I Hatodik Rész I

68 8 0
                                    

Egy évvel ezelőtt, Október:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Egy évvel ezelőtt, Október:

A tükörrel szemben állva, a mosdó kagylónak támaszkodva, megállás nélkül hullottak könnyeim. Alig bírtam megtartani magam. A fájdalom, amit éreztem leírhatatlan volt. Még alig fogtam fel mi is történt, és hogyan. Nyöszörögve letöröltem könnyeimet, majd fájó derekamra szorítva kezemet, elkezdtem a telefonomat keresni. A kanapé szélén találtam meg, amire rárogyva rögtön hívni kezdtem az egyetlen személyt. Remegő kezekkel fülemhez emeltem a telefont, és vártam.

-       Szia! Mi a helyzet?

-       Sofia!- kiabálás szerű hang ugrott ki ajkaim közül.

-       Hé, minden rendben?

-       Ide kell jönnöd!-suttogtam. – Nagyon gyorsan. Kérlek...

-       10 perc és ott vagyok, ne félj!

Nagyot sóhajtva hátra dőltem, és a készüléket elhajítottam...vártam és csak vártam. Türelmetlenül néztem az ajtót, hiszen a rosszullét kezdett úrrá lenni rajtam. Ám ekkor szőke hajú barátnőm laza ruházatban feltépte az ajtót, és hozzám szaladt. Szemeim kezdtek lecsukódni, de ő arcomat megütögetve próbált észhez téríteni.

-       Mi történt? Ki csinálta ezt veled? Hol fáj?

Arca piros volt, szája pedig duzzadt. De én mintha hirtelen kettőt láttam volna belőle.

-       Liam...- Próbáltam lecsukni szemeimet, ám ő megint megrázott.- Szakítottam vele, de nem bírta elviselni.

-       Tessék? Olívia nézz rám!- Ujjait állam alá téve felé irányította fejemet. – Hol fáj a legjobban?

-       A derekam.- Hunytam le újra szemem. – Megütött, én meg elestem. Sajog mindenem....

-       Csak kerüljön a kezem közé...- Mormogta maga elé, majd megrázta fejét, és a zsebébe nyúlt – Hívnunk kell neked egy mentőt, az lesz a legjobb édesem!

Őszinte leszek, alig hallottam mit mond. Olyan kába voltam, és fáradt.- Halló....Igen, Jó napot egy mentőt szeretnék kérni!-szemeim lecsukódtak, s közben apró halk szavakat hallottam. – Nem. Szorítja az oldalát és..- ekkor mintha elvágták volna a képet, nagy lendülettel a kanapéra borultam ájultan...

Sok-sok órával később kezdtem ébredezni. Éreztem egy puha ágyat a hátam alatt, valamint egy kéz simogatását magamon. Irtó szomjas voltam, megpróbáltam kinyitni szemeimet, de a fény hatására felszisszentem.

-       Olívia! Fent vagy?

Barátnőm sápadt arca hirtelen eltakarta a nap fényét.

-       Megtennéd, hogy nem mozdulsz el innen? Így nem süt szemembe a nap. - Mosolyogtam fel rá.

Tüzes SzerelemOù les histoires vivent. Découvrez maintenant