Eva's Pov:
Τις επόμενες μέρες απέφευγα τον Daniel όπως ο διάολος το λιβάνι και όταν τρώγαμε όλοι μαζί δεν σήκωνα το βλέμμα μου από το φαγητό μου.
Χθες ήρθε και η κυρία Μαρία και τον κύριο Μάριο και είμαστε λίγο πιο ήσυχα και έχω και εγώ παρέα.
Η πρώτη επίθεση από τον Leandro φυσικά και έγινε και χτύπησε σε την Ιταλία αλλά χωρίς να καταφέρει να σκοτώσει κάποιον από τους άντρες μας. Μάλιστα πήραμε και μερικούς από τους δικούς του για βασανιστήρια.
Οι άντρες του δεν λέω πίστα σκυλιά αλλά μόλις απειλήσεις τον ανδρισμό τους αμέσως κελαϊδανε. Σήμερα το πρωί σηκώθηκα πλύθηκα, έφαγα και μετά δεν έκανα κάτι το ιδιαίτερο, έκατσα στον καναπέ να δω ταινία.
Μέχρι που χτύπησε το κινητό μου και ήταν η Έμιλυ η οποία είχε γυρίσει Αμερική να συνεχίσει τις σπουδές της.Ε: ναι;
Είπα ανήσυχη καθώς με παίρνει μόνο βιντεοκλήση.Εμ: Eva έκαναν επίθεση στο σπίτι σκότωσαν τους εξωτερικούς φρουρούς και τώρα είμαι στο σπίτι μιας φίλης μου. Έφυγα από την πίσω αποθήκη.
Είπε μέσα στα κλάματα και τα έχασα.
Οι μπάσταρδοι δεν τα κατάφεραν στον μπαμπά το έκαναν στην Έμιλυ.Ε:CAZZO!(Γαμώ!)Bastardi come fanno i donnaioli (οι μπάσταρδοι σαν γυναικούλες κάνουν) . Ηρέμησε θα πάρω τον μπαμπά εσείς κλειδώστε όλο το σπίτι και κρύφτητε κάπου μπορεί να σε είδαν.
Εμ: ε- εντάξει.
Είπε και της έφυγε ένας λυγμος.Σηκώθηκα από τον καναπέ και κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο της Ντίνας περνώντας τον μπαμπά μου τηλέφωνο
Ε: έλα μπαμπά ο μπάσταρδος έστειλε άντρες στην Αμερική και επιτέθηκαν στην Εμυλι. Είναι σε μια φίλη της και δεν σταματάει να κλαίει.
Είπα καθώς μπήκα στο δωμάτιο της Ντίνας για να ακούσει και αυτή αφού το άκουσε ο μπαμπάς μου αυτό το έκλεισε κατευθείαν και η Ντίνα με κοίταξε με γουρλωμενα μάτια.Ε: πάρε τον πατέρα σου και την μάνα σου να μένουν μαζί τώρα γιατί αυτός δεν ξέρω τι θα κάνει.
Είπα και έκανε ακριβώς αυτό που της είπα.Το τηλέφωνό μου χτυπάει και εμφανίζεται η επαφή του μπαμπά μου .
Ε: έλα
R: θα έρθει και η Έμιλυ μαζί σας θα στείλω αρκετούς άντρες για προστασία μέχρι να πάει αεροδρόμιο και να έρθει Ρωσία να έχεις το νου σου.
Ε: εντάξει μπαμπά μου.
Αναγκαστικά τώρα πρέπει να του μιλήσωω, έπιασα πάλι το κινητό και κάλεσα τον αριθμό του. Στον πρώτο χτύπο απάντησε.
D: ναι;
Είπε με κάπως λαχάνιασμενη φωνή.Ε: πρέπει να έρθεις σπίτι έχει γίνει κάτι σοβαρό πες και τον Νίκο.
D: αυτή την στιγμή πρέπει να έρθω;
Είπε και η φωνή του ήταν ακόμα πιο λαχανιασμενη και τότε κατάλαβα τι κάνει.Ιου-
Ε: ξέρω γω εσύ τι λες να κάτσεις να συνεχίσεις να γαμιέσαι ή να έρθεις ενώ σου λέω ότι κάτι έγινε;
D: έλεος ρε eva τώρα.
Είπε και το έκλεισε. Κατάλαβα δεν θα έρθει.Ε: Ντίνα πάρε τον Νίκο και πες του να έρθει.
Είπα και όντως τον πήρε.Ντ: είπε ότι έρχεται ήδη του το πε ο daniel.
Κάτσε αυτός δεν γαμάει; Α κατάλαβα έβαλε τον Νίκο να έρθει μόνο. Καλός μαλάκας.Παιδιά δεν ξέρω αν θα ανεβάζω πολλά τώρα αλλά το ελπίζω 🥲. Μάλλον θα κάνω πολλά drafts και θα ανεβάζω ή θα περιμένετε μέχρι την Τρίτη που θα έχω τελειώσει εξετάσεις.
Τεσπα δεν ξέρω τι άλλο να πω
Αυτά τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο μπαιι!❤️
YOU ARE READING
Obsession with you
ActionΗ 20χρονη Eva μια δυναμική κοπέλα και κόρη του αρχηγού της Ιταλίας κάνει απρόσμενα πράγματα για μια πριγκίπισσα της μαφίας. Ο 24 χρόνος Daniel αρχηγός της ρωσικής μαφίας σοβαρός και σκληρός σκέφτεται πάντα με την λογική και την ασφάλεια των δικών το...