Sihirli Öpücük

10 3 0
                                    

Yeni bölümle hepinize helloooo bu bölümümüz çok tatlı! aşk dolu! bir bölüm olacak sizi mükemmel şeyler bekliyor.

Sahne Tahminlerini alalım başlamadan:

Başlama Tarihi ve Saati: 11/06/24 13.06



"Bir insanın değeri, onun söylediği değil, yaptığıdır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"Bir insanın değeri, onun söylediği değil, yaptığıdır." Malcolm X






Bölüm Şarkıları
Zeki Müren- Gökyüzünde duman duman bulutsun.
Ezgi Köker- Kara Tren Gelmez Mola






Sabah uyandığımda sıcak bir şeye sarılıyordum. Yastık olduğunu düşünüp biraz daha sıkı sarıldım ama yan taraftan yastığım beni dürttü hiç umursamadan biraz daha sarıldım, en son yastığım tekrar kolumu dürtünce gözlerimi açtım.

Bir dakika lan yastığım beni nasıl dürtüyor.

Baktığımda taş gibi esmer bir vücutla karşılaştım. Allah'ım inşallah düşündüğüm şey değildir. Kafamı yukarı doğru yavaşça kaldırdığımda Agah'ın mükemmel sûreti ile karşılaşmıştım gene her zaman ki gibi gülerek bakıyordu.

Yanaklarıma giden kanı hissettiğimde daha fazla rezil olmamak için utanç ve şaşkınlıkla kafamı Agah'ın boynuna gömdüm.

Bunu yaptığımda Agah'ın bir anda buz kestiğini hissettim. Bunu fark ettiğimde elimi kolumu çekip ayağa kalktım, yaralarım sızlamıştı ama şuanlık onları sorun edemedim.

Ayağa kalktıktan sonra Agah'a "Kusura bakma ben bir an şey ettim." dedim ama Agah bana donuk donuk bakıyordu. Daha sonra konuşmak için ağzını açtı ama bir şey demeden geri kapattı.

Sanırım ne diyeceğini düşünüyordu.

Konuşmaya başladı ama nasıl yaptıysa sesini çok ciddi ama bir o kadarda yumuşak çıkartıp "Bir daha olmasın, yani ben ani hareketleri pek sevmem ondan dolayı her hangi bir harekette bulunmadan bana sor." Dedi ve yataktan kalkıp dışarı çıktı.

Bu gerizekalı bana sert mi çıkıştı Cedda.

Öyle görünüyor Neva belasını silkeleyebiliriz.

Bir daha yaparsa silkelemek yerine belasını sikebilirim Cedda, sinir bozmasın gerizekalı.

Helal kız sana, kimseye ezdirme kendini.

Neyse aferin bana diyerek, giden Savaş'ın arkasından melül melül bakıyordum sonra dedim ki siktir ettt. Allah Allah kendi kaprisi bana ne.

Geri geri gittim ve yatağa yattım, dikişlerimi zorlamıştım, inşallah açılmamışdır diyerek ve Savaş'a söve söve yaralarıma baktım, şükür dikişler açılmamıştı.

Gölgenin İzleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin