🇹🇷 3. BÖLÜM 🇹🇷

373 17 11
                                    

Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum.
Şimdiden iyi okumalar

Bugün görevime geri dönüyorum. Sabah her zamanki gibi erkenden kalkıp bir duş aldım. Duş aldıktan hemen sonra
Kıyafetlerimi giydim.

Üstümü giydikten hemen sonra evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Üstümü giydikten hemen sonra evden çıktım. Bugün asansöre binicektim. Asansöre bindikten hemen sonra bir alt katta durdu. Geçen üstüme kusan çocuğun yanındakilerden iki kişiydi. Bana tip tip bakıyorlardı. Sanki hayatlarında ilk defa bı kadın görüyorlardı. Asansör durduğunda hemen indim. Arabamın kilidini açıp bindim ve arabayı çalıştırdım. Kaldığım bina ile askeriye arasında 15 dakikalık bir yol var. Onun için hızlı bir şekilde askeriyeye vardım. İçeri girmeden önce kapıdaki askerlerden biri beni durdurdu ve " İzin günü değil yanlız " dedi. Bende dediği gibi asker kimliğimi çıkarıp ona gösterdim ilk başta şok olsa da hemen kendini toparlayıp " kusura bakmayın komutanım" dedi. "Bir daha birini yargılamadan önce kim olduğuna bak" dedim ve açılan kapıda içeri girip arabamı park ettim. Alay binasından içeri girdim ve albayın odasına doğru adımladım. Albayın odasının önüne gelince kapıyı tıklatım içeriden onay gelince girdim. " Kıdemli Üsteğmen Alara KARA emredin komutanım" dedim. Hemen sonrasında albay " Üsteğmenim odana gidip üniformanı giy ve gel seni timinle tanıştırıcam " albay da izin alıp hemen odama gittim ve üniformamı giydim. Hemen albayın odasına geldim ve kapıyı tıklatıp içeri girdim. Albay hemen ayağa kalktı. Odadan çıkıp yanlış bilmiyorsam timlerin dinlenme odasına gelmiştik. Albay hemen içeri girdi ve bende hemen arkasından içeri girdim. Sert bir surat ifadesi suratıma takınmıştım. Odadaki kişilere baktığımda geçen marketteki kişilerdi. Hepsi beni gördüğüne şaşırmıştı. Ben ise onların bu haline ne kadar gülmek istersem de ciddi olmak için gülmedim. Albay ise ötekilerine itafen " asker tekmil ver" dedi hepsi sırasıyla " Yüzbaşı Efe Çevik Samsun emredin komutanım"
Dedi sarı saçlı yeşil gözlü iri yapılı olan kişi demek adı Efe'ydi.
Siyah saçlı mavi gözlü bir adam da " Üsteğmen Oğuz Özalp Manisa emredin komutanım" dedi.
" Üsteğmen Pamir Arslan Mardin emredin komutanım " dedi. Bunu ilk defa görüyordum. Kumraldı, ela gözlüydü.
Sert bir mizacı var gibi duruyordu.

"Teğmen Ekin Kaza Şanlıurfa emredin komutanım " dedi. Bu çocukta hafif bir aşiret tipi vardı. Esmerdi koyu kahverengi gözleri vardı.
"Teğmen Kaan Soylu İzmir emredin komutanım" dedi. Bembeyaz teni simsiyah saçları ve masmavi gözleri olan çocuk . Aynı Eymen gibiydi. Onu gördüğüm anda bana onu hatırlattı.

"Asteğmen Pars Arslan Mardin emredin komutanım" dedi. Acaba Pamir Üsteğmenle ne gibi bir bağlantısı vardı. Benziyorlar da.
Sırada herkes bana döndüğünde albay asker tekmil ver dedi. " Kıdemli Üsteğmen Alara KARA İzmir emredin komutanım" dedikten hemen sonra albay bize dönüp " siz tanışırsınız ben gidiyorum" dedikten hemen sonra gitti. O gittikten sonra herkes bana döndü. Yüzbaşı " oturalım öyle tanışırız" dedi ve oturdu. Sonrasında herkes oturdu. Ben de oturdum. Herkes bana bakıyordu bişeyler anlatmam için bende " isterseniz siz sorun ben cevaplıyım." Bunu derdemez Pars hemen sorularını sırasıyla dizdi." Kaç yaşındasınız, bekar mısınız,en sevdiğiniz yemek ne ,en sevdiğiniz renk ne ,bı önceki görev yeriniz neresiydi, bizden önce bir timde bulundunuz mu? " Ben bu kadar soruyu nasıl tek nefeste sorduğunu düşünürken Pamir Üsteğmen kafasına bir tane yapıştırdı. " Bir nefes alda tektek sor" bende sorularına tek tek cevap verdim." 26 yaşındayım, bekarım,yemek çoğunlukla seçmem ama içinde peynir bulunan hiçbir şey tercihim değildir,en sevdiğim renk mavi, bir önceki görev yerim Şırnak, sizden önce bir timde bulundum." Son soruyu cevaplarken istemsizce sesim sertleşti. Tabi kide bu hiçbirinin gözünden kaçmadı. Bu seferki soru da Kaan Soylu' dan geldi." Komutanım önceki timinizle aranız nasıldı? " bu soruyu duyduğumda boğazıma bı yumru oturdu. Hemen boğazımı temizleyip cevapladım sorusunu " aramız çok iyiydi." Ortamdaki gergin hava dağılsın diye geçen üzerime kusan kişi yani Ekin konuştu" komutanım gerçekten kusuruma bakmayın geçen gün arkadaşlar anlattı üzerinize kusmuşum özür dilerim" dediğinde bende ona bakıp " insan hali olabilir ama bence bir dahaki sefere dikkat et benim yerimde bir savcı yada çok daha önemli kişilerde olabilirdi belki benim kadar nazik de davranmazlardı. Haberin olsun" dediğimde birazcık kızardı utandı muhtemelen.
" Her neyse olan oldu boşver sizde kendinizden biraz bahsedin ben bahsettim sıra sizde" dediğimde ilk kendini tanıtmaya başlayan Tabiki de Pars' tı." komutanım biz 4 kardeşiz hepsi erkek , Mardinliyim , 24 yaşındayım, en sevdiğim yemek kebap bu kadar" hemen sonrasında Kaan kendini tanıttı benim bu çocuğa karşı içim ısındı belki onu Eymen' e benzetiyorum diyedir." Komutanım ben 25 yaşındayım, bekarım , biz 3 kardeşiz bir abim birde kız kardeşim var . İzmirliyim ,en sevdiğim yemek lahmacun bu kadardı." sevdiği yemekte onun sevdiği yemekle aynı Eğer Eymen burda olsaydı çok iyi anlaşırlardı. Hemen sonrasında Pamir Üsteğmen kendini tanıttı " komutanım biz Pars' ın da dediği gibi dört kardeşiz, 28 yaşındayım, en sevdiğim renk siyah ,bekarım,yemek seçmem. Bu kadar" dedi ve hemen sonrasında Üsteğmen Oğuz söze girdi" komutanım 27 yaşındayım nişanlıyım ,nişanlım Burçak Doğan o da asker zaten görev yeri burası bir haftaya burda olur,en sevdiğim yemek sarma , bu kadardı " nişanlısının adını duyduğumda şoka uğradım. ". Nişanlımın adı ne demiştin?" " Burçak Doğan dedim komutanım" bir kez daha dediğinde emin oldum oydu. Şimdi diyeceksiniz o kim? Benle Burçak askeri okuldan arkadaşız en son cenazede birbirimizi görmüştük. Benim görev yerimin burası olduğunu bilmiyor. " Şimdi şöyle yapıyorsunuz üsteğmenim Burçak ' a benden bahsetmeyin " dediğimde Oğuz hemen sordu " neden komutanım anlamadımda?" " çünkü benle Burçak askeri okuldan arkadaşız uzun zamandır görüşmedik ona sürpriz yapıcam." dediğimde Oğuz beni onayladı. Hemen sonrasında sordum " kimde kalmıştık?" Hemen sonrasında Ekin kendini tanıtmaya başladı. " Komutanım ben 27 yaşındayım , nişanlım var doktor kendisi Gizem Karaca , en sevdiğim yemek çiğ köfte, 6 kardeşiz ben ortanca çocuğum benden büyük 2 abim var birde ablam lerin küçük kardeşlerimin ikisinde erkek bu kadar" sonrasında yüzbaşı konuştu " 32 yaşındayım, evliyim, bir kızım var adı Asena, karım terörle mücadele savcısı,adı Hilal, yemek seçmem bu kadar" eğer Güneş ablam yaşıyor olsaydı şu anda bebeği yeni doğmuş olurdu. Herkes kendini tanıttıktan sonra yüzbaşı bana itafen " buraya yeni bir tim daha gelicek Boran timi yani anlıyacağınız askeriyede bundan sonra iki bordo bereli tim olucak bir haftaya kalmaz burada olurlar. Şimdi çıkabilirsiniz." dedi ve çıktı.

ALARA/ GERÇEK AİLEM ( Askeri Kurgu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin