Došao je taj petak uveče. Željko je ispred kuće u svojim kolima.
Vojvoda: "Dobro veče gospodine!"
Željko: "Dobro veče Vojvodo. Ja idem kod gospođe Maksimović..."
Vojvoda: "Gospođa Abazi. Da, unutra je." Izvolite, dobro došli
Željko: "Hvala ti Vojvodo!"
Željko bez obzira na to što mu se nije svideo Vojvodin drzak odgovor samo je izignorisao. Izlaživši iz auta uzimao je crvene ruže koje je kupio Dijani, i neke sitnice za klince. Čisto eto, da dobije njihovu ljubav. Primetio je da Armend stoji na prozoru, ljutito gledajući u njega napolju. Željko je pozvonio na vrata, a vrata je otvorio Armend.
Željko: "Dobro veče mladi gospodine. Da li večeras primate goste?"
Armend: "Izvolite, uđite, dobro nam došli. To cveće...?"
Željko: "Da, to cveće je za vašu majku."
Dijana: "Jao koga to moje oči vide" nežno ga je poljubila dok su Armend i Vojvoda ljutito gledali sve to "Hvala ti puno na ovome"
Armend: "Vojvodo, jel bi hteo da dođeš kod mene u sobu da ti i ja porazgovaramo"
Vojvoda: "Kako želite, mladi gospodine"
Nakon što su se popeli gore Armend se okrenuo put prozora "Lepo je vreme napolju, zar ne Vojvodo?"
Vojvoda: "Jeste mladi gospodine."
Armend: "Meni se uopšte ne sviđa ovaj majkin momak"
Vojvoda: "Iz poštovanja prema malom broju vaših godina ne smem baš da kažem sve, ali mogu se složiti sa Vama mladi gospodine"
Armend: "Vojvodo, učini mi uslugu, prati svaki pokret ovog gospodina!"
Vojvoda: "Razumem gospodine"
Armend: "Možeš da ideš"
Nakon nekog vremena Željko i Dijana su sedeli u dnevnom boravku. Dijana je sedela Željku naslonjena na rame dok je Željko nju držao mazio po kosi. Ubrzo, nakon toga je stigao i Armend.
"Gospodine Željko, da li možemo da porazgovaramo"
Dijana: "O čemu bi ti to razgovarao sa Željkom"
Željko: "Ne sekiraj se ljubavi, neću baš sve shvatiti za ozbiljno što mi kaže ovaj mali"
Dijana: "Dobro, ajde, ako ti tako kažeš"
Armend ga je pogledao ljutito, a onda su se zajedno popeli gore. Kada su ušli u sobu Armend je zaključao sobu.
Željko: "Ne razumem, zašto si zaključao vrata?"
Armend: "Opusti se, sedi na taj tu tabure"
Željko: "Dobro. Dakle, o čemu si hteo da pričamo?"
Armend: "Ti znaš čime se bavi moja majka bavi? Da li ti misliš da si dostojan da budeš "moj očuh"? Ti si kamiondžija, radiš jedan pošten posao tako reći, živiš od svoja rada, a mi? Mi smo biznismeni čiji biznis vuče kriminalno poreklo. Zar misliš da neću pomisliti da si neki prevarant koji će naši majku da obrlati za pare?"
Željko: "Armende već si počeo..."
Armend: "Tišina dok ja govorim! Sve i da si toliko pošten kako se predstavljaš, i ako dođe do te famozne svadbe, zar zaista misliš da bi otišao da živim sa tobom?"
Željko: "Armende, jako me podsećaš svojim ponašanjem na majku, ali dozvoli mi da ti objasnim nekoliko stvari"
Armend: "Izvoli, slušam!"
Željko: "Dakle pod brojem 1. Ja tvoju majku poznajem 10 godina! Upoznao sam je onda kad nije bila Dijana Maksimović"
Armend: "Ona je tad bila koliko ja znam Dijana Maksimović, sad je Dijana Abazi"
Željko: "Tebe pogađa očeva smrt, zato i ovo radiš! Slušaj me Armende. Ti ćeš naslediti većinu ovih stvari kada za to dođe vreme, tvoga brata ovaj život ne zanima. Zar misliš da bi ti ja uzeo nešto što pripada tebi i tvom bratu."
Armend: "Nisu u pitanju ni pare, ni kuće, ni posao, u pitanju je čast i bezbednost moje majke!"
Željko: "Što se tiče toga, životom sam spreman da branim to."
Armend: "Dobio si šansu! Nemoj da ti je palo na pamet da si je prokockao. Lično ću da se postaram da te više ne bude u njenom životu"
Tako je sklopljen mir između Željka Maleševića i Armenda Abazija. Sina i voljenog čoveka Dijane Maksimović - Abazi.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ona - Legenda Beograda
PertualanganDijana Maksimović, beogradska legenda, najjača žena u Srbiji. Opet sreće ljubav iz mladosti, a pored toga bori se za klan i da ostane broj 1 u Beogradu.