1 Milyon won mu?

830 61 36
                                    

2 ay sonra
Hyunjin'in gözünden;

Bu iki ay boyunca çok şey değişmişti.Artık sürekli onlarla takılıyorduk.Nerdeyse her gün birlikteydik.

Ama ben daha çok Felix ile konuşuyordum ondan hoşlandığım falan yoktu.Çok arkadaş canlısı ve samimi olması beni ona bağlıyordu.

Çıkış zili çaldığında çantamı alıp çıktım ve onlarla buluşacağımız kafeye doğru yürümeye başladım.

Kafeye geldiğimde herkes vardı fakat Felix'i görememiştim.

Yanlarına gidip oturduğumda chan'a

"Felix nerde"

"Evde herhalde ben gelmicem siz gidin dedi,sesi de çok çıkmıyordu hasta olmalı"

"Peki saol"

Bir kaç dakika daha oturduktan sonra Felix olmadığı için kimse gülmüyor boş boş konuşuyorlardı,benim iyice canım sıkılmıştı ve aklım Felix'te kalmıştı.

"Benim gitmem gerek"

deyip gitmiştim.Fakat Felix'in evi nerede bilmiyorsum bende chan'a felix'in adresini sormaya karar verdim.

Chan hyung


Hyung


Efendim hyun






Şey Felix'in adresini verebilir misin?


Konum📍



Teşekkür ederim hyung






Rica ederim bir şey değil

————————————-

Şuan Felix'in kapısının önündeydim cesaretimi toplayıp kapıyı çaldım.

Açılmadı

Tekrar çaldım

Açılmadı

Bir kaç defa zile basmama rağmen açmamıştı büyük ihtimalle evde değildi

Eve geri dönerken kestirme yoldan gitmeye karar verdim ve ara sokağa girdim.

Ara sokağa girip on yirmi adım gittikten sonra birisinin ağlayıp yapma dediğini duydum.

Bu ses

Bu ses Felix'in sesine çok benziyordu.

Koşarak sesin geldiği yöne doğru koşmaya başladım gittiğimde ise bir adam Felix'i köşeye sıkıştırmış Felix'e dokunmaya çalıştığını gördüm.

O görüntüyü görünce sinirden kıpkırmızı oldum ve gidip adamı itip dövmeye başladım.
Adamı dövdükten sonra hemen Felix'in yanına gittim.

Ağlamaktan şişmiş gözleri,kızarmış tatlı burnu,ve yanaklarından akan gözyaşları

Felix'i kucağıma alıp evine doğru yürüdüm anahtarı bana verdi kapıyı açıp koltuğa oturttum bende yanına geçtim.

"İyi misin?"

Kafasını sağa sola salladı kim böyle bir olaydan sonra iyi olabilirdi ki?

Onu odasına götürüp üstüne battaniye örttüm O zaten hemen uykuya dalmıştı.Bende aşağı inip gruba girdim.

Tüm boş insanların
olduğu o grup
kişiler:kedi boku,kas torbası
Chan hyung,changbininki,lix🐥,seungköpiş,hanji



Chan hyung
Hyunjin
Felix nasıl oldu?

hanji
Gelmemize
gerek var mı?



Uyuyor
Gelmenize gerek yok
*Herkes gördü*



Changbin'in götü
kişiler:kedi boku,kas torbası

kedi boku
Pist
Hyunjin
Sana bir teklifim var
Eğer Felix ile 8 ay çıkarsan
Sana 1 milyon won vereceğim
Kabul mü?




Ciddi misin lan






kedi boku
Ciddiyim

kas torbası
Çocuğun duyguları
ile oynuyorsunuz
Yapmayın o da bir
insan kırılabilir

kedi boku
her gün gülüyor aq
Ne duygusu
Neyse hyunjin
Kabul mü

Kabul
*Herkes gördü*

—————————————
Felix'in gözünden;

Evde otura otura sıkılmıştım bende biraz hava almak için dışarı çıkıp yürümeye başladım.

Nereye gittiğimi bilmiyordum öylesine yürüyordum.

Sonra hiç bilmediğim bir ara sokağa girdim.

Yürürken biri benim kolumdan tutup duvara yasladı.

Tam çığlık atacaktım ki elini ağzıma koydu.

"Şşhhhhhhhh sessiz ol güzelim"

O an dilim tutulmuştu,bağırtmıyordum sadece çırpınıyordum ve bu hiç bir işe yaramıyordu.

Tam o sırada biri adamı üstünden itti ve onu dövmeye başladı.

O kişi...

O kişi Hyunjin'di!

Hyunjin onu döverken ben yere düşmüş ağlamaktan başka bir şey yapmıyordum.

Sonra hyunjin gelip beni kucağına aldı ve eve doğru gitmeye başladı.
Eve geldiğimizde iyi olup olmadığımı sordu ve beni odama götürüp yatağa koydu.Zaten uzandığım gibi uyuyakalmıştım.
________________________________

Çok yazım yanlışı var düzeltmeye üşendim kb

Sizi seviyorummmmm❤️

İDDA/HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin