Eva's Pov:
Εδώ και δύο μέρες που είμαστε Ρωσία όλα πάνε μια χαρά. Οι γονείς των παιδιών θα έρθουν σε μια εβδομάδα, πήγαν μαζί με τους γονείς μου Ιταλία. Δεν ξέρω καν τι φάση αλλά ναι.
Σήμερα λέω να κάνω προπόνηση στον σάκο στο γυμναστήριο για να μην με ενοχλήσει κανείς. Όχι ότι δεν έχω ιδιωτικότητα, αντιθέτως έχω βαρεθεί μόνη μου όλη μέρα.
Φανταστείτε τώρα σε ένα σπίτι μόνη μου - και τώρα θα πείτε γιατί μόνη μου, η Ντίνα όλο ψου ψου ψου με τον Νίκο είναι -και εμένα με παρατάνε και οι δυο και ο Daniel γυρνάει πάντα αργά εκτός από τις μέρες που δεν έχει δουλειά.
Τέλος πάντων. Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα στην κουζίνα να κάνω κάτι να φάω, αφού κατέβηκα κάτω βρήκα - φυσικά - τον Νίκο και την Ντίνα να είναι πάλι μαζί αλλά δεν τους έδωσα και πολύ σημασία.
Ε: καλημέρα
Είπα ξερά και άνοιξα το ντουλάπι να πάρω ένα μπολΝ+Ντ: καλημέρα
Είπαν και προσπαθούσαν να φανούν άνετοι και έπνιξα ένα γελάκιΑφού έβαλα γάλα και δημητριακά στο μπολ έβαλα να δω σειρά και άρχισα να τρώω. Αφού τελείωσα έπλυνα το πιάτο και κατέβηκα στο γυμναστήριο. Έβαλα τα γάντια του μποξ και ξεκίνησα να βαράω το σάκο λες και μου είχε κάνει κάτι.
Ξαφνικά γυρνάω πίσω και βλέπω τον Daniel να με κοιτάει.
Ε: Α! άι στο διάολο μαλακα με τρόμαξες .
Είπα και έβαλα το χέρι μου στην καρδιά μουD: καλά ντε δεν ήθελα.
Είπε και έπνιξε ένα γελακι και τότε είδα ότι δεν φοράει μπλούζα.Ηρεμία Eva απλά μη κοιτάς. Μη κοιτάς.
Μέχρι να το σκεφτώ εγώ αυτό το κακο είχε γίνει και κατάλαβα ότι το βλέμμα μου είχε κολλήσει στους κοιλιακούς του.
Φακ.
D: θα με θαυμάζεις πολύ ώρα;
Είπε με αλαζονικό ύφος και σηκωμένο φρύδιΕ: να θαυμάσω τι;
Είπα με το ίδιο ύφοςD: έλα να κάνουμε προπόνηση μαζί.
Είπε και έβαλε τα γάντια του μποξ.Ε: έλα μου;
Είπα και ξίνισα τα μούτρα μουD: αντί να βαράμε τον σάκο θα βαράμε ο ένας το άλλον.
Είπε και με τράβηξε στο ρινγκ.Πήραμε θέση και ξεκινήσαμε. Σε μια φάση τον έριξα κάτω και του έκανα κεφάλοκλείδωμα με τα πόδια μου και τον κράτησα κάτω.
Ε:τι έγινε danieνουλη;
Και πριν προλάβω να τον κοροϊδέψω με γύρισε πίσω και τώρα ήταν από πάνω μου. Με είχε πλακώσει στην κοιλιά και πήρε τα χέρια μου και τα έβαλε πάνω από το κεφάλι μου.D:Evaκι τι έγινε;
Είπε και χαμογέλασε.Ε: σκάσε Daniel
Είπα και παραδόθηκα και δεν έκανα άλλη κίνηση να απελευθερωθω. Ερχόταν όλο και πιο κοντά στο πρόσωπο μου. Οι ανάσες μας βάρυναν. Και με φίλησε.Το φιλί μας ήταν αργό. Με σήκωσε πάνω και τύλιξα τα πόδια μου γύρω από την μέση του.
Άκου με βήματα και πετάγομαι από πάνω του και συνεχίσαμε και καλά να παίζουμε.
Πω άμα μας είδε η Ντίνα θα με δουλεύει ένα μήνα.
Παιδάκια μου καλά και αγαπημένα δεν λέω κάτι τα συμπεράσματα δικά σας τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιοοο μπαιι!❤️
YOU ARE READING
Obsession with you
ActionΗ 20χρονη Eva μια δυναμική κοπέλα και κόρη του αρχηγού της Ιταλίας κάνει απρόσμενα πράγματα για μια πριγκίπισσα της μαφίας. Ο 24 χρόνος Daniel αρχηγός της ρωσικής μαφίας σοβαρός και σκληρός σκέφτεται πάντα με την λογική και την ασφάλεια των δικών το...