Rozdział 10

65 2 0
                                    

Ogl na wstępie chce powiedzieć że zmieniam styl pisania i nie wiem czy będę pisać dalej tą książkę bo moje au polski się strasznie zmieniło. Pozatym nie mam pomysłu na tę książkę. Możliwe że to ostatni rozdział. Jeśli lubicie komedie to następna książka taka będzie. A raczej postaram się by taka była. Tak czy siak miłego czytania
=========

Pov: Niemcy

Minęło trochę czasu. Polska zaczęła bardziej się do mnie przekonywać. Mimo pewnego incydentu. Nie wiem czemu i z kąd ale ją pocałowałem w szyje i wtedy wszedł do pokoju jej ojcec i Węgry który miał jej oddać 20 czy 50 złoty. Myślałem że jej ojciec mnie udusi. Ale tego nie zrobił jednak Polska się wkurzyła i załamała. A no i Węgier nam zrobił zdjęcie. No to chuj. Ale jebać.

Dodatkowo Polska ostatnio znalazła NRD i Litwę w pokoju jej siostry (Litwy) chyba się w coś bawiących ale oczywiście Polska to widziała jakby Litwa obciągała NRD pod kołdrą. Załamka.

Jednak z polską jest ciężko się dogadać. Mimo wszystko i tak ją kocham. Ostatnio ojciec poszedł z NRD do dziadków i zaczął ze mną więcej rozmawiać. Nie udolnie ale jednak.

Zsrr zniknął gdzieś na jakiś czas i go nie widzieliśmy.

Była jeszcze akcja gdzie Litwa chyba tam miała jakiś problem bo ma cukrzycę i bawili się z NRD na łąkę. Potem natrafili na już chuj nie pamiętam ale zdaje mi się że prusy i IR. Pamięci to ja niemam. Litwa dostała nożem (czemu ja napisałem Nurzem..) w  ramie. No i takie tam.

Po dłuuuuuuuuugim czasie zebrałem się na odwagę. Poszedłem z polską do parku wieczorem. Było pięknie i mało ludzi. Tak jak zaplanowałem. Żadnej żywe duszy. Gdy Polska zachwycała się okolica ją zatrzymałem się.

Ge(german): Polsko - uklękłem i wyjąłem podełeczko- Jesteś najpiękniejszą i najcudowniejsza kobietą jaką znam. Nie mógł bym sobie wyobrazić życia bez ciebie. Jesteś dla mnie wszystkim. Kocham cię Polsko. Czy.. wyjdziesz za mnie?

Otworzyłem pudełeczko z pierścionek a ta krzycząc tak z entuzjazmem rzuciła mi się na szyję i pocałowała. Odwzajemniłem zakładając jej pierścionek. Ah takie zakończenie jest cudne

===========
Mam nadzieję że wam się podobało Mimo że książka jest krótka. Kocham was ludki papa

Co to za uczucie? [GerPol]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz