Ouiyy

423 36 3
                                    

Felix'in gözünden;

Sabah uyandığımda çok mutlu ve enerjik hissediyordum.

Kahvaltımı yaptıktan sonra saate baktım ve bugün ne yapacağımı düşünürken telefonum çaldı ekrana baktığımda Yeonjun yazdığını görünce gülümsedim ve telefonu açtım sanırım bugün ne yapacağımı bulmuştum bile.

"Efendim"

"Tamam da nereye"

"Saat kaçta"

"Tamam şimdi hazırlanıp çıkıyorum"

Telefonu kapatıp odama doğru koştum ve dolabımı açıp göz gezdirdim ve gözüm yeni aldığım kıyafetlere çarpınca hemen içlerimden en güzel olanı seçtim ve hazırlanıp yakın olduğu için sahildeki kafeye doğru yürümeye başladım.

Kafeye vardığımda yeonjun ve soobin'i gördüğüm gibi yanlarına gittim.

"Gelmeseydin oc"

"Abartma on dakika bekledin sadece yeonjun"

Oturup siparişleri verdikten sonra sohbet etmeye başladık.

"Ouiyy düşünsenize birden hyunjin gelip Felix'i kolundan tutup götürüyormuş"

Soobin'in dediğiyle hepimiz gülmüştük Hyunjin'in ismini ne kadar duymak istemesemde onunla ilgili bir şey dediklerinde hoşuma gidiyordu

"Oy sıçarız hemde çok pis"

"Felix mal mısın ne sıçması koskoca kaslı yeonjun abin var burda"

"Yeonjun sadece bir gün spor yaptın abartma"

Kafeden kalktıktan sonra biraz dolaştık ve bana gitmeye karar verdiğimizde eve doğru yürümeye başladık.

Evin önüne geldiğimizde hava yavaş yavaş kararıyordu içeri girip üstümüzü değiştirdikten sonra oturup ne yapsak diye düşünmeye başladık

"Ya bence uyuyalım"

"Ne uyuması saat daha sekiz"

"Bence film izleyelim"

"Olur sen yemek siparişi ver soobin sen film bul bende uyiyim"

"Bok uyursun sen kalk bize rahat bir yatak yap koltukta"

———————————

Film izleyip uyumuştuk Yeonjun ortada ben ve soobin ise köşede uyuyorduk daha doğrusu ben Yeonjun'un hapşırıp öksürme sesinden uyuyamıyordum en sonunda buna dayanamayıp Yeonjunu kaldırmak için yanaklarına dokunduğumda çok sıcak olduğunu fark ettim.Hızlıca elini alnına attım ve ateşi olduğunu fark edince telaşla üzerimizdeki battaniyeyi attım.Soobin uyanıp ne olduğuna bakarken hızlıca ışığı açtım ve Yeonjun'a baktığımda yüzünden terler aktığını görünce koşarak odama ateş ölçeri almaya gittim o sırada soobin ise yeonjunu uyandırmış üzerindeki kalın kazağı çıkarmaya çalışıyordu. Ateş ölçer ile ateşini ölçtüğümüzde 39'u görmemiz ile soobin hemen Yeonjun'u kucağına alıp arabaya doğru koştu.

"Felix sen burada kal hemen geleceğiz"

Kafamı onaylar bir şekilde sakladıktan sonra ışığı kapatıp yatağa uzandım ve yorgunluktan gözlerim yavaş yavaş kapandı.

—————————————————

Gözlerimi açtığımda hava hala karanlıktı,yanımdaki telefondan saate baktığımda saatin 3.25 olduğunu görmemle rahatladım bir saat tek uyumuştum.

Yeonjunu merak edip soobin'i aradım.

Felix&Soobin
telefon konuşması

"Efendim Felix"

"Yeonjun nasıl oldu"

"Ateşi düştü yarım saate geliriz"

"Tama-"

Birinin kapıyı kıracakmış gibi çalması ile korkutum ve elimdeki telefonu yere düşürdüm.

Korkarak da olsa yavaşça kapıya doğru ilerledim eğer açmazsam ciddi anlamda kıracaklar gibi görünüyordu.

Kapıyı açtığımda üç tane takım elbiseli adam üstüme doğru gelip beni götürmeye çalıştı çığlıklarımı soobin de duymuş olacaktı ki Felix iyi misin diye bağırıyordu fakat telefonu alamazdım beni hızlıca siyah bir arabanın içine koyup ağzıma bir şey koyduklarında yavaşça gözlerimi kapattım.

___________________________

ig:bamyanggang_8

İDDA/HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin