NEY

449 31 28
                                    

Felix'in gözünden;

Herkes gitmişti sadece jisung,minho,hyunjin ve ben kalmıştık evde şuanda minho ve jisung'u karşıma almış kızıyordum hyunjin ise sadece bizi izliyordu.

"Siz nasıl böyle bir şey yapabilirsiniz hala aklım almıyor bunları bize söyleseydiniz size yardımcı olurduk siz ikiniz yüzünden artık hepimiz birbirimize bir yabancıymışız gibi davranıyoruz siz ikiniz gittikten sonra hiç birimiz sizin ölümüş olmanızı atlatamadı kabullenemediğini ve şimdi karşımıza çıkmış bizden özür dileyerek her şeyi eskisi gibi yapmak istiyorsunuz peki her şey bu kadar kolay mı ha eskilere dönmek çok mu kolay biz istemez miyiz eskisi gibi olmayı hepimizin duyguları değişti artık birbirimize yakın davranmıyoruz her şeyi eski haline döndüremezsiniz bunu kolay sanıyorsunuz ama göründüğü gibi değil eğer her şey göründüğü gibi olsaydı elinize aldığınız denizin suyu da mavi olurdu."

Sözümü bitirdiğimde jisungu kolundan tutup diğer koltuğa koyduktan sonra hyunjin'in kolunu tutup minho'nun yanına attım.Ben konuşmaya hazırlanırken jisung hiç bir şey anlamamış bir şekilde üçümüze anlamsıza bakıyordu.

"Peki ya siz ikinizin yaptığına ne demeli,insanların duyguları ile oynamak çok mu hoşunuza gidiyor?O mesajları yazarken içinden ne geçti minho peki ya sen kabul ederken hiç düşünmedin mi herkesin duyguları olduğunu böyle yaparken onun elbet öğreneceğini ve kalbinin kırılacağını düşünmedin mi hyunjin.Sabah markette o kızla birlikteyken düşünmedin mi hiç beni düşünmedin mi şimdi nerde,onun kalbini kırdım ondan özür dilemeliyim diye düşünmedin mi bir ay boyunca bu olay yüzünden kendime gelemedim sekiz ay boyunca nasıl oynadın benimle eğlenceli miydi peki ya aldın mı paranı şimdi mutlu musun?"

Jisung şok olmuş gözlerle bize bakarken benim gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı bile göz yaşlarımı silmeme rağmen yenileri geliyordu hyunjin kalkıp bana sarıldığında ona karşı gelemedim onu çok özlemiştim omuzumda hissettiğim ıslaklıklar ile onun da ağladığını anladım.

Yüzümü elleri arasına aldı ve ona bakmamı sağladı.Gözleri kıpkırmızı olmuştu

"Evet seninle bir idda yüzünden oldum fakat kalbime sahip çıkamadım Felix sana aşık oldum,sana sırılsıklam aşık oldum beni affet Felix senden çok özür dilerim."

Aniden dudağıma yapışması ile donakaldım ayrılınca gözetime bakarak konuştu

"Affettin mi beni"

Kafamı onaylar anlamda aşağı yukarı salladım bana tekrar sıkıca sarıldı.Minho ve jisung da bize sonunda barıştınız der gibi bakıyordu

Kapının çalması ile hyunjin'den ayrılıp kaşlarımı çattım saat 12 olmuştu kim olabilirdi ki bu saatte

Hyunjin beni durdurup kapıya doğru ilerledi kapıyı açtığı gibi Yeonjun Hyunjin'in üstüne atladı ve yumruklamaya başladı.

"Senin burada ne işin var lan ben sana demedim mi Feliximden uzak duracaksın diye hangi yüzle buraya geliyorsun sen ha"

Soobin ile birlikte zor da olsa Yeonjunu Hyunjin'in üzerinden aldık Hyunjin'in kaşı patlamıştı hemen yanına gittim.

"İyi misin canın acıyor mu?"

"Seninle barıştım ya bu saatten sonra ne olsa canımı acıtamaz"

"NEY"

Yeonjun ve soobin'in aynı anda bağırması ile kıkırdayıp Hyunjin'e sarıldım.

"Evet barıştıkk"

Yeonjun bize doğru tükürünce bir adım geriye gittik.

"Püüü size Felix ne buluyorsun şunda neler yaptı sana akıllanmadın mı lan şerefsiz ne öğütler verdim ben sana hiç birini mi dinlemedin bari bir tanesini dinleseydin vasıfsız"

"Ya Yeonjun abartma"

"Yürü gidiyoruz soobin ben bu hyunjin denen şeytan ile aynı ortamda bulunamam Felix seninle de sonra görüşüceğiz"

"Görüşürüzzz"

Kapıyı kapatıp içeri doğru ilerlediğimizde minho ve jisung'u bizi gülerek izlediklerini gördüm.

"Siz hiç gülmeyin bu sizi affettiğim anlamına gelmez ama jisung bugün benimle uyuyacak."

Hyunjin bana dudaklarını büzmüş bir şekilde bakarken jisung'un sırıttığını gördüm

"İtiraz istemiyorum gülme sende kızgınım hala"

Jisung yüzündeki gülümsemeyi zor da olsa yüzünden silmiş ciddi bir şekilde bakıyordu.

Yukarı çıkıp iki yastık ve battaniye getirdikten sonra jisung'u da alıp kendi odama götürdüm.

"Seni çok özledimmm"

"Bendeee"

Yatağa girip üzerimizi örttükten sonra birbirimize sarıldık.Uzun zaman sonra birlikte sarılarak uyumak çok güzel hissettiriyordu.

Gözlerim yavaş yavaş kapanırken onu zaten uyuduğunu fark ettim ve gözlerimi derin bir uyku için tamamen kapattım.onun kokusunu bile özlemiştim.

________________________

Biraz daha olay olsun mu yoksa final yapıp yeni bir fic'e mi başliyim?

İDDA/HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin