*4 Yıl Sonra*
Felix'in gözünden;Aradan dört yıl geçmişti fakat bu dört yılda pek çok şey değişmişti örneğin chan ve seungmin,jeongin ve changbin,minho ve jisung,ben ve Hyunjin evlenmiştik.
Hepimizin çocuğu vardı minho ve jisung'un bir erkek çocuğu vardı ismi ise Joo-won ve sekiz yaşındaydı,chan ve seungmin ikilisi ise ikiz sahiplenmişti chan kız seungmin ise erkek istediği için sekiz yaşında ikiz çocuk sahiplenmiş ve ismini de Do-yun ile Dong-Min koymuştu,Jeongin ve changbin daha yeni evlatlık edindikleri için hala 1 yaşındaki bebeğe isim düşünüyorlardı ve bebek çok tatlıydı,Ben ve Hyunjin ise ismi Yong-jin olan sekiz yaşında bir kız çocuğu büyütüyorduk fakat bir türlü büyümüyordu aslında biz diğerleri gibi evlatlık almamıştık benim sürpriz bir şekilde hamile kalmam sonucunda doğmuştu Yong-jin.
"Gel buraya velet"
"Hyunjin çocuğu kovalamasana napıyorsun"
"BABAAAAAAAAA"
Yong-jin koşarak bana sarıldığında onu hemen kucağıma aldım ve kocaman evin içinde Hyunjin'den kaçarak kovalamaca oynuyorduk.
Yorulduğımuz gibi hep birlikte kendimizi koltuğa attık ve nefes almaya başladık çünkü koşmaktan çok yorulmuştuk.
"Hii saat dokuz buçuk olmuş yong-jin hemen yatağa"
"Tamamm"
Bizi öpüp koşarak odasına gitmişti ara sıra onu hyunjin ve benim çocukluğumun karışımıymış gibi görüyordum ama daha çok Hyunjin'e benziyordu,çekik gözleri,gözünün altındaki ben,dudakları tıpkı hyunjin gibiydi çilleri ve burnu ise benimki gibiydi o akılalmaz bir güzelliğe ve çok büyük bir şansa sahipti.Davranışları benim gibi olduğu için bazen Hyunjin'e karşı savaş açıyorduk ve bu çok eğlenceliydi.
O gün sahilde Beomgyu ile otururken aklıma bınların geleceğini asla düşünmemiştim.Nerden bilebilirdim ki Hyunjin ile evleneceğimi bir kızım olacağı aklımın ucundan bile geçmemişti.
Burası mutlu ve huzurlu bir evdi,hiç bir derdim yoktu ailemle mutluydum ve bu mutluluğun sonsuza kadar gideceğine inanıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDDA/HYUNLİX
Fiksi Penggemar"Benimle sadece bir iddayı kazanmak için birlikte oldun" "Evet idda yüzündendi" (Mpreg)