Yeni bölümle hepinize merhaba
Haftada 3 bölüm yetiştirmeye çalışıyorum yetiştiği kadar İyi okumalar 🤣
Başlangıç Tarihi: 03/06/24 Saat 08.28
"Kimse elindekinin değerini bilmez sahip olduğu sürece; ama bir gün onu kaybettiğinde geç kalınmış tek bir söz: 'Keşke'."
- Paul AusterYemyeşil kırlarda yürüyordum, Neden burada olduğumu, diğerlerinin nerede olduğunu bilmiyordum.
Yanımda sarı saçlı sarı gözlü bir kız çocuğu vardı. Ama gözleri mavi değil bal sarısı idi.
"Anne" dedi bana şok olmuştum. Yanına eğilip "Ben senin annen değilim küçük hanım sen beni birine mi benzettin acaba?" Dedim.
Tekrar Anne dedi bana bal hareleri hüzünlüydü. Eğilip "Bu bal hareler neden hüzünlü minik hanım?" Diye sordum.
Başını kaldırıp "Senin burada olmaman gerekiyor Anne senin yerin burası değil babamın yanı oraya git." Dedi ve uzaklaşmaya başladı.
Gel dedim, Gitme dedim, ben peşinden koştukça o kaçtı ben koştukça o benden kaçtı en son ben nefes nefese kaldığımda bana döndü "Gelicem yanına söz sakın korkma." Dedi ve gitti.
Akarsuyun yanına oturdum, dinlendim. Ayağa kalktım su içmek için Akarsuya eğileceğim sırada dehşet verici bir görüntü ile karşılaştım.
Kolumdan Kanlar süzülüyordu, Gözlerimi sudan çekip kendi koluma baktım, kanlar süzülüyordu. Karnımda bir acı hissedince, karnıma baktım, karnımdanda kanlar süzülüyordu.
Dehşet içerisinde gözlerimi açıp bağırdım ve gözlerim karardı.
Sonrasında etrafımda sesler duymaya başladım, makine sesleri geliyordu. Yavaş yavaş gözlerimi açtım ama gelen ışıkla geri kapadım.
Kapı açılma sesi duydum daha sonra başımdan hasta döndü diye sesler geliyordu.
Yavaş yavaş gözlerimi ışığa alıştırarak açtım, Karşımda maskeli bir doktor ve hemşireler vardı, doktor yanıma gelip gözlerime ışık felan tutup kontrol yaptı. İyi misiniz diye sordu.
Ağzım dilim kuru olduğu için sadece ağzımdan su kelimesi çıkabildi. Çok kötüydüm, vücudumun her yeri sızlıyordu.
Doktor dışarı çıkmıştı, en son hatırladığım Ada,yı korumaya çalışıyordum sonrada vurulmuştum ve Savaş'ın bağırdığını hatırlıyordum.
Karşımdaki cama baktığımda herkes oradaydı. Murat Abi, Nare Abla, Savaş, Timur ve diğerleri.
İlk Nare Ablaya baktım, gözleri kızarmıştı ağlamıştı bir tanem ya, sonra Murat Abiye baktım hala taş gibiydi, Alican'a baktığımda O'da ağlıyordu, kuzum ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgenin İzleri
ActionGizemli Bir Katil, çocukluğundaki travmalarından dolayı insanları öldürüyor. Fakat bir hatasıyla Ankara'da kafasına koyduğu herkesi yakalamış genç yaşına rağmen başarılarıyla tanınan Neva Komiser ve ekibinin radarına takılıyor. Peki bu zamana kadar...