44. bölüm

1.1K 22 24
                                    

100 bin olmuşuz çok çok teşekkür ederim ama biraz ara vermeyi düşünüyorum konuşmadığım ama çocukluk arkadaşım olan yakın arkadaşım vefat etti taziye falan derken bi kaç günlük ara vereceğim saygı duyarsınız umarım şimdiden çok teşekkür ederim kendinize dikkat edin eğer olurda toparlanabilirsem yeni bölümlerle karşınızda olacağım bazen hayat hiç beklemediğiniz yerden ve hiç beklemediğiniz kişiden vuruyor bu yüzden lütfen sevip sevilin kimseyi üzmeyin kimsenin de sizi üzmesine izin vermeyin güzel bir bölümle karşınızda olmayı çok çok isterdim ama maalesef hayatın nerde ne zaman ve nasıl vuracağını bilemiyoruz tekrardan dediğim gibi sevin sevilin arkadaşlar 2 günlük dünya kimseyle tartışmayın konuşmadığım için çok çok pişmanım şu an gözlerim dolu halde yazıyorum belki kendimi asla affetmeyeceğim bu yüzden lütfen aranızda ne olursa olsun af dileyin unutmayın af dilemek veya özür dilemek ayıplık degil erdemliktir tekrardan kusura bakmayın güzel bir bölümle gelemediğim için. ama zaten bu bölümü yazmıştım yani yarısına gelmiştim bugün bildirim geldiği için dalgınlıkla girdim ve yazdığım şeyleri silip şu an bunu yazıyorum umarım beni anlarsınız dua etmeyi unutmayın sizleri seviyorum kendinize iyi bakın sevin sevilin...

#07.06.2024⚰️🥺🪦🥀

KURTULUŞ+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin