Dijanin povratak kući

20 0 0
                                    

Subota ujutru. Beograd. 6:30. Klan "Chandressa" predvođen Dianom Maksimović stigao je u svoj grad. Po samom dolasku sačekao ih je Milan Golubović "Mrki". Prilazi i pozdravlja šeficu klana

Mrki: "Šefice, dobro nam došli. Dovezao sam i kola."
Diana: "Odlično, gde su moja deca, moji blizanci Ahmed i Armend?"
Mrki: "Nema potrebe za brigu. Oni su kod moje žene na bezbednom."
Diana: "Kako su mi dever i jetrva, jel sa njima sve u redu?"
Mrki: "Apsolutno, gospodin Adrian Abazi sad radi u svojoj klinici na Novom Beogradu"
Diana: "Odlično, kada budem imala malo manje posla posetiću mog dešu (devera), nisam ga odavno videla".
Mrki: "Kako god želite šefice".
Diana: "A sada me vodi kod moje dece, pa idemo kući"

Ispred njih, pojavilo se 5 G Klasi. Počeli su svi da ulaze. Diana, Užareni, Vojvoda, Majmunčić, Aleksandar, Mrki. Put ih je vodio pravo u Barajevo. Tamo gde je živeo Mrki sa njegovom ženom Tatjanom. Velika kuća ograđena živom ogradom, sa 5 opasnih pitbullova ispred kuće, koji samo čekaju da nekoga uhvate za vrat. Mrki pritisne crno dugme koje je bilo zvono na njegovoj kući. Iza velikih, braon, teških vrata otvara žena oko 27 godina. Niska žena, prava lepotica sa dugom plavom kosom i kestenastim očima. Nekadašnja miss Srbije. Tatjana Đorđević. Već je bila u poodmakloj fazi trudnoće.

Diana: "Opa, izgleda da je i Mrki bio vredan dok smo mi čistili evropske trezore banaka HA-HA-HA. Mrki, nisi nam se hvalio da čekaš dete."

Mrki: "Nemoj da se ljutiš Diana, moram i ja nekad malo da uživam"

Diana: "Poštujem. Tatjana, htela bih da vidim svoje sinove".

Tatjana: "Razumem gospođo, oni su gore na spratu, pripremaju se za spavanje".

Diana je krenula da se penje uz mermerne, bele stepenice koje su se caklile koliko su bile čiste. Kad se popela uz stepenice, otišla je desno od njih gde su se nalazila vrata. Tada je videla svoja dva sina koja su joj ostala posle supruga Djerdana Abazija, koji je poginuo 6.5.2031. Njena dva sina blizanca Ahmed i Armend. Zanimljiva činjenica o Ahmedu i Armendu je ta da je Ahmed rođen 22 novembra 2027 u 23:49h a Armend 23 novembra 2027 u 00:15h. Diana je prišla svojoj deci. Ahmed i Armend iako su blizanci dosta su se razlikovali. Dok Ahmed ima skroz crnu kovrdžavu kosu, Armend ima kovrđavu plavu kosu. Dok je Ahmed isti otac, Armend je mešavina svojih roditelja.

Deca: "MAMA?! GDE SI BILA? BAŠ TE DUGO NIJE BILO! NEDOSTAJALA SI NAM"

Diana: "nedostajali ste i vi meni mališani mali. A sad idemo kući."

Dok su se vozili, Diana je primetila Užarenog. Užareni je sedeo do prozora. Zamišljen. Setio se ćerke Andrijane. Ona mu je nedostajala, kao i supruga Nada.

Diana: "Užareni, šta ti je? Što si se zamislio"?

Užareni: "Nekađi, ta gnjida od čoveka, opet je na slobodi dok Nada i Andrijana trunu pod zemljom. I ko je za to kriv? Pa ja!"

Diana: "Užareni, shvati da je prosto tako moralo da bude. Nekađi je prosto prljavi bolesnik koji ne može da izleči svoje bolesne frustracije, i sam znaš da je udario na tebe zbog pokojne Nade. Ona je volela tebe, a on nju, ali opet, to nije razlog zbog koga je trebalo da udari na tvoje dete i zbog toga ćemo da mu se osvetimo kako dolikuje.

Odjednom kola zastaju

Diana: "Šta je ovo jebem li ti sitnicu"

Ispred njih stigao je Nekađi. Ubica koji je ubio Andrijanu.

Nekađi: "Dobro veče"

Diana: "Šta radiš ovde koje pičke materine u ovo doba"

Nekađi: "Došao sam da se dogovorimo Užareni i ja"

Vojvoda: "Ma kad te dohvatim, ima da ti muda u mašnu vežem pičko jedna izdeformisana. Jebem li ti i pleme i genetiku i poreklo.

Majmunčić: "Bato pusti ga meni da mu ja pokažem kako izgleda mučenje mamu mu jebem šugavu"

Diana: "Dosta bre idioti! Šta se derete! Deca spavaju u kolima, oćete li možda jezike da vam odrežem! Budale! A ti pederu jedan, šta ti oćeš kojeg mog kurca"?

Nekađi: "Diana, pazi kako to razgovaraš samnom, zaboravljaš da bi i tvoja deca mogla da prođu kao i tvoj muž?"

Diana: "Ma kome ti pretiš kurvin sine"?

Diani je puko film. Izvadila je čuveni "357 magnum" i pucala mu direktno u penis na šta je on zauknuo

Nekađi: "Ah, kurvo jedna Šiptarska, jebaću ti prvo decu a onda tebe zbog ovoga"

Nakon toga, Diana mu je pucala u glavu na čemu je ovaj ostao na licu mesta mrtav.

Diana: "Momci, idemo, ovaj naš više neće uznemiravati".

Ona - Legenda BeogradaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang