~ 𝕽𝖊𝖉 𝕽𝖔𝖘𝖊 ~

262 19 142
                                    

~°⚜I'll be waiting, all there's left to do is run⚜°~

~Venti'den Scara'ya~

Scara ben evleniyorum...

Evet yanlış okumadın. Evleniyorum. Bu hayatta asla evlilik insanı olamayacak olan ben, özgürlüğüne fazlasıyla düşkün olan ben evleniyorum. Hemde neredeyse hiç tanımadığım biriyle.

Biliyorsun ki Mondstad ve Liyue bir kaç aydır savaş içinde. Bu süreçte de bir sürü şey yaşandı ama İnazuma Prensi olarak burda yaşanan çoğu gelişmeden haberin olduğunu düşünüyorum. Yine de sana herşeyi detaylıca anlatacağım.

Savaşın başlama nedeni babam Kral Decarabian ve Liyue Kralı Morax'ın yıllardır anlaşamadığı Mondstad ve Liyue sınır çizgisi yüzünden çıktı. Morax geçmişte defalarca kez babama antlaşma sunmuştu ama babam her seferinde reddetmişti. Böyle olunca da savaş en sonunda patlak vermişti.

Velihat prens ne kadar ben değilde ikiz erkek kardeşim Himmel olsa da bende cepheye katıldım. Gerçi artık velihat prens benim... Hatta velihat prensliği geçtim, düğünüm ile birlikte taç giyme törenim olcak... Bunu beklemiyordun, değil mi?

Savaş düşündüğümden çok daha hızlı bir şekilde büyüdü. Anladığım kadarıyla olay Liyue ve Mondstad'ın sınır çizgisi ile kalmıyormuş. Daha fazla olay varmış. Böyle olunca da savaş çok büyüdü ve ön cephede savaşan babam Decarabian ve ikiz erkek kardeşim Himmel şehit oldu. Tahtda bana geçti... Ama biliyorsun ki şu hayatta asla velihat prens olmak ya da bir hükümdar olmak istemedim. Tahtda oturup bir ülke yönetmek istemedim. Tek istediğim halktan biri gibi özgürce yaşamaktı ama... Kaderin benim için farklı planları varmış.

Babam ve kardeşimin ölümünden sonra günlerce ağladım. Hâlâ her gece ağlamaya devam ediyorum ama cepheden dolayı onların yasını bile doğru düzgün tutamadım. Onlar şehit olalı dört ay oluyor ama ben bir kere bile mezarlıklarına gidemedim. Topraklarına bir çiçek bile ekemedim.

Ülkemi seviyorum, gerçekten seviyorum. Bu ülke için herşeyi yaparım ama çoğu zaman keşke bir kraliyet mensubu olarak doğmasaydım diyorum. Her sabah askerler artık benden emir alıyor, her saniye bir plan yapmak zorundayım. Ve beni tanıyorsan bu işlerden gerçekten nefret ettiğimi bilirsin. Artık tek duam bir şekilde bu savaşın bitmesiydi ki şükürler olsun Celestia en sonunda beni duydu. Duamı yerine getirdiler ama bu pek istediğim şekilde olmadı...

Dün Liyue Kralı Morax'dan bir mektup aldım. Aslında pek mektup denemez, daha çok bir antlaşma. Bu antlaşmanın bir kopyasını sana gönderiyorum;

Morax'dan Venti'ye

Sevgili Mondstad'ın yeni hükümdarı Venti;

Bu savaştan en az bende sizin kadar memnun değilim. İki tarafta daha fazla kan kaybetmeden bence bir antlaşma yapabiliriz. Antlaşmanın şartları gayet basit. Sizden oğlum Xiao ile evlenmenizi istiyorum. Bu şekilde Liyue ve Mondstad'a hem uzun yıllar boyunca barış sağlanmış olacak hem ben öldükten sonra oğlum tahta geçtiğinde iki krallık birleşmiş olacak.

Bunu bir düşünmenizi arz ediyorum. Savaş daha fazla uzamadan cevabınızı bekliyor olacağım. Sağlıklıca kalın

Under the Stars | XiaoVen (Royal Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin