Daniel's pov:
Χτύπησε το ξυπνητήρι και το έκλεισα πήγα στο μπάνιο και έπλυνα το πρόσωπο μου και τα δόντια μου.
Πήγα στην ντουλάπα και πήρα ένα άσπρο πουκάμισο και ένα μαύρο παντελόνι και τα φόρεσα, έφτιαξα το μαλλί μου έβαλα το χρυσό μου ρολόι και πήγα να δω αν ξύπνησαν και οι υπόλοιποι.
D: Νίκο ξύπνησες ρε;
Ρώτησα αφού μπήκα στο δωμάτιο τουΝ: ναι ξύπνησα.
Είπε και βγήκε από το μπάνιοD: κοίτα ξανά τα πράγματα σου μην ξεχάσεις τίποτα πάλι και κατέβα.
Είπα και κατέβηκα κάτω στο σαλόνι και εκεί βρήκα τον πατέρα μου με την μάνα μου να φτιάχνουν καφέ.Μαρ: καλημέρα αγόρι μου.
D: καλημέρα μαμά, καλημέρα μπαμπά
Μ: καλημέρα
Είπε ο μπαμπάς μου κάπως ξερά από τον ύπνο και τότε κατέβηκε ο αδερφός μου με την βαλίτσα του .Βγήκαμε έξω από την πύλη και εκεί μας περίμενε ο σοφέρ μας που θα μας πήγαινε στο αεροδρόμιο. Αφού φτάσαμε κατευθυνθήκαμε προς το ιδιωτικό μας τσετ και κάτσαμε μεσα.
Εγώ έκατσα σε μια πιο απόμακρη θέση για να έχω την ησυχία μου και άνοιξα ένα από τα βιβλία που είχε εκεί για να διαβάσω.
Η ώρα πέρασε πόλη ήρεμα, οι γονείς μου είχαν κοιμηθεί αγκαλιά στις θέσεις τους και ο αδερφός μου ο Νίκος διαβαζε ένα βιβλίο μέχρι που το κινητό του χτύπησε και τον κοίταξα με σηκωμένο φρύδι.
D: Ποιος είναι;
Ν: Ο Ιβάν.
D: μάλιστα.
Μουρμουρισα και γύρισα πάλι την προσοχή μου στο βιβλίο μουΝίκος Pov:
Το κινητό μου χτύπησε και το σήκωσα.
Ν: έλα ρε τι έγινε;
Ρώτησα καθώς τον είχα βάλει να προσέχει τα μαγαζιά μέχρι να γυρίσω εγώ και ο αδερφός μου.Ι: έλα έμαθα και άλλα για την οικογένεια Αλεξίου και Danese.
Είπε και σκέφτηκα κατευθείαν την Ντίνα.
Λες να την έχουν αρραβωνιάσει;Γιατί ενδιαφέρεσαι;;
Σκάσε.
Καλαα
Ν: δηλαδή;
Ι: ο Αλεξίου δεν έχει μόνο την Ντίνα κόρη έχει και έναν γιο που έχει φύγει για σπουδές τον λένε Ιάσωνα και είναι 19 μένει Αμερική για σπουδές για αυτό δεν τον ξέραμε αλλά έμαθα ότι θα είναι και αυτός Ισπανία.
Ν: Και για τους Danese?
Ι: Και ο danese έχει μια κόρη και αυτή 19 την Έμιλυ μένει και αυτή Αμερική για σπουδές μάλλον μαζί θα τους πήγαν και για κάνα προξενιό.
Είπε γελώνταςΝ: έγινε εντάξει ευχαριστώ.
Είπα και το έκλεισα.Eva's Pov:
Χτυπάει το κουδούνι και η ώρα είναι 8 το πρωί και ετοιμαζόμαστε να φύγουμε
Μα καλά ποιος είναι πρωί πρωί δεν ξέρουν ότι φεύγουμε;
Ε τραβα δες ποιος είναι
Ε αυτό κάνω έλεος
Άνοιξα την πόρτα και τσιριξαμε
E:ΑΑΑΑΑΑΑ ΤΙ ΚΆΝΕΙΣ ΕΣΎ ΕΔΏ;
Εμ(Έμιλυ αδελφή evas): γιατί ρε δεν με θέλετε;;;
Είπε γελώντας και την πήρα αγκαλιάΕ: ναι ρε βλαμμένο θέλω να σε πετάξω στο ποτάμι.
Εμ: α ωραία ρε καλή αδερφή έχω
Είπε και για απάντηση πήρε το γέλιο μου.Αλήθεια τι κάνει αυτή εδώ δεν της είπε ο μπαμπάς ότι θα φύγουμε;
Ε ρωτά την
Ε: όμως τι κάνεις εσύ εδώ δεν ξέρεις ότι φεύγουμε σε λίγο;
Εμ: για αυτό ήρθα θα πάμε μαζί δεν χάνω εγώ τέτοιο σοου
Είπε και γέλασαΕ: Μικρό αυτό μόνο σοου δεν είναι ένας να παραβιάσει τους κανόνες εκεί έχει γίνει 3ος παγκόσμιος .
Είπα και γέλασεΚατέβηκε η μαμά μου και μόνο που κάτω δεν μας έριξε αφού είδε την Έμιλυ
L: ΚΟΡΙΤΣΆΚΙ ΜΟΥΥ ΠΟΤΕ ΉΡΘΕΣ?
την ρώτησε φωνάζοντας και κάναμε πως κλίνουμε τα αυτιά μας γελώνταςΕμ:χθες το βράδυ μαμά μου είχα πάει σε ένα ξενοδοχείο και σήμερα θα φύγουμε μαζί Ισπανία μόνο ο μπαμπάς ξέρει ότι είναι εδώ.
Είπε και γέλασεΟχουυ ποιος την ακούει τώρα την μαμά μου να μαλώνει τον μπαμπά που δεν της είπε ότι έρχεται το μικρό.
Πήγαμε αεροδρόμιο και μπήκαμε στο τζετ και το ταξίδι ξεκινάει.
Μπορεί να ανεβάσω και 3ο σήμερα δεν ξερωωω!
Σιγά σιγά έρχεται η συνάντησηηη
Που λέτε ότι θα βρεθούν και τι γνώμη θα έχουν ο ένας για τον άλλον;;
Αυταα τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο μπαιι❤️!
YOU ARE READING
Obsession with you
ActionΗ 20χρονη Eva μια δυναμική κοπέλα και κόρη του αρχηγού της Ιταλίας κάνει απρόσμενα πράγματα για μια πριγκίπισσα της μαφίας. Ο 24 χρόνος Daniel αρχηγός της ρωσικής μαφίας σοβαρός και σκληρός σκέφτεται πάντα με την λογική και την ασφάλεια των δικών το...