Felix'in gözünden;
"Minho oğluna sahip çık kızıma yavşamasın"
Hyunjin'in beni kıskanması yetmiyormuş gibi bir de Yong-jin'i kıskanıyordu
"Ne alaka lan oyun oynuyorlar işte"
Joo-won aniden Yong-jin'i yanağından öpünce hyunjin hızlıca ayağa kalktı ve ikisinin arasına girip Yong-jin'i kucağına aldı fakat Yong-jin yanağını tutmuş dünyadan ayrılmıştı biz ise onlara gülüyorduk.
"Neresi komik bunun Minho al şu oğlunu yapıştı kızıma"
Yong-jin Hyunjin'in kucağından kaçınca Hyunjin'i peşinden gitmemesi için durdurdum köpeğim de sözümü dinleyip gitmedi.
(Yong-jin bu kız ama Felix ve Hyunjin'e benziyormuş gibi hayal edin)
"Ben kızımı erkeklerden uzak tutmaya çalışıyorum sen onlara daha dayakınlaşsın diye beni tutuyorsun"
"Sus Hyunjin çakıcam bir tane hem sende erkeksin bunu unutma"
"Ya ama aynı şey değil biz onun babalarıyız"
"Of Hyunjin off"
Oflayıp başımı hyunjin'in omzuna koydum ve çocukları izlemeye başladım,yavaş yavaş gözlerim kapandı ve derin bir uykuya daldım.
——————————————————
Felix'in gözünden;Uyandığımda yatağımda uzanmış kafamı ise uyuyan Hyunjin'in görüşüne koyduğumu gördüm.
Camdan dışarıya baktığımda havanın kararmış olduğunu görünce telefonu alıp saate baktım saat gece bir olmuştu bile.
Benim hareketlenmemle Hyunjin de kalktı ve uykulu bakışlarla bana baktı.
"Noldu Bebeğim"
"Saat bir olmuş niye uyandırmıyorsunuz beni"
"Çok güzel uyuyordun kıyamadım"
Gülümseyip hyunjin'e yaklaştım ve dudağını hızlıca öpüp geri çekildim.
Hyunjin onu öpünce kendine geldi ve sırıtıp bana yaklaşmaya başladı.
"Hoşt içerde kız uyuyo"
Hyunjin dudağını büzünce tekrar öptüm ve uzanıp kafamı Hyunjin'in göğsüne koyup sarılarak birlikte uykuya daldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDDA/HYUNLİX
Fanfiction"Benimle sadece bir iddayı kazanmak için birlikte oldun" "Evet idda yüzündendi" (Mpreg)