yaşına göre oldukça iddialı olan elbisesi vücudunun her bir kıvrımını belli ederken, neredeyse kalçalarına gelen altın sarısı saçları onu gereğinden fazla çekici gösteriyordu. Günlük hayatında yaşına uygun giyinse de ailesi ile katıldığı davetlerde çizgiyi aşan ve bunu büyük bir memnuniyetle yapan Ayperi SONAT bu gün de çizgiyi epey aştığı bir zamandaydı.
Lüks arabalarından iner inmez etraflarını saran gazetecilerden ve onların can sıkıcı sorularından korunmak isteyen Ayperi, aynı annesi Hazan Hanım gibi babası Ata Bey'in koluna girdi. iki kadın hayatlarındaki en önemli erkeğin kollarında salona giriş yaparken çok mutluydu.
Onlara göre her gün çok önemli olsa da bu gün bir ayrı önemliydi. çünkü bu gün SONAT şirketi yeni bir parfümleri ile raflarda yerini alacaktı ve bu güzel haber için bir parti yapılacaktı.
Sonunda içeriye giriş yapan sonat ailesi, çoğu iş adamı ve bu sektörde önemli adımlarla ilerleyen ancak asla SONAT ailesi kadar başarılı olamayan akrabaları tarafından büyük bir coşkuyla alkışlandı. SONAT ailesinin mutluluğu yüzlerinden okunurken salonda hiç mutlu olmayan iki kişiden kimse haberdar değildi.
Ayperi, alışık olduğu manzarayı izlerken ne kadar şanslı bir kız olduğunu düşünüyordu. Maddi durumu oldukça iyi olan ve hatta Türkiye'nin sayılı zenginlerinden olan bir ailenin kızıydı. Ailesi Ayperi'ye karşı her zaman çok iyi olmuştu. Ailenin tek çocuğu olmasından kaynaklı her zaman üzerine titriyordu anne babası. Belki çoğu insan bu durumdan şikayet edecekken o bu durudan çok memnundu.
içeride yankılanan piyano sesi sakinlik ve huzur verirken, Ata Bey sahneye çıkıp elindeki kadehe bıçak yardımıyla vurup ses çıkarınca tüm davetliler Ata Bey'e döndü ve sessizlik sağlanmış oldu. Ata Bey boğazını temizleyip konuşmasına başladı. Her davette aynı konuşmayı yapan babasına gülen Ayperi tekrardan ezberlediği sözleri dinlememek için salonun terasına çıkmak üzere asansöre bindi. En üst katın düğmesine basarak kapının kapanmasını beklerken koca bir beden kapıdan süzülüverdi. İçeriye dalan adamla bir kaç adım gerileyen Ayperi yavaşça adamı süzdü.
Üzerinde vücuduna yapışan siyah polo yaka bir t-shirt bulunan adamın altında siyah pantolon ve yine siyah bir ayakkabı vardı. Siyah gözlü, küçük denebilecek bir buruna sahip, dağınık simsiyah saçları ve sert yüz yapısı ile oldukça yakışıklı bir adamdı. Biraz daha dikkatli bakınca adamın epey kaslı bir yapıya sahip olduğunu fark etti Ayperi.
Biraz sonra asansör hareket etmeye başladı. Daha bir kat bile çıkamamış-
ken, şiddetli bir sarsıntı ile durdu. sarsıntı karşısında çığlık atan Ayperi, kendini daha adını bile bilmediği bir yabancının kollarına attı.Evet bu adam Ayperi için yabancıydı. Fakat yabancı için Ayperi tanıdık bir simaydı.
Yabancı karşısındaki alımlı kadını kollarında görmenin zevkini yaşarken Ayperi korkudan tirtir titriyordu.
Kadının korkusunu anlayan adam onu sakinleştirmek amaçlı elini sırtına koyup okşadı. Bulundukları yakın temastan olsa gerek kadının kokusu adamı etkiliyordu.
Sahi adam daha önce böyle etkili bir koku duyduğunu hatırlamıyordu.
Adamın okşaması ile kadının korkusu dinerken, asansörün tekrardan sallanması ve bir anda ışıklarının sönmesi ile kadın tekrardan bir Çığlık daha attı. Adam kadını sakinleştirmek için onunla konuşmaya çalıştı:
"Sakin ol Ayperi, birazdan düzelteceklerdir"
"E..emin misiniz beyefendi burada olduğumuzdan bile haberleri yoktur."
"Senin temin ederim ki SONAT ailesi biricik kızlarının ortadan kaybolduğunu çoktan fark etmiştir."
Duydukları ile rahatlayan Ayperi biraz daha sakinleştikten sonra adamın kollarında olduğunu fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRKLÜ'M
RandomLise son sınıf öğrencisi olan mavi, varlıklı bir ailenin tek çocuğudur. Ailesinin tek ilgi kaynağı olmasından gelen tatlı şımarıklığı ile, bir dediğinin iki edilmemesi ile muhteşem bir hayata sahiptir. Fakat mavinin 18 yıllık muhteşem hayatı çok da...