FİNAL

1.2K 95 232
                                    

Onu özlediğimi söylediğim de bu kadar çabuk karşılaşacağımızı tahmin etmemiştim.

"Minho?"

"Sevgilim."

Yere oturup sırtını duvardan yaslamış bana bakıyordu. Uyuşuk bir hali vardı.

"Kafan mı güzel?"

"Hayır."

"İçtin ama dimi?"

"Biraz."

"Bir de bu halde motor mu kullandın?"

"Sarhoş değilim güzelim."

"Gel, gir içeri."

"Abin yok mu?"

"Var da sorun olmaz uyuyorlar zaten."

Elinden tutup ayağa kaldırdım. Odama götürürken bir sağa bir de sola doğru yürüyordu. Odaya geldiğimizde kendisini yatağa attı. Üstüne rahat bir şeyler arıyordum. O sırada elimden tutup kendisine çekti beni. Yatakta onun üstündeydim.

"Minho dur."

"Şuan tam sırası bebeğim, gerçekten benim olmanın sırası."

"Sarhoşsun ne yaptığını bilmiyorsun."

Dudağımı öpüp geri çekildi.

"Sarhoş değilim güzelim, senin için geldim ben buraya."

Dönüp beni altına aldı. Öpüşmeye başladık ama daha önce hiç bu kadar zevkli öpüşmemiştik. Dilinin dilime deydiğini hissediyordum. Eli bedenimde geziyordu. Dudağı dudağımdan kopunca üstündekini çıkardı. Sonra benim üstümdekini de. Altımda ki eşofmanı da çıkarırken ona yardım ettim. Bu gece birbirimizin olacaktık.

Eli aşağıya özel bölgeme doğru inmeye başladı. Gözlerimi kapattım. Bacaklarım da dudakları geziyordu. Teker teker öptü her yerimi. Özel bölgemin olduğu yeri yalamaya başladı. İstemsizce sesler çıkarıyordum.
"Ah."
Kafasını yukarı doğru kaldırdı. Sıra boynuma gelmişti. Annesinin memesini emer gibi emiyordu boynumu. İnlememek elde değildi. Kulağıma yaklaştı.

"İyi misin?"

Kafamı salladım.

"Evet ama biraz yoruldum."

"Duralım o zaman bir tanem."

Tekrar kafamı salladım. Konuşmaya halim yoktu.
Gülümsedi. Yanağımı öpüp yanıma uzandı. Derin derin nefes alıyordu, duyabiliyordum. Kafamı göğsüne yasladım.
Saçlarımı okşuyordu. Uykumun gelmesine yardımcı oluyordu.

(...)

Uyandığım da yanımda yatan Minho'yu gördüm. Bu halini sonsuza kadar izleyebilirdim. O kadar güzel ki. Masum bir çocuğa dönüşmüştü.

Elimi saçlarına götürdüm, amacım saçlarını okşamaktı ama o, değer değmez uyandı.

"Jisung?"

"Günaydın sevgilim."

"Günaydın? Ananı sikeyim! Ben şimdi hatırladım."

"Beni siktin annemi niye karıştırıyorsun?"

"Güzelim çok canın yandı mı? İyisin dimi?"

"İyiyim sadece halsizim biraz."

"Oy kıyamam ben sana." Kocaman öptü yanağımdan.

"Biz şimdi kalkıp giyinmezsek abim kıyacak bize."

"Kalkalım."

"Ben bi banyoya gireyim sonra sen girersin bende o sırada burayı toplarım."

iddia/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin