İlahi Bakış Açısı
Orhan Generalin emri ile tabur komutanı Aslan yeni bir tim oluşturacaktı. Bu tim örgütü çökertmek amaçlı kurulacak bir timdi. Herkesi özenle seçmeliydi. Özel Harekat'ın en önemli isimlerini seçecekti. Yarbay Aslan dosyaları inceliyordu. Evet orada Kıdemli Üst Teğmen Nazlı Korhan vardı daha önce görev yapmıştı onunla. Hatta bizzat kendi kızı sayılırdı. Eski tim komutanının kızıydı. Aslen gözü orman yeşili olmasına rağmen gözü karaydı. Galiba timin komutanı bulunmuştu. Bir sürü nişanı bir sürü de ödülü vardı. Babası da Özel Kuvvetlerdeydi. Önemli bir isimdi ama ne yazık ki Nazlı küçükken şehit edilmişti. Babası şehit olduktan sonra da bizzat kendi eğitmişti onu.
Sonra gözüne bir dosya daha çarptı. Keskin nişancı Asteğmen Batuhan Kara vardı. Gözü kendiliğinden dürbün gibiydi bin metrelik bir hedefi üç saniye de kolaylıkla vurabilirdi.
Sırada Astsubay Başçavuş Sinan Bozkır vardı. Bomba imha uzmanıydı. Her türlü bombayı çözer. Rakiplerine korku salardı.
Astsubay Kıdemli Üstçavuş Pusat Karasu tam bir ölüm makinesiydi girdiği yerde hedeften başka hiçbir şeyi sağ bırakmazdı
Astsubay Üstçavuş Işık Kılıç kendisi çok iyi bir askerdi herkes onun reflekslerine hayrandı. Küçükken yaşadığı her sıkıntıya rağmen hâlâ ayaktaydı. Dim dik duruyordu.
Astsubay Çavuş Serhat Sel kendisi Sıhhiye Askerdi. Sihirli elleriyle herkesi çabucak iyileştirirdi.
Uzman Çavuş Berat Kaynar kendisi istihbaratçıydı. Her kılığa girer, istenen bilgiyi almadan gelmezdi
Tim için askerleri seçmişti Yarbay Aslan bu tim terörü kökünden koparır atardı. Çok güçlülerdi. Yarbay Aslan gerekli makamlara bildirdi. Tim için askerler tabur da toplandı. Amaçları söylendi. Yarın yemin töreni vardı.
~
Yemin törenine çıkmadan önce herkes birbiri ile kaynaşmıştı. Yarbay Aslan emindi bu tim geleceğin umuduydu. Tim dizildi. Karşılarında Yarbay Aslan vardı. Tekmil verdiler. Ve yemin töreni için silalarına dokundular. Nazlı komutan başladı. O söyledi tim tekrarladı.
BARIŞTA VE SAVAŞTA, KARADA, DENİZDE VE HAVADA
HER ZAMAN VE HER YERDE
MİLLETİME VE CUMHURİYETİME
DOĞRULUK VE MUHABBETLE HİZMET,
KANUNLARA VE NİZAMLARA VE AMİRLERİME
İTAAT EDECEĞİME VE ASKERLİĞİN NAMUSUNU,
TÜRK SANCAĞININ ŞANINI CANIMDAN AZİZ BİLİP
İCABINDA VATAN, CUMHURİYET VE VAZİFE UĞRUNDA
SEVE SEVE HAYATIMI FEDA EYLEYECEĞİME ŞEREFİM VE
NAMUSUM ÜZERİNE AND İÇERİM.Tim yeri göğü inletmişti. Yemin töreni bitti ve tabura geçildi. Hepsi memleketinden ayrılıp Iğdır'a geldiği için hepsi kışlada kalıyordu. Nazlı komutan ile Işık aynı odada kalıyordu.
Pusat ile Serhat, Batuhan ile Sinan aynı odadaydı. Berat tekti. Hepsi timin ortak alanında toplanmış oturuyorlardı. Gayet keyifleri yerindeydi.
~
Nazlı
Kışlanın ortak salonunda oturuyorduk.
"Nazlı Komutanım" dedi birisi.
"Efendim Serhat"
"Siz nereden buraya geliyorsunuz?"
"Giresundan Serhat"
"Cevap verdiğiniz için teşekkürler Komutanım"
"Ne demek" herkes çok iyiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMUTAN
General FictionBen Karanlığın Kızı, Karanlık Yüzbaşının kızı, Nazlı Üsteğmen...