{⏳}

31 4 4
                                    


11 Gün Önce


Lavin: Sana layık bir sevgili değilim, değil mi? (20.30)

Lavin: Üzüyorum seni. (20.30)

Sanaç
Çevrimiçi

Yazıyor...

Sanaç: O nasıl söz öyle? (20.31)

Sanaç: Sen dünyanın en güzel sevgilisiyken nasıl bana layık olmadığını söylersin? (20.31)

Sanaç: Ayrıca beni üzmüyorsun, bu da nereden çıktı? (20.32)

Lavin: Bu hayatta kimse seni benim kadar sevemez, o denli âşığım sana, aşkımın büyüklüğüne derinden inanıyor ve güveniyorum. (00.33)

Lavin: Ve bu kendimi övmek istediğimden falan değil. Sevgimin büyüklüğune inan istiyorum. (00.33)

Lavin: Fakat sevgilim. Bu aşkı karşılayacak bir şey yapamıyorum senin için. Sana layık bir sevgili olamıyorum. (00.34)

Sanaç: Lavin'im... Güzel sevgilim benim. (00.35)

Sanaç: Aşkını karşılayacak bir şey yapma. Yalnızca âşık ol. Bu bana bir ömür yeter. (00.35)

Sanaç: Eğer bana olan aşkın biterse çöllere düşen bir garipten farkım kalmaz benim. Sen benim her milimine hasret duyduğum, âşık olduğum kadınsın. (00.36)

Sanaç: Hiçbir şey sana olan aşkımdan vazgeçiremez beni. (00.36)

Lavin: İçinde bir yerler bana kızmıyor mu yani? (00.37)

Lavin: Naşıl aşk seni iyileştiremiyor, vazgeçiremiyor demiyor mu? (00.37)

Sanaç: Demiyor. Çünkü sen daha en başlarda aşkın bile seni vazgeçiremeyeceğini söylemiştin. (00.37)

Sanaç: Ama ben yinede özür dilerim sevgilim. Seni vazgeçiremediğim için... (00.38)

Lavin: Kendini sakın suçlu hissetme. (00.38)

Lavin: Şu an babam çıkıp gelse bile kızın ölecek diyerek görmek istemem onu. (00.38)

Lavin: Zaten çıkıp gelmez de. (00.39)

Sanaç: Baban seni seviyordu Lavin'im. Yalnızca senin sevgin ona ağır geldi. (00.39)

Lavin: Babam beni sevmiyordu Sanaç. (00.39)

Lavin: Hayattaki tek gerçek varlığımın o olduğunu biliyordu, buna rağmen çekip gitti. Beni nasıl seviyor olabilir? (00.40)

Sanaç: Başka bir sebebi olabileceğini hiç düşünmedin mi? (00.41)

Lavin: Düşündüm. Defalarca kez... Günlerce, aylarca... (00.41)

Lavin: Fakat sebebi her ne olursa olsun çekip gitmemeliydi. Kızını terk edip gitmesine sebep olacak ne olabilirdi? (00.42)

Sanaç: Annene âşık mıymış baban? (00.43)

Lavin: Evet... Çok sevmişler birbirlerini. (00.43)

Sanaç: Belkide sebebi buydu. Seni ne kadar severse sevsin sana baktıkça anneni hatırlıyor olabilirdi. Belki zamanla bunu kaldıramadı. (00.44)

Lavin: Arkasında beni bıraktığını biliyordu. Bende ondan, sevdiği kadından bir parçaydım. (00.45)

Sanaç: Bazen gitmek gerekir Lavin. (00.46)

Sanaç: Sende bunu yapmayacak mısın? (00.46)

Lavin: Ama o arkasında kendisini seven, ondan vazgeçemeyecek, terk etmemesi gereken birini bıraktı. (00.46)

Sanaç: Sende öyle birini bırakacaksın. (00.47)

Lavin...Sanaç
Çevrimiçi

Sanaç
Yazıyor...

Sanaç: Senden vazgeçebileceğimi mi düşünüyorsun? Ya da seni yeterince sevmediğimi? (00.49)

Sanaç: Bu yüzden mi beni aklına bile getirmedin? (00.50)

Lavin: Hayır hayır. (00.50)

Lavin: Sanaç... (00.50)

Lavin: Öyle değil. (00.51)

Sanaç
Çevrimiçi

Son görülme bugün 00.52

Lavin
Çevrimiçi

Yazıyor...

Lavin: Bak işte, sana layık bir sevgili değilim. Çok üzüyorum seni. (00.53)

Lavin: Özür dilerim sevgilim. (00.54)

Lavin
Son görülme bugün 00.54

2 Saat 22 Dakika Sonra

Sanaç: Ben senin yanında kimim ki bana layık olmayasın? Her gece senin gibi bir sevgiliye sahip olduğum için şükrederken bu cümleyi kurman bana, sevgilim... Büyük ironi. (03.16)

Sanaç: Üzmüyorsun beni fakat üzsen de senin üzmelerine de âşık olurum  ben. (00.17)

Sanaç: İyi geceler güzel bebeğim. (00.18)


Instagram- siyah_okyanus34

KUM SAATİNİN EMARELERİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin