14. BÖLÜM

4.6K 120 52
                                    

Sabah kalktığımda Doğukan'ın kolları arasındaydım. Belimi sarmış, beni kendine çekmiş bir vaziyetteydik. Yüzümü ona döndüm. Uykudayken bile pijamamdan açılan belimi okşamayı ihmal etmezken sırıtıyordum. Saçlarıyla oynarken elimi yüzünde gezdirmeye başladım. Burnumu burnuna sürttükten sonra dudaklarından kısa bir öpücük aldım. Geri çekildiğimde beni tekrar kendine çekti ve öptü.

Beste: Uyanmışsın.

Doğukan: Günaydın sevgilim.

Beste: Sevgili miyiz biz şimdi??

Kafasını salladı sırıtırken. Gülümsedim.

Doğukan: Bugün okula gitmeyelim. Seninle bir şeyler yapalım olur mu?

Beste: Olur ama.. Senin için sıkıntı olmaz mı?

Doğukan: Hallederim ben.

Beste: Pekii.. Napıcaz peki?

Doğukan: Ne istersen.

Dikeldim ve düşünmeye başladım. Doğukan da yastığa boynunu koymuş bana bakıyordu. Ben konuşurken eliyle bacaklarımı okşuyordu.

Beste: Sinema! Sinemaya gidelim lütfen..

Doğukan: Tamam güzelim gidelim.

Gülümseyip dudaklarından bir öpücük aldıktan sonra yataktan kalktım. Doğukan duştayken bende mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladım. Her şeyi hazırladıktan sonra sofrayı kurmaya başladım. Su sesi kesildiğinde Doğukan altına bağladığı bornozla yanıma geldi. Islak saçları ve vücuduyla çok çekici gözüküyordu. Elimde tabaklarla bir süre ayakta dikilip Doğukan'a sapık gibi bakarken Doğukan'ın elini şıklatmasıyla kendime geldim.

Doğukan: Bakmalara doyamadın.

Beste: Git üstünü giyin!

Sırıtıp odaya geçtikten sonra bende oturmuş onu bekliyordum. Kıyafetlerini giydi, yanağımdan öpüp oturdu.

Doğukan: Of neler yapmışsın sen böyle be.

Beste: Afiyet olsun.

İştahım yeni yeni yerine geliyordu. Birkaç şey yedikten sonra arkama yaslandım.

Doğukan: Yesene kızım.

Beste: Doydum ben.

Doğukan: Ne yedin de doydun güzelim iyi misin sen ya?

Beste: İştahım yok.

Sandalyesini yanıma çekti ve tabağıma bir şeyler koydu. Çatalı uzattı.

Beste: Sevgilim çocuk muyum ben ya?

Doğukan: Çocuk gibi davranma o zaman. Aç ağzını.

Ofladıktan sonra Doğukan'ın zoruyla birkaç şey daha yedim ve kalktık. Masayı topladık birlikte. Daha sonra banyoya geçip dişlerimi fırçaladım. Odama geldiğimde Doğukan odamda etrafı inceliyordu. Kitaplarımı bakıyordu.

Beste: Eşyalarımı mı karıştırıyorsun sen?

Eline bir kitap aldı şaşkın bir yüz ifadesiyle.

Doğukan: Erotik kitaplar okuduğunu bilmiyordum.

Beste: Ya Doğukan!

Kitabı elimden almaya çalıştım ama başarısızdı. Kitabı açtı ve bir sahneyi okudu.

Doğukan: Penisinin kadınlığımın duvarlarında zonklayışı hissediyordum. Sert darbelerine devam ederken acısını dindirmek ister gibi boynuma ıslak öpücükler bırakıyordu. Onun altında sularımı akıtmak üzereyken kulağıma "sakın" diye fısıldadı. Zevkle inlerken "lütfen" dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin