Tajna u pesku

44 1 2
                                    


* Berlin, petak uveče. Nemački dnevnik izvještava o pljački banke koja se dogodila u toku popodnevnih sati. Reporteri su na licu mjesta i izvještavaju o svemu što se dešava.

"Višestruka pucnjava u centru Berlina. Pljačkaša banke na meti policije i novinarima. Više informacija u slijedećem izveštaju..."Dobar dan! Mi smo upravo stigli na mesto gde se pljačka banke odvilo popodnevnih sati, i još uvijek pokušavamo da razumemo šta se tačtno desilo. Pokušali smo da dobijemo informacije od policije, ali nisu htjeli da komentarišu, tako da smo ovdje u nadi da ćemo saznati više"

Diana: Bravo momci, odradili smo odličan deo posla! Užareni, sad vozi u bazu pa ćemo da vidimo šta da radimo

Užareni: Razumem šefice

Posle nekih sat i po vremena stigli su. Nosili su pune kese, toliko je para bilo da je slobodna procena da se u kesama nalazi 7.000.000.€. Polako se ulazi u skladište. Pet metara ispod zemlje. Na ulazu stoji jedan veliki, crni, gvozdeni sto, na njega se stavljaju pare. Vojvoda i Majmunčić kreću da ih broje.

Vojvoda: Šta misliš koliko će svako da dobije?

Majmunčić: ti znaš da ja ne znam matematiku

Aleksandar: O jebem li vam sunce krvavo! Podeli 7.000.000 na pet nas svako dobija po 1.400.000€!

Diana: Šta se bre derete ko idioti neki, Aj smirite se! Sutra ranom zorom idemo za Srbiju, tamo nas čeka Mrki i ostala banda

Vojvoda: Mislim da to nije pametna ideja

Uzima telefon i kreće da čita sa njega
" Viktor Bakić "Nekađi" (38) danas je pušten iz zatvora nakon što je ponestalo dokaza što se tiče ubistva Adrijane Ršić (17) ćerke Miloša Ršića zvanog Užareni klana "Chandressa" koji predvodi Diana Maksimović

Aleksandar: Jebo ga otac krezavi, ko je njega pustio ne slobodu pička li mu materina kurvina, kako ću da ga jebem za sve što je uradio Užarenom.

Andrijana Ršić (17) rođena je 17.12.1997. Kao odličan đak upisala je 1 Beogradsku gimnaziju, bila je prva u svim takmičenjima iz matematike, fizike i hemije. Međutim, 4.4.2014. godina, ljudi koji rade za Nekađija, prvo su kidnapovali Andrijanu, silovali je, ubili, a zatim njeno telo bacili u Lipovačke šume. Posle dve godine žena od Užarenog je izvršila samoubistvo.

Ona - Legenda BeogradaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora