Došlo je i tih nedelju dana pre nego što trebaju da se sretnu Igor Kuznetsov i Dijana Maksimović, polako krenule su pripreme za njihov susret. Nedelju dana prije susreta u hotelu Moskva, kriminalni klan Dijane Maksimović sprema sve potrebne pripremne radnje kako bi sastanak prosao u najboljem mogućem redu.
Ovo su neke od pripremnih koraka koje će kriminalni klan preduzeti:
1. Obezbedivanje hotela - Na dan susreta, čitav hotel bi bio zatvoren za javnost i svi zaposleni bi se odstranili. Ovo bi omogućilo privatnost i bezbednost za Igor Kuznetsova i Dijanu Maksimović.
2. Spremo čitav hotel za sastanak - Čitav hotel bi bio opremljen za susret Igora Kuznetsova i Dijane Maksimović. Sve sobe bi bile opremljene sigurnosnim kamerama i detektorima kretanja. Personal bi bio obučen za sigurnost i imali bi sve potrebne ovlašćenja.
3. Sigurnost Igora Kuznetsova - Na susretu bi Igor Kuznetsova bio obezbeđen od strane obezbeđenja i osobne straže. Oni bi bili naoružani i obučeni da zaštite Igara Kuznetsova i sprčavaju bilo kakve pokušaje napada.
4. Skrivanje identiteta - Sve informacije o Igor Kuznetsova i Dijana Maksimović bi bile čuvane i skrivene u hotelu da bi se izbebao bilo kakav rizik od curenja informacija.
5. Preduzimanje sveobuhvatnih mera sigurnosti - Hotel Moskva bi preduzeo sveobuhvatne mere sigurnosti za sigurnost Igora Kuznetsova i Dijana Maksimović, od obezbedjenja do medicinskog tima koji bi bio na raspolaganju na licu mesta.Sve je pod kontrolom. Dolazi i taj 28 jun. Ispred hotela stoji Vukan Blažić, Marko the Shadow, i ekipa mlađih maloletnika koji su Vukanovi prijatelji. Vukan, naredio je Marku da krene ka restoranu kako bi dočekao gospodina Igora.
Sto za kojim će sedeti je pokriven belim platnom, i dekorisan cvijećem. Na stolu su servirana fina pića, i sve izgleda predivno. Najzad ispred hotela stiže gospođa Dijana Maksimović. Gospođa Dijana obučena je u krem odelo, nosi crnu košulju pustila je svoju kovrdžavu kosu i ima zlatne minđuše, ogrlicu sa krstom na sebi i zlatan sat marke "kartije". Zajedno sa svojim obezbeđenjem gospođa Dijana stiže na 16 sprat gde se nalazi restoran hotela Moskve. Za stolom broj pet sedi njen budući poslovni partner Igor. Igor kao veliki džentlmen Dijani izmiče stolicu kako bi mogla da sedne a zatim je približava opet stolu.
Igor: "Dobro veče gospođo Dijana ja sam Igor Kuznetsov sigurno ste i ranije čuli za mene. Ja sam zainteresovan za saradnju sa Vama.
Dijana: "Dobro veče gospodine Igore. Drago mi je da smo se upoznali. Šta vas dovodi u Beograd?
Igor: "Pa pre svega ja Beograd smatram svojom drugom kućom. Odlično govorim srpski tako da nam prevodilac neće biti potreban. Zapravo zašto sam došao jeste da počnem biznis s vama ako vi nemate ništa protiv.
Dijana:"Pa znate kako ja čekam da čujem o čemu se radi iako sam dobila nagoveštaj šta može da bude u pitanju jer sam upoznata sa vašim likom i delom o kojem sam slušala ranije.
Igor: "A da, moj lik i delo. Smatram da nije nešto čime trebamo da se ponosimo, ali Bože moj, ovo je naš posao. Zar ne? Šta je bio moj plan? Moj plan je da krenemo da se bavimo švercovanjem oružja preko Evrope. Posle sukoba u Ukrajini nama je ostalo mnogo oružja i pošto sam ja dobar sa ruskim predsednikom Vladimirom Putinom mislio sam da taj biznis pokrenem sa vama pošto sam i ja od ranije čulo za vas i smatram da ste jedna jako pametna i sposobna žena. Isto tako bih želeo da otvorim fabriku proizvodnje oružja tako da ako vas to interesuje mogli bismo da sarađujemo.
Darija: "Pa što se mene tiče ja nemam ništa protiv što se tiče tog biznisa. Nama zaista treba sad posao iako smo mi dobrostojeći klan koji je ovde u Beogradu hara, ali ne bi bilo loše da imamo taj posao.
Igor: "To mi se sviđa. Pa ako ste zainteresovani ja bi predložio da potpišemo neke ugovore što se toga tiče kao na primer:
1. Ugovor o investiciji - Ovaj ugovor bi određivao investiciju koja će se uložiti u zajedničku fabriku oružja u Srbiji.
2. Ugovor o saradnji - Ovaj ugovor bi određivao uslove saradnje između gospođe Dijane i gospodin Igora, u vezi sa biznisom oružja.
3. Ugovor o tajnosti - Ovaj ugovor bi se odnosio na povjerljivost u vezi sa informacijama koje će se dijeliti između gospođe Dijane i gospodina Igora u vezi sa biznisom oružja.
YOU ARE READING
Ona - Legenda Beograda
AdventureDijana Maksimović, beogradska legenda, najjača žena u Srbiji. Opet sreće ljubav iz mladosti, a pored toga bori se za klan i da ostane broj 1 u Beogradu.