Eva's Pov:
Οι μέρες στην Ισπανία κυλάνε γρήγορα και ήρεμα. Τον Daniel δεν τον έχω ξανά δει από τότε αλλά κάτι παίζει να κάνει η Ντίνα με τον αδερφό του τον Μίλτο, Χρήστο δεν ξέρω πως τον λένε. Α Νίκο ναι με αυτόν τον Νίκο αλλά δεν μου λέει κάτι.
R:Principessa(πριγκίπισσα) πρέπει κάτι να σου πω.
Είπε πολύ πιο σοβαρός από κάθε άλλη φορά.
Αχ Παναγία μου πέθανε κανείς;Σκάσε μωρή και άκου. Αμέσως πανικός
Καλά ντε
Ε:τι έγινε mio padre?(Μπαμπά μου)
Ρώτησα αγχώμενη για το τι θα πειR: θα κάνουμε συνεργασία με τους Ρώσους.
Έφτυσε τις λέξεις και έμεινα κόκαλο.Με ποιους;;; Τους Ρώσους είπε;;
Ε: γιατί?!
R: Γιατί ο lehandro το γίδι θέλει με το που τελειώσει η εβδομάδα ανακωχής να μας επιτεθεί. Την εβδομάδα την έκανε για να αντλήσει πληροφορίες από όλες τις οικογένειες για να μας επιτεθεί έναν έναν.
Ε: και εσείς που το ξέρετε;
Ρώτησα με σηκωμένο το φρύδιR: στην συνάντηση όταν φεύγαμε του βάλαμε ένα τσιπακι κολλημένο ανάμεσα στα μαλλιά του (όσα έχει) και τα γένια του οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να το κατάλαβε.
Είπε σοβαρός. Αυτός ο πατέρας μου πάντα δέκα βήματα πιο μπροστά από εμένα είναιΕ: και τώρα τι θα κάνουμε;
R: συμμαχία Ρωσία,Ιταλία, Ελλάδα περισσότερα θα μάθουμε τώρα. Για αυτό στο είπα θα κάνουμε τώρα συνάντηση για να πούμε τις λεπτομέρειες, ντύσου.
Ε: μάλιστα
μουρμουρισαΑχ Παναγία μου τι με περιμένει πάλι;
Σηκώθηκα από το κρεβάτι όταν ο μπαμπάς μου βγήκε από το δωμάτιο και πήγα προς την ντουλάπα. Πήρα την αγαπημένη μου μαύρη παντελόνα και ένα άσπρο τοπακι και τα φόρεσα, έκανα το μακιγιάζ μου , έβαλα τα αξεσουάρ μου ,τα παπούτσια μου και βγήκα έξω που με περίμενε ο μπαμπάς .
Βγήκαμε από το ξενοδοχείο και πήγαμε στο αμάξι. Είπαμε χωρίς φρουρους και σοφερ γιατί έστω και ένας να είναι ρουφιάνος την γαμησαμε αλλά αν μας επιτεθούν αυτοί;
Μπαα
Ναι αλλά μια στο εκατομμύριο;
Όχι σου λέω
Καλαα
Μέσα σε είκοσι λεπτά φτάσαμε έξω από ένα καφέ και ο μπαμπάς μου πάρκαρε μέσα ήταν ο κύριος Μάριος και ο Daniel.
Ωχ.
Θα γίνω παρά πολύ κακία τώρα αλλά αύριο πάλι 💋💋
Τι λέτε να της προτείνουν;;
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο μπαιιι!❤️❤️
CITEȘTI
Obsession with you
AcţiuneΗ 20χρονη Eva μια δυναμική κοπέλα και κόρη του αρχηγού της Ιταλίας κάνει απρόσμενα πράγματα για μια πριγκίπισσα της μαφίας. Ο 24 χρόνος Daniel αρχηγός της ρωσικής μαφίας σοβαρός και σκληρός σκέφτεται πάντα με την λογική και την ασφάλεια των δικών το...