..~ 

Batı Roma: Şuradan çıkınca seni mosmor edeceğim orospu! Tam bir oçsun Bizans. *öfkeyle bir köşeye çekilip altın rengi kanatlarını kendine sardı.* ... OÇ! 

Bizans: Beni utandırıyorsun~ *sırıttı pişmiş kelle gibi* 

------------------------------------------- 


kısa ve ucu açık bi bölümdü- :/

Luna'mın mükemmel rplerinden biri


Old CH One-ShotsWhere stories live. Discover now