3.

50 4 2
                                    

Daniel's pov:

Άνοιξα τον φάκελο και διάβασα τι λέει, ώστε συνάντηση όλων των μαφιων ε; Ενδιαφέρον.
Σηκώθηκα από το γραφείο μου και πήγα στο δωμάτιο μου να πάρω το κινητό. Αφού το βρήκα πήρα τηλέφωνο.

D:Έλα Νίκο η Ισπανία μας κάνει τραπέζι ρε
Είπα προσπαθώντας να μην γελάσω

Ν: κάτσε ΤΙ?!
Είπε σαν βρεγμένη θυμωμένη γάτα

D: πλάκα κάνω ρε η Ισπανία έφερε εβδομάδα ανακωχής στις μαφιες,θα πάμε στην Ισπανία για μια εβδομάδα όπως όλες οι άλλες μαφιες και θα γίνει δεξίωση το Σάββατο.
Είπα γελώντας

Ν: μάλιστα.
Είπε μουρμουριζοντας
Τον χαιρέτησα και έκλεισα το τηλέφωνο με τον αδερφό μου, σειρά έχει ο μπαμπάς μου.

Κατέβηκα στο σαλόνι και είδα τον μπαμπά μου στο σαλόνι και την μαμά μου στην κουζίνα. Τέλεια είναι εδώ και οι δύο.

D:Мама папа (μαμά, μπαμπά)

Μαρ(Μαρία μαμά daniel, Νίκου):έλα παιδί μου τι έγινε.
Αχ αυτή η μάνα μου πάντα με ξέρει.

D:μας ήρθε πρόσκληση.

M(Μάριος μπαμπάς daniel, Νίκου):για ποιο πράγμα

D: η Ισπανία κάνει εβδομάδα ανακωχής και κάλεσε όλες τις μαφιες για μια εβδομάδα στην Ισπανία και το Σάββατο θα γίνει δεξίωση.

Μ:Вы шутите (πλάκα κάνεις)αυτό έχει να γίνει 10 χρόνια

D: Γι'αυτό παραξενεύτηκα και εγώ αλλά τέλος πάντων πρέπει να πάμε.

Μαρ: Άντε καλέ που θα μας νοιάζει πόσοι καιρό έχει να γίνει το τι θα βάλω να σας νοιάζει,πωπω.
Είπε τρομάζοντας εμένα και τον πατέρα μου ξέροντας τι θα ακολουθήσει.

Μαρ:Моя любовь(αγάπη μου)να πάμε για ψώνιαα;
Είπε στον μπαμπά μου λες και ήταν παιδάκι που ζητάει γλυκό.

Καλα θα περάσουμε και αυτές τις εβδομάδες

Eva's pov:

E:Έλα ρε να σου πω θες να πάμε να πιούμε κανέναν καφέ γιατί με τόσα που γίνονται τα νεύρα μου δεν είναι καλά.
Είπα στην κολλητή μου την Ντίνα καθώς δεν άντεχα άλλο μέσα στο σπίτι,η Ντίνα είναι κολλητή μου από το γυμνάσιο πήγαμε και οι δύο σε ιδιωτικό σχολείο αν και ξέραμε η μία την άλλη από τις μαφιες,ο μπαμπάς της είναι αρχηγός της Ελληνικής μαφίας και έχει μετακομίσει μαζί με την μητέρα της και άλλους 500 μπράβους να τις προσέχουν στην Ιταλία.

Ντ(Ντίνα):χαχαχα έλα ρε σας πιάσαν πάλι στον ύπνο;
Είπε χασκογελωντας.

E: Σκάσε.θες ναι ή όχι
Είπα και καλά σοβαρή

Ντ:Καλά μωρέ πως κανείς έτσι εντάξει σε μισή ώρα θα είμαι σπίτι σου να σε πάρω
Μου είπε και της το έκλεισα στα μουτρα, ξέρω κακή συνήθεια αλλά άμα λέμε γεια για 5 μέρες δεν έχει νόημα .

Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και κατευθύνθηκα προς την ντουλάπα μου να δω τι θα βάλω.Το αγαπημένο μου μπλε τζίν με ένα άσπρο τοπακι είναι τέλειο πιστεύω.

Άλλαξα, έκανα το μακιγιάζ μου, έβαλα άρωμα, κοσμήματα και παπούτσια και έφυγα, καθώς έφευγα χαιρετούσα τους φρουρούς και έφτασα στην πύλη ένας από τους τέσσερις φρουρούς με φώναξε.

??: κυρία Eva αυτός ο φάκελος είναι για εσάς.
Είπε και τον κοίταξα με σηκωμένο φρύδι

Ε:από ποιον;

??:Δεν ξέρω από κούριερ ήρθε

Ε: μάλιστα εντάξει,άμα δείτε κάτι ύποπτο θα με πάρετε αμέσως τηλέφωνο.

??:Sì signora (μάλιστα κυρία)
Είπε και έφυγα προς τα έξω που εκεί με περίμενε η Ντίνα στο αμάξι της, μπήκα μέσα και την αγκάλιασα.

Ντ:επ και εσύ τον έχεις αυτόν τον φάκελο;
Με ρώτησε και παραξενεύτηκα

Ε:Ναι γιατί ποιος άλλος;
Είπα με σηκωμένο φρύδι

Ντ:Ο μπαμπάς του το έδωσαν με κούριερ.

Ε: μάλιστα.
Είπα μουρμουριζοντας
.

Μικρό κεφάλαιο για το δεύτερο της ημέραςςς απλά δεν είχα και πολύ έμπνευση.
Τέλος πάντως θέλω να μου πείτε αν σας αρέσει η ιστορία μέχρι τώρα και αν βγάζετε νόημα γιατί είναι το πρώτο μου και έχω αγχώθει λίγο για το αν θα σας αρέσει!
Πώς σας φάνηκε!;Τι λέτε να γίνει στην Ισπανία 🤌🏻
Εγώ ένα θα σας πω πολλά και διάφορα
Θα δείτε στην συνέχεια
Τα λέμε στο επόμενοο❤️




Obsession with youWhere stories live. Discover now