"Kuzey'in , Kaprisli Asistanı" & Duyuru!

15.9K 756 194
                                    

Bu bölüm Kuzey ve Duru için yazılmıştır. Bölüm sonunda bulunan duyuruyu okuyun lütfen :)))

Medyada ki şarkı bu çifte gelsin ; ))))

-

Kuzey her zaman olduğu gibi sabah sporunu yaptıktan sonra duşun altına girip yıkanmaya başladı. Kafası karışıktı ve bunun nedeni ise kış ayazında bile topuklu ayakkabıları ile ortalıkta âdeta bir kuğu gibi süzülerek yürüyen asistanı yüzündendi.

Ona ve topuklu ayakkabılarına o kadar alışmıştı ki bir haftadır Duru'yu göremediği için ve topuklu ayakkabılarının çıkardığı o sert ve tok sesi duyamadığı için oldukça garip hissediyordu. Asistanı izin isteyerek Denizli'ye gitmişti.

Yalnızca dört gün demişti ama bu gün altıncı günü oluyordu!

"Sorumsuz ve kaprisli kadın" dudaklarının arasından farkında olmadan çıkardığı öfkeli sözlerle küfür savurdu.

Siktir!

Siktir!

Gerçekten koca bir siktir!

Burun delikleri genişlediğinde sert bir nefes vererek alnına düşen ıslak saçlarını parmaklarıyla gelişi güzel arkaya doğru savurdu.

Asistanı dönünce bu sorumsuzluluğunun bedelini ödeyecekti!

Kollarını duvara yaslayarak soğuk suyun altında rahatlamaya çalıştı. Günlerdir hiç bir kadın ile sevişmiyordu ve bu yüzden de vücudunda atamadığı bir gerginlik vardı. Rahatlamaya ihtiyacı vardı, başını soğuk fayansa yaslarken derin nefesler alıp veriyordu.

Bir süre soğuk suyun altında kaldıktan sonra beline siyah bir havlu sarıp kabinden çıktı. Küçük bir el havlusu ile saçlarını kurutarak dolabına doğru yavaş adımlarla yürümeye başladı. Saçlarını üstün körü kuruladıktan sonra beyaz bir gömlek ve siyah bir Jean pantolon giydikten sonra çıkmıştı spor salonundan. Aracı şirkete doğru hızla sürüyordu.

Şirkete girdiğinde çalışan kadın çalışanların hayranlık dolu bakışları ve iç çekişlerini önemsemeden odasına geçti.

Odasına girdiğinde havasız olduğunu görmek canını sıkmıştı. Ayrıca kahvesi masasında dumanı tütecek şekilde durmuyordu. Karton büyük bir bardakta bulunan bir kahveyi artık içmek istemiyordu!

Sinirle soluyarak odasını havalandırdı ve masada bulunan kahveyi yüzünü buruşturarak çöpe atıp oturdu sandalyesine. Bu sırada içeri Zeynep girdiğinde geriye doğru yaslanarak izledi genç kadını. Duru'nun yokluğunda ona asistanlık yapıyordu ve işinde oldukça hevesliydi.

Hevesli olsa kaç yazar onun gibi olamıyordu. Hiç kimse onun gibi olamıyordu. Yokluğunu iliklerine kadar hissettiği tek kadın olmuştu.

"Bu gün ki programınız Kuzey bey" dediğinde öne doğru hafifçe eğilip dudaklarını ıslatarak baktı. Kuzey sandalyeye daha rahat bir pozisyonda otururken önüne bırakılan programı okumaya başladı.

"Bana kahve yap ayrıca tadı bulaşık deterjanı gibi olmasın!"

"Masanıza bırakmıştım"

Kuzey kafasını kaldırıp ona bakan yeşil gözlü kadına baktı. "Masama bıraktığın o şey kahve dışında her şeye benziyordu. Gidip kahvemi yap" dediğinde sesi oldukça soğuk çıkmıştı.

Bir kahveyi bile kaç gündür adam akıllı içemiyordu!

Bu kesinlikle kabul edilemezdi.

Nârin +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin