Şu anda evde bavullarımı topluyorum. Bavullarımı topladıktan sonra kaldığım evdeki resimlerimi toplamaya geldiğinde elimde tuttuğum fotoğraftan dolayı suratıma ufak bir tebessüm oluştu. Ben abimin omuzundaydım. Elimde ise pamuk şekerim vardı
Gözlerim ve burnum ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu.Flasback ( Alara 6 Berk 15 yaşında )
Küçük kız babasıyla beraber eve giderken yolda gördüğü pamuk şekerlerden istemişti.Küçük kızın babası ona çok kızıp bağırmıştı sırf ondan pamuk şeker istediği için üstüne küçük kız ağladığı için ona tokat atmıştı. Küçük kız o gün eve geldiği gibi hüngür hüngür ağlamıştı. Abisi fark etmesin diye abisinin yüzüne bile bakmamıştı. Abisi ise dershaneden yeni geldiği için yorgundu. Kız kardeşini o halde gördüğünde ona ne olduğunu sormuştu kız baştan sona herşeyi anlatmıştı. Sadece babasının ona tokat attığı yeri anlamamıştı. Eğer anlatsaydı babası ile abisi çok büyük kavga ederdi ve babası oğlunu yine döverek o karanlık Bodrum'a kapatırdı. Abisi ise kız kardeşi daha fazla ağlayıp üzülmesin diye kız kardeşine pamuk şeker almaya gitti. Pamuk şekeri kız kardeşinin her zaman en sevdiği renk olan maviden aldı ve eve geldiğinde saklayıp kız kardeşinin odasına gidip ona verdi. Kız kardeşi kardeşi abisinin onun için aldığı pamuk şeker görünce çok sevindi. Abisi de kız kardeşini omuzlarına alıp fotoğraf çekti hatıra kalsın eğer ona birşey olursa bir gün ona bakıp onu hatırlasın diye. O günden sonra abisi kız kardeşi ne zaman üzülürse ona pamuk şeker alıp onu mutlu ederdi.
Flasback son
O resimi de alıp fotoğraflarımın olduğu kutuya koydum. Bu fotoğraflar onlardan bana kalan en güzel hatıralardan bazılarıydı. Tüm eşyalarımın hepsini toparladıktan sonra evden çıkıp son kez Şırnak' ı gezmek için çıktım. Bu şehirde onlarla beraber biriktirdiğim bir sürü anım vardı. Her zaman geldiğimiz tatlıcıya son bir defa daha gelip baklava yedim. Buraya onlarsız ilk ve son kez geliyorum. Şuanda onların burada yanımda olmaları icin herşeyimi verirdim.
(3 SAAT SONRA)
Şırnak ' ı son kez gezdim ve eve geri geldim. Akşam 9' da uçağım vardı. Odama gidip üstümü değiştirdim . Altıma
yüksek bel bir kumaş pantolon, üstüme siyah bir krop ,blazer ceket ve beyaz bir ayakkabı giydim.Hazırlandığımda son kez eve bir baktım. Bu evde birçok güzel anılarımız vardı.
Evden çıktıktan hemen sonra bir taksiye binip havalimanına doğru yola çıktım. Mardin' ne gittiğimde ilk işim bir araba almak olucak taksilerde sürünmek istemem.Uçağa bindikten sonra zaman su gibi geçti şuanda Mardin'deyim. İlk iş olarak askeriyeye gittim. Askeriyeye girdiğimde herkes bana tıp tıp bakıyordu muhtemelen askerlerden birinin kızı zannetmişlerdir. Genelde kadın asker çok fazla olmadığı için böyle düşünürler.
Bir askeri çevirip albayın odasını sordum. Albayın odasına geldiğimde albay postasına " albay müsait mi?"dediğimde " evet müsait" dedi asker hemen kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde tekmil verdim. " Kıdemli Üsteğmen Alara KARA emredin komutanım " dedim. "Rahat , geç otur asker " dediğinde oturmadım. " Bu bir emirdir asker" dediği anda hemen oturdum. " Asker bu bir hafta izinlisin kapıdaki asker sana kalacağın daireyi göstericek. Bir hafta sonra görev başına gelince timinle tanışırsın." dediğinde " emredersiniz komutanım, izninizle" " çıkabilirsin asker" çıktığımda kapıdaki asker bana kalacağım daireyi göstermek için bekliyordu. Asker önde ilerlerken onu takip ediyordum. Sonunda kalacağım daireye geldiğimde asker " komutanım burası kalacağınız daire izninizle" dediğinde " gidebilirsin asker" dedim ve dairenin anahtarlarını askerden ladıktan sonra kapıyı açıp içeri girdim. İçerisi temizdi ama ben bir daha temizlemeyi düşünüyorum. Eşyalarımı kalabileceğim en büyük odalardan biri olan odaya yerleştirdikten hemen sonra bir duş alıp üstüme bir pijama takımı giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALARA/ GERÇEK AİLEM ( Askeri Kurgu)
De TodoBir kadın Bir Türk askeri Bir yaralı çocuk Bir aile Bu üsteğmen Alara Arslan'ın hikayesi Gerçek ailem kurgusudur Kitaptaki hiç birşey gerçek değildir. İlk kitabım olduğu için mantık hataları olabilir. Küfür içermektedir.