Stara ljubav i njihova vatrena noć

21 1 0
                                    

Polako, krenuli su ka vratima, ali Dijana je videla jednog momka iz njenog klana. Luka Petrović (34). Za Dijanu je Likvidirao mnoge važne ljude:

1. Vukašin Vulić, 32 god. - šef klana "Crni škorpioni" , ubijen u eksploziji automobila
2. Milan Nikolić, 28 god. - član Konkurentskog klana "Divlji vitezovi" , ubijen u dvoboju
3. Saša Mihajlović, 34 god. - član klana "Pogubni zmajevi", izrešetan je iz vatrenog oružja
4. Siniša Pešić, 42 god. - pripadnik klana "Crni škorpioni", izbodem je na ulici
5. Dejan Stefanović, 25 god. - pripadnik klana "Nečisti demoni", ubijen u iznenadnoj pucnjavi
6. Nikola Petrović, 40 god. - član klana "Razbojnički manijaci" , ubijen u eksploziji automobila
7. Dragomir Filipović, 29 god. - pripadnik klana "Crni škorpioni" , izrešetan je iz vatrenog oružja
8. Veljko Maksimović, 36 god. - pripadnik klana "Crni škorpioni" , izrešetan je iz vatrenog oružja
9. Dragan Perić, 31 god. - pripadnik klana "Otrovnice" , izbodem je na ulici
10. Duško Marković, 26 god. - pripadnik klana "Razbojnički manijaci", ubijen u iznenadnoj pucnjavi
11. Petar Radonjić, 37 god. - pripadnik klana "Razbojnički manijaci", izbodem je na ulici
12. Milan Ivanović, 28 god. - pripadnik klana "Crni škorpioni" , izrešetan je iz vatrenog oružja

Devojka koja je bila sa njim činila se Dijani čudno, pa ih je zaustavila

Dijana: "Zdravo Luka, kako si? Vidim izašao si sa novom devojkom! Zdravo maco, nemoj da se kriješ, ne diram ja nikoga bez potrebe"

Ispred nje se pojavljuje Nataša Stojković (21), ćerka Predraga Stojkovića, ministra unutrašnjih poslova.

Luka: "Ovo je Nataša, ona je..."

Dijana: "Znam ko je, njen tata je naš prijatelj. Dobro, uživajte večeras".

Dijana je izašla iz restorana i ako se osećala čudno. U tom trenutku upitao ju je Željko:
"Dijana, izgledaš kao da se nešto čudno desilo jesi li ok?"

Dijana: "ma da, nego, jedan moj radnik je u vezi sa Natašom Stojković ćerkom ministra unutrašnjih poslova Predraga Stojkovića. Mislim on jeste nama bio prijatelj ali kako je u Politici možda su se neke stvari promenile."

Željko: "Nadam se da nam to neće pokvariti veče"

Dijana: "Ma ne naravno, šta ti pada na pamet, ali ipak malo sam se uzrujala zbog toga ne znam šta bi moglo da se desi"

Željko: "Pa ako vam je ikad taj čovek bio prijatelj, ne verujem da vam se išta može loše desiti, čak šta više mislim da vam samo dobro može doneti"

Dijana: "Pa nadam se da si u pravu, hajde sad da krenemo nije to sad više ni bitno"

Željko: "I gde na kraju idemo? Da li te vraćam kući ili idemo kod mene?

Dijana: "Želim da pođem sa tobom večeras"

Željko joj se nasmejao, uhvatio je za kukove, pribio je uza sebe i željno je poljubio, a onda joj je otvorio suvozačeva vrata, pa zatim i sam seo u auto. Na raskrsnici, ka Batajnici, Dijana je prokomentarisala: "Čoveče, koliko dugo nisam sedela na prednjem sedištu, bez obezbeđenja, i sto auta oko sebe, a da sam se osećala sigurnije"

Željko joj je tada uzeo ruku i poljubio, a onda joj rekao "Sa mnom ćeš uvek biti bezbedna maco, samo ako ti to želiš" namignuo joj je a onda vratio pogled na put. Posle nekih petnaestak minuta, stigli su ispred njegove kuće. Ušli su u kuću i seli u dnevni boravak. Prvo su se samo gledali i nisu ništa pričali, a onda joj je stavio ruku na butinu i počeli su da se ljube. Krenuo je da podiže ruku sve više kako bi pronašao raifešlus da joj odkopča haljinu, dok mu je ona već uveliko otkopčavala košulju. A onda ju je uzeo u svoje jake ruke i nosio do spavaće sobe, nakon čega ju je bacio na krevet. Zubima joj je skinuo gaćice a onda je još jednom poljubio, da bi posle krenuo da se spušta ka vratu, da bi se preko grubi i stomaka spustio do njene ribice. Polako je krenuo da joj jezikom obrađuje klitoris na šta je Dijana stenjala kao nikad u životu, tako ju je lizao jedno 20 minuta, a onda se podigao i počeo je svoj jak i veliki da nabija u nju, na šta je ona stenjala iz sveg glasa da bi mu rekla "Nemoj toliko jako, boli me" na šta joj je Željko odgovorio "onaj tvoj muž kao da je imao pikavac umesto kurca". Istog trenutka mu je udarila šamar i pokušala da se skine sa njega na šta je on odgovorio samo jačim nabijanjem u nju "nemoj da se ljutiš mila moja, ti znaš da ja tebe volim" te ju je nežno poljubio što mu je ona uzvratila. Zatim se okrenula na stomak a on joj je stavio od pozadi i shvatio je da joj je to bio prvi put, polako se nabijao u nju. Znao je da je boli, ali se trudio da bude maksimalno nežan. Posle jedno 20 minuta skinuo ju je sa njega, a onda je skinuo kondom da bi joj ga stavio u usta. Oblizivala ga je dok je on jako stenjao, te nedugo posle toga morao da svrši. Napokon su legli jedno pred drugog. S tim je počeo da joj mazi ribicu, na šta mu je ona rekla "Au bre više čoveče, poludeću od tebe, kako to tako dobro radiš, dovodiš me do ludila i sve više te želim" . Na šta se on osmehnuo i rekao joj "Eh mila moja, ko zna sa koliko sam žena bio, koliko sam njih lizao, mazio, nabijao se u njih nežno ili grubo, ali nikad nisam imao ni jednu kao što je tvoja. Na neki poseban način je vrela, a opet, toliko sam se borio sa njom, dok nije shvatila da sam joj prijatelj i da želim da učinim sve da bude zadovoljna, kao i za njenu vršnjakinju što bi takođe" Dijana je tada uzdahnula "Bože, zašto se ovo mnogo ranije nije desilo?" Na šta joj je Željko odgovorio "I ja se kajem, tada bi osetila šta je pravi kurac, a ne pikavac". Tada je Dijana zasiktala "Meni to nije bilo bitno, ja sam svoga muža volela, i on je bio dobar muž. Pazio me je kao malo vode na dlanu. Nije dao senka da padne na mene". Na šta joj je Željko odgovorio "Ajde budi iskrena, koga si više volela? Mada, to pitanje je glupo, jer sam čuo da si zbog mene probala da se ubiješ". Tada je nastala tišina, a onda su se zagrlili i tako zagrljeni zaspali.

Ona - Legenda BeogradaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora