Felix'in gözünden;
Onu gördüğümde kalbimin eridiğini ve gözlerimden akan yaşları hissedebiliyordun.Onu o kadar özlemiştim ki kime anlatsam abartıyorsun der ve geçer.
Elimi ağzıma götürüp ağlamamı durdurmaya çalıştım fakat hiç bir işe yaramadı.O ise bana sarılmak ister gibi bakıyordu.
Bende kendimi tutamadım ve koşarak ona sarıldım,birlikte ağlamaya başladık aniden yağmurun yağması ile birlikte ikimiz birbirimize sarılarak hıçkıra hıçkıra yağmurun altında ağlıyorduk sarılmayı bırakıp yüzüne bakmaya başladım o hala ağlıyor ben ise sadece hıçkırıyordum.
"J-jisung..."
"Seni çok özledim felix'im"
Ona tekrar sarılıp ağlamaya başladım bu anın bitmesini hiç istemiyordum dakikalarca,saatlerce,günlerce,aylarca,yıllarca ona sarılarak bu yağmurun altında bağıra bağıra ağlamak istiyordum
Onu hızlıca kolundan tuttum ve evin kapısını açıp içeri attım.
Onun hala burda olduğuna aklım almıyordu tek kelime edemiyordum ne diyeceğimi bilmiyordum
"Özür dilerim Felix"
"Neden yaptın bunu?"
Sessiz kalmıştı yere bakıyordu gözlerinden düşen damlalar yerleri ıslatıyordu
"Hiç düşünmedin mi ha,hiç düşünmedin mi arkadaşlarım benim için üzülecek,sevdiklerini arkada bırakmak çok mu kolay söylesene"
Bunları söylerken kriz geçiriyordum jisung koşara bana sarıldı
"Her şeyi anlatacağım"
"Seni çok özledim jis"
"Bende lix bende"
——————————————————
Seungmin,chan,changbin,jeongin,hyunjin ile evin salonunda oturmuş minho ve jisung'un neden kendilerini ölmüş gibi gösterdiklerini dinliyorduk.
Minho jisung'un ailesi ile tanıştığında bu ilişkiyi onaylamamış ve onları tehdit etmiş.Minho ve Jisung da kendilerini 1 yıl boyunca ölü gibi gösterip ve yurt dışında yaşamıştı fakat jisung artık orada dayanamadığı için Kore'ye geri dönmüşlerdi.
Şuan içimde çok garip bir his vardı.Eskiden hayatım olan insanlarla şuan yabancıymışız gibiydik ve bu çok zoruma gidiyordu özellikle hyunjinin benim yanımda olması sinirlenmeme sebep oluyordu onu dövüp evimden kovmak istiyordum.
Şuan hiç kimse bizim aramızda geçen olayı bilmiyordu herkes bizi sevgili sanıyordu fakat nerden bilebilirlerdi ki Hyunjin'in benimle sırf bir idda yüzünden birlikte olduğunu ve benim bunu öğrendiğim gecenin sabahında başka bir kızla birlikte oluğunu kim biliyordu ki?
Seungmin'in ben ve Hyunjin'e bakıp konuşması ile tüm gözler bizim üzerimize çevirildi
"Siz neden birbirinize bu kadar soğuk davranıyorsunuz"
Kafamı eğmemle herkes anlamış olacak ki hepsinin gözleri şok ile açıldı
"Hayır hayır"
Jeongin ağlamaklı bir ses ile söyleyip kafasını geriye atınca changbin ona sarıldı.Ne güzel bir şey olunca onun yanında olan bir sevgilisi vardı.
Chan bize kırgınlıkla bakıyordu gözleri bunlar benim çocuklarım değil der gibi bakıyordu bize en çok da kalbimi bu parçalamıştı onların bize kırgınlıkla bakması canımı çok acıtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDDA/HYUNLİX
Fanfiction"Benimle sadece bir iddayı kazanmak için birlikte oldun" "Evet idda yüzündendi" (Mpreg)