~ 𝖙𝖍𝖊 𝕽𝖊𝖆𝖑 𝕱𝖆𝖈𝖊 𝖔𝖋 𝕸𝖆𝖗𝖗𝖎𝖆𝖌𝖊 ~

175 14 184
                                    

~°⚜I'm struggling but everywhere is the ocean floor⚜°~

~Xiao'dan Aether'a~

Sevgilim...

Ben özür dilerim... Bunu bize yaptığım için affet beni... Üstelik sana daha yeni evlilik teklifi etmişken şu an tanımadığım biri ile nişanlanmam... Gerçekten çok özür dilerim ama ne kadar özür dilersem dileyim yeterli olmayacak. Biliyorum...

Saatlerdir bu eski püskü kağıt ile bakışıyorum ama sana ne yazmam gerektiğini bile bilemeyecek haldeyim. Herşey o kadar hızlı ve ani gelişti ki... Babamın Mondstad'a bir antlaşma yolladığından haberim vardı ama bunun benim adıma yapılmış bir evlilik teklifi olduğunu bilmiyordum. Babamdan Mondstad Prensi ile evleneceğimi bende tüm Liyue halkı ile birlikte öğrendim.

Babam ile birlikte meydana, halka savaşın bittiğini müjdelemek için çıktığımda babamın tüm halkın önünde evleneceğmi söylemesi... Gerçekten benimde o ana kadar haberim yoktu Aether. Keşke önceden haberim olsaydı da bu evliliğe bir şekilde itiraz edebilseydim ama çoktan herşey ayarlanmış.

Gerçekten çok üzgünüm sevgilim. Meydanda gözlerinde oluşan hayal kırıklığı gözlerimin önünden gitmiyor. Babama bu evliliği istemediğimi defalarca kez söyledim ama beni dinlemiyor. Daha fazla askerimizi kaybetmeden savaşın bitmesinin tek yolunun bu iki krallığı birleştirmek olduğunu söylüyor. Bir prens olarak ülkemin güvenliğini duygularımdan önce tutmalıymışım... Ama daha bir kaç ay önce senle benim evliliğimizi onaylamıştı. Neden şimdi bundan geri dönüyor? Neden beni istemediğim birşeye zorluyor?

O prensle evlenmemek için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Seninle birlikte olmak istiyorum ama ülkemide korumak zorundayım. Ve ülkemi eğer bu evlilik kurtaracaksa başka çarem yok... Gerçekten çok üzgünüm. Elimden geldiğince itiraz ettim, ülkemi korumak için başka yollar düşündüm ama babam bu evlilikte kararlı.

3 gün içinde Mondstad'a gideceğim. O zaman onunla tanışacağım. Yine de seni son kez görebilir miyim? Son kez sarılabilir miyim? Kabul edersen her zaman ki yerimizde buluşalım. Lütfen... Sadece bu mektupla senden özür dilemiş olmak istemiyorum.

Seni seviyorum Aether

~Xiao

~Aether'dan Xiao'ya~

Xiao özür dileme gerek yok... Sonuçta sen bir prenssin ve halkını korumak için bu evliliği yapmak zorundasın. Belli ki birbirimizin kaderinde biz yokmuşuz. Zaten ben Liyue'yu kurtarmasam tanışmamıza imkan yoktu. Baban Liyue'yu kurtardığım için beni saraya davet etmese sen beni fark etmezdin bile...

Buluşma faslına gelirsekte... Bence birbirimizi bir daha görmesek daha iyi olur. Sonuçta artık senin bir eşin, bir ailen olucak. Onlara sadık olmalısın. Birlikte geçirdiğimiz bu güzel 3 yılı olabildiğince çabuk atlatmalısın Xiao. Ayrıca ben bu akşam Fontaine gidiyorum. Bu mektup sana ulaştığında çoktan Liyue'dan ayrılmış olurum. Yani bir daha birbirimizi görmeyeceğiz.

Bu sana son mektubumdur. Yeni hayatında mutluluklar dilerim. Umarım bir gün eşinle birbirinizi seversiniz.

Sağlıklıca kal ve kendine dikkat et. Evliliğin içinde tebrik ederim.

Under the Stars | XiaoVen (Royal Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin