Yeni bölümle herkese merhabaaa umarım iyisinizdir😗
Aşk bir kadının yaşamının tüm öyküsü, erkeğin ise yalnızca bir serüvenidir.
- Madame de StaelGözlerim mektubun üzerindeki kelimelerden başka hiç bir şeye bakamıyordu. "Geçmişimi temizlemek istiyorum." Bu cümle, benim zihnimde yankılanıyordu. Leyla'nın bu sözleri, Kendi geçmişimle olan bağımı güçlendirdi.
Belki de Leyla, benim geçmişteki bir tanıdığımdı. Yada benim bir tanıdığımın, anasını satayım bu dosyayla ilgili herkes benimle ilgiliydi.
Ya da belki de Leyla'nın geçmişi, benim ailesimle bir şekilde kesişiyordu. Bu düşüncelerle, derin bir nefes aldım ve Yüzbaşı'na döndüm.
"Yüzbaşı, bu mektup bize Leyla'nın niyetini gösteriyor. O, geçmişindeki suçlardan arınmak istemişti. Belki de bu yüzden sessiz bir hayat sürmeye karar verdi. Ancak bu, onun peşini bırakmamız anlamına gelmiyor.
"Leyla'nın geçmişi, bu cinayetin anahtarı olabilir."
Yüzbaşı Savaş Agah Viranlı, benim sözlerini onaylayarak başını salladı. "Haklısınız Komiserim."Ben niye her zaman haklıyım ya.
Hanımcıdır belki Neva.
Sus Cedda Sus.
"Leyla'nın geçmişi, bu davayı çözmek için bize yol gösterebilir. O yüzden onun eski hayatındaki insanlarla bağlantı kurmalı ve Leyla'nın neden sessiz bir hayat sürmeye karar verdiğini anlamalıyız."
Yüzbaşı'nın sözlerini dinlerken, Leyla'nın geçmişteki suç ortaklarıyla yaptığım sorgulamaları hatırladım. Hiçbiri Leyla'nın son günlerinde nerede olduğunu, kimle olduğunu bilmiyordu. Ancak ben bu insanların Leyla'nın geçmişi hakkında daha fazla bilgi sakladığından şüpheleniyordum.
İlk kez sana katılıyorum Neva
Bende bana katılmana şok oluyorum Cedda.
Bende Bim Neva.
Bir sus be.
"Yarın sabah ilk iş olarak Leyla'nın eski suç ortaklarını tekrar sorguya alacağım. Onların bize söylemedikleri şeyler olabilir. Ve bu kulüpte daha fazla araştırma yapmalıyız. Belki de Leyla'nın burada sakladığı başka sırlar vardır."
Ben, Yüzbaşı ile beraber geceyi kulüpte geçirmeye karar verdik. Her köşeyi didik didik aradık, her çekmeceyi açtık ve özel localara baktık ve her kağıt parçasını inceledik. Sabaha karşı, Benim dikkatimi çeken eski bir fotoğraf albümü bulduk. Bulduk değil buldum.
Albüm, Leyla'nın gençliğine ait bir sürü fotoğraflarla doluydu. Ben fotoğraflardan birinde tanıdık bir yüz gördüm. Bu, kim olabilir biliyor musun? Cihan Kaya yani benim her şeyin altından çıkabilen canım babam!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgenin İzleri
AçãoGizemli Bir Katil, çocukluğundaki travmalarından dolayı insanları öldürüyor. Fakat bir hatasıyla Ankara'da kafasına koyduğu herkesi yakalamış genç yaşına rağmen başarılarıyla tanınan Neva Komiser ve ekibinin radarına takılıyor. Peki bu zamana kadar...