Ahmed i Armend upoznaju najveću ljubav njihove majke

10 1 0
                                    

Jutro, već je svanulo. Dijana se probudila, ali zato je Željko spavao. Ustala je, otišla do toaleta i videla jako veliki nered "JAO BOŽE " Rekla je dok je gledala. Polako je sredila sve, i otišla do kuhinje, a tamo, sudopera puna kao da je atomska bomba pala "PA DA, ZNA DA DOVODI KURVE, AL DA OPERE SUDOVE TO NE ZNA" , Polako je krenula da pere sve što se nalazilo u sudoperi. Zbilja, nikad nije bila mnogo ažurna za kuhinju, pa čak i kad je bila udata, imala je uvek svoje služavke. Nije mogla da istrpi nered oko sebe. Kada je završila, skuvala kafu i odnela na sprat. Polako ju je spustila na noćni stočić, a na sebi je imala samo njegovu košulju, a onda je počela da ga ljubi svuda po licu i vratu, te je on polako počeo da otvara oči i video nju na njemu.

Željko: "Ej bleso, šta radiš to?"

Dijana: "Upoznajem svaki deo tela koji volim na tebi. Dobro jutro mili moj."

Željko: "Ha-ha-ha dobro jutro. Jel to kafa?"

Dijana: "Jeste, zar ne miriše prelepo?"

Željko: "Miriše, ali čudi me da si je skuvala, ipak si ti mafijašica, a ne konobarica" na šta se veoma glasno smejao te ga je ona udarila jastukom "Alo bre mala, nemoj to da radiš!"

Dijana: "Inače šta će da bude?"

Bacio ju je sa sebe na krevet i legao preko nje te počeo da je ljubi. Odmakao se od njenih usana pa joj rekao "Sad si opasnija nego nekad"  na šta mu je Dijana odgovorila "ja sam opasna samo kad moram. Ustala je i sela na krevet.

Dijana: "Uh bre, 10h je, samo da popijem kafu i moram da krenem"

Željko: "Ma gde ćeš bre, ne dam ti ja da ideš nigde"

Dijana: "Slušaj me, ako su tvoja deca odrasla i ako te nisu željna moja su me itekako željna pošto radim naporno. Hoću makar jedan dan da provedem sa njima"

Željko: "A šta kažeš da me upoznaš sa njima"

Dijana: "Misliš da je to pametna ideja?"

Željko: "Pa što nije?"

Dijana: "Da je samo Ahmed u pitanju, nego Armend, njemu je samo tata u glavi"

Željko: "A kako ste se upoznali ti i tvoj pokojni muž?"

Dijana: "Na moru, imala sam tačno 17 godina. Onog leta kada si me ti ostavio. Otišla sam sa mojima u Crnu Goru na more. Nakon mnogo razgovora, ostala sam sa mojom starijom prijateljicom, Milenom u Ulcinju. Ona je tamo imala vikendicu. Jedan dan, Ada Bojana. Upekla zvezda, a meni nije nidočega. Sedim i gledam u reku. U jednom trenutku osetim mušku ruku na ramenu "Hej mala jesi li ti dobro, zar si došla ovde da tuguješ?" Okrenula sam se i videla starijeg čoveka koji mi se osmehivao. To je bio moj dever. Doktor Adrian Abazi. "Ma ja sam ovde došla da se odmorim, ali očigledno mi ne ide za rukom". Našta mi je on rekao "Da pogodim, neki mangup se poigravao sa tobom i sad si razočarana, hajde, dođi da te upoznam sa ekipom". I tada sam upoznala svoga supruga, Djerdana Abazija."

Željko: "Ispadoh ja i mangup"

Dijana: "Nisam ti ispričala nešto. Kad sam bila hostesa, upoznala sam jednog momka koji mi je rekao da kad te vidi u Batajnici izgledaš kao mafija sa još 10 ljudi koji su slično građeni kao ti"

Željko: "Ja mafijaš? Šta si ti?

Dijana: "Nećemo o tome, jel oćeš da vidiš moju decu, kada te već toliko zanima"

Željko: "Kako oćeš"

Seli su u kola i krenuli ka Borči, kada su stigli, obezbeđenje ih je zaustavilo

Vojvoda: "Dobar dan... Šefice, jeste li to vi"

Dijana: "A ko će, šta si ti mislio"

Vojvoda: "Šefice, bolje uđite što pre"

Dijana: "Jel se nešto desilo?"

Vojvoda: "Brinemo za Vas gospođo"

Dijana: "Hvala na brizi, sad naredi ovima da nas puste"

Kada su ušli u kuću, u dnevnom boravku, Dijana je gledala Slavicu kako se igra sa njenom decom. Slavica, 48-godišnja žena, je visoka, vitka i uglađena. Ima tamno braon kosu koja je zavezana u pletenice. Ima sjajne srebrne oči, a njezina koža sjaji prirodnom ljepotom. Slavicia je strastveno posvećena Dijani i njenim naređivanjima, a uvijek se trudila da se prilagodi njihovim željama i očekivanjima. Dijana je, sa druge strane uvek sumnjala u nju i u njenu vernost njoj. Pogledala ju je mrko. Ahmed je primetio kako njegova majka stoji iznad njih.

Ahmed: "Mama, gde si bila čitavu noć?"

Dijana: "Ne sekiraj se ti mali, bila sam sa ovim čikom, da vas upoznam, ovo je čika Željko Malešević..."

Armend: "Mama skrati, jel ti on dečko?"

Dijana: "Pa sine... Kako da ti kažem"

Željko: "Da, upravo kao što si rekao, ja sam dečko tvoje mame"

Dijana je pogledala u Željka jer ne može da veruje šta je izgovorio. Armend ih je ljutito pogledao stiskajući svoju malenu pesnicu, a ona je besno otišao u svoju sobu.

Dijana: "A Željko, zašto si ovo uradio?"

Ahmed: "A šta je trebalo mama, da nas lažeš? Armend je dosta razmažen. Ja ću to da sredim. Čika Željko, drago mi je da smo se upoznali. Ja sam Ahmed Abazi. Ono je bio moj brat Armend. Malo prgav dečak, ali sve što vreme više prolazi shvatiće, lično ću se potruditi.

Mali Ahmed pružio je ruku Željku kao znak poštovanja. Tu su se njih dvojica rukovali, a nakon toga, Ahmed je otišao na sprat kako bi posetio svog brata. Dijana i Željko su neprimetno krenuli za njim da bi slušali Ahmeda i Armenda. Armend je stajao na prozoru, gledao šta se dešava napolju. Ruke su mu bile na leđima a jedna pesnica mu je bila stegnuta.

Ahmed: "Pa dobro šta ti ovo znači"

Armend: "Ne znam zaista o čemu pričaš"

Ahmed: "Šta ti oćeš od naše majke? Da čitav život ostane sama?"

Armend: "Sama? A šta smo joj ti i ja?"

Ahmed: "Ti i ja? Ti i ja ćemo jednog dana otići svojim putem. A ona? Da ostane sama? E pa ne! Ona je sve zaslužila da ima nekoga ko je voli, i ko je poštuje."

Tu se Armend okreće ka njemu i govori mu ljutim tonom: "A šta misliš, da našu mamu naš tata nije voleo, da nije sve učinio da bi bila srećna?"

Ahmed: "Aman-zaman čoveče, naš otac je poginuo, kakve veze ovaj čika sa tim. Video sam ja da je to pošten čovek. Nema potrebe za to tvoje ponašanje. Ajde, sad idemo da se pozdraviš sa njim"

Ahmed ga je uhvatio za ruku i krenuo da ga vodi. Na vratima je video svoju majku i Željka sa njom "Ajde sad, pruži ruku čika Željku" . Tako je Armend i uradio, na šta mu je ovaj odgovorio ispruženom rukom sa raširenim osmehom.

Ona - Legenda BeogradaWhere stories live. Discover now