6.

28 5 5
                                    

Daniel's Pov:

Μετά από 5 ώρες ταξιδιού φτάσαμε επιτέλους στην Ισπανία. Κατεβήκαμε και εκεί μας περίμεναν οι φρουροί μας με τέσσερα μαύρα τζιπ και ο σοφερ που θα μας πήγαινε στο ξενοδοχείο.

Φτάσαμε στο ξενοδοχείο και μπήκαμε μέσα, στην ρεσεψιόν βρήκαμε μια κοπέλα κοντή μαυρομάλλα με γυαλιά.

Ξινή μου φαίνεται.

Σκάσε και πήγαινε πάρε δωμάτιο.

Καλά ντε πάω.

Κατευθύνθηκαμε προς τα εκεί και της μίλησα.

D: γεια σας θέλουμε 3 δωμάτια δύο με μόνο κρεβάτι και ένα με διπλό.
Είπα και άφησα ένα στραβό χαμόγελο να φανώ ευγενικός.

Ρ(ρεσεψιονίστ): Δεν έχουμε κανένα δωμάτιο. Λυπάμαι.
Είπε ειρωνικά και έπρεπε να της είχα σπάει τα γυαλιά της ηλίθιας.

D: Είπα 3 δωμάτια στο όνομα Kozlavsky
Είπα σοβαρός αυτή την φορά και χωρίς κανένα χαμόγελο.

Μόλις το άκουσε αυτο η ρεσεψιονίστ πήρε τα μάτια της από τον υπολογιστή και με κοίταξε με γουρλωμενα μάτια.

Ρ: Μ- Μάλιστα. Στ- στον δεύτερο όροφο δω - δωμάτια 204 206 και 207. Καλή διαμονή
Είπε και μας έδωσε τα κλειδιά.

Οι φρουροί μας πήραν τα πράγματα μας και τα πήγανε πάνω. Όταν φτάσαμε και εμείς εκεί χαιρέτησα τους δικούς μου και μπήκα στο δωμάτιο μου.

Άνοιξα την βαλίτσα μου τακτοποίησα τα πράγματα μου και έβαλα μια γκρι φόρμα, μια μαύρη κοντόμανικη μπλούζα και ξάπλωσα.

Μετά από δύο περίπου ώρες ύπνου χτύπησε το τηλέφωνο μου με άγνωστο αριθμό.

D: Παρακαλώ;
Απάντησα στο τηλέφωνο

??:Kozlavsky εσύ είσαι;

D: Ναι ποιος είναι;
Ρώτησα αφού άκουσα μια κάπως ηλικιωμένη φωνή στο τηλέφωνο.

??: Lehadro Ciego

D: αα γεια σου ciego τι με ήθελες;

Le(lehadro): ήθελα να σε ενημερώσω για την σημερινή συνάντηση στο ξενοδοχείο princess που θα γίνει σήμερα. Θα είναι όλοι σήμερα με ενημέρωσαν ότι θα έρθουν σήμερα και η ελληνική μαφία που δεν το περίμενα λόγο των παιδιών αλλά τέλος πάντων.

D: μάλιστα. Θα είμαστε εκεί, τι ώρα;
Ρώτησα

Le: Στις 8:30 το βράδυ σας περιμένω.
Είπε και του το έκλεισα.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι πήγα στο μπάνιο, έκανα τα απαραίτητα και πήγα στο δωμάτιο του αδερφού μου και των γονιών μου να τους ενημερώσω για την συνάντηση.

Eva's Pov:

Έχει περίπου 3 ώρες που φτάσαμε Ισπανία πριν από λίγα λεπτά με πήρε τηλέφωνο ο lehadro να με ενημερώσει για την συνάντηση.

Αχ Παναγία μου τι θα αντικρίσω πάλι με όλους τους κωλόγερους να μου την πέφτουν.

Ιού.

Στο δωμάτιο είμαι μαζί με την αδελφή μου είπαμε να ντυθούμε λιγότερο εντυπωσιακά από το πώς θα ντυθούμε το Σάββατο για να μην κάνουμε μπαμ από τώρα με το πόσο θεές είμαστε.

Ψωνάρα.

Σκάσε.

Πήγα στην ντουλάπα και διάλεξα τι θα φορέσω, πήρα το ροζ μεταλλικό μου φόρεμα και το έβαλα πάνω στο κρεβάτι, πάντα με τρέλανε αυτό το φόρεμα αφού βρήκα και τα ασημί μου τακούνια πήγα να κάνω τα μαλλιά μου. Όχι τίποτα το ιδιαίτερο τα ισιωσα και τα πήγα προς τα πίσω αλλά δεν τα μάζεψα.

Η αδερφή μου έβαλε ένα γαλάζιο μακρύ φόρεμα που της πήγαινε πολύ το συνδύασε με  άσπρα παπούτσια και χρυσά κοσμήματα και το μαλλί της το έκανε μπούκλα.

Κοιτάξαμε την ώρα και ήταν εφτά παρά τέταρτο. Πήγαμε μπροστά από τον καθρέφτη και ξεκινήσαμε να βαφομαστε την βάση την κάναμε απαλή και βάλαμε σκιά ασορτι με το χρώμα των φορέματών μας , αφού είχαμε το αποτέλεσμα που θέλαμε ξανά κοιτάξαμε το ρολόι και η ώρα ήταν οκτώ.

Φακ.

Σηκώθηκαμε και κατευθύνθηκαμε προς το δωμάτιο των γωνιών μας . Κούκλια και οι δύο όπως πάντα . Η μαμά μου έβαλε τα σκουλαρίκια της και βγήκαμε έξω από το ξενοδοχείο εκεί μας περίμενε ο σοφέρ της Ντίνας και των γονιών της . Είχαμε πει να πάμε όλοι μαζί.

Μα καλά γιατί έχουν δύο αμάξια; Αφού χωράμε σε ένα.
Αναρτήθηκα από μέσα μου και τότε από το αμάξι βγαίνει ο αδερφός της Ντίνας και κολλητός της Έμιλυ ο Ιάσωνας .

Εμ:ΑΑΑΑ ΙΆΣΩΝΑ!
φώναξε και έτρεξε - όσο μπορούσε βασικά με τα τακούνια - προς το μέρος του και τον πήρε αγκαλιά

Ι (Ιάσωνας): sei pazzo (ρε τρελή )τόσο πολύ σου έλειψα;
Είπε γελώντας.

Εγώ πήγα προς το μέρος της Ντίνας. Πάντα κούκλα αυτή η κοπέλα.

Ε: Έχω πάντως λέω ότι ταιριάζουν σαν ζευγάρι.
Ψιθύρισα και γελάσαμε

Ντ: όντως αλλά ποιός ξεφεύγει από τα χέρια του πατέρα σου μετά.
Είπε και γελάσαμε πάλι.

Η αλήθεια είναι ότι όταν ακούει για γαμπρούς βγάζει σπυριά.

Αφού χαιρέτησα και τους γονείς της Ντίνας μπήκαμε στα αμάξια και φύγαμε προς το princess.

ΤΟ ΞΕΡΩ ΣΑΣ ΤΟ ΚΌΒΩ ΣΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΟ 
Αλλά δεν πειράζει αντέχετε εσείς 😂
Για πείτε για πείτε πως σας φάνηκε ο Ιάσωνας και η Έμιλυ;;;.
Καλά και να μην τους πάτε σιγά θα σας κάνω να τους πάτε μετά.
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο που θα είναι το βράδυ ΜΆΛΛΟΝ μπαιι!!❤️❤️
( Άμα έχει κανένα ορθογραφικό κάνα τέτοιο μην το σχολιάζετε πλζ🥹)

Obsession with youWhere stories live. Discover now