11.

21 4 0
                                    

Παιδιά πριν ξεκινήσουμε αυτό το κεφάλαιο σας ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΎ που το βιβλίο πήγε #4 lovers!! Ξεκινάμε πάλι.

Eva's Pov:

Τέσσερις ώρες αφού είχε έρθει και ο Νίκος και ξεκινήσαμε το ταξίδι επιτέλους φτάσαμε στην Ρωσία. Στην διαδρομή ο Νίκος δεν έλεγε να πάρει τα μάτια του πάνω από την Ντίνα ότι και να γινόταν.

D: Νίκο πήγαινε με τα κορίτσια σπίτι εγώ πρέπει να πάω στα μαγαζιά.
Είπε και χάθηκε από το οπτικό μας πεδίο.

Αφού φτάσαμε στο σπίτι τους μπήκαμε μέσα και μας έδειξε τα δωμάτια μας, πάλι καλά είμαι δίπλα με την Ντίνα οπότε μπορώ να πάω χωρίς να ενοχλήσω κανέναν.

Ν: απέναντι από τα δωμάτια σας είναι το δωμάτιο του daniel και κάτω το δικό μου και των γωνιών μου. Άμα χρειαστείτε κάτι θα πείτε ή σε εμένα ή στον Daniel

Ε: καλά καλά
Είπε και καλά βιαστικά και μπήκα μέσα να τακτοποιήσω τα πράγματα μου. Το δωμάτιο ήταν τεράστιο με μεγάλο άσπρο κρεβάτι, γκρί χρώμα στους τοίχους δύο μεγάλες ντουλάπες, και μια πόρτα που υποθέτω είναι το μπάνιο.

Μετά από δύο ώρες που ήμουν κλεισμένη στο δωμάτιο τελείωσα να τακτοποιώ τα πράγματα μου και πήγα κάτω στο σαλόνι, εκεί βρήκα την Ντίνα να βλέπει σειρά ενώ δίπλα στην κουζίνα ήταν ο Νίκος. Αλίμονο.

Έκατσα δίπλα από την κολλητή μου και έβλεπα σειρά μαζί της.

Ντ: να σου πω πείνας;
Είπε ψιθυριστά

Ε: ναι! Αλλά ντρέπομαι να το πω στον άλλον τι θα κάνουμε;
Είπα το ίδιο ψιθυριστά.

Ντ: υπομονή και κουράγιο
Είπε γελώντας και μας κοίταξε ο Νίκος.

Τότε ακούγονται κλειδιά στην πόρτα και γυρνάμε την προσοχή μας προς τα εκεί.

Ήρθε ο πασάς παιδιά ετοιμάστε κόκκινο κρασί και φαγητό με χρυσά πιρούνια!!

D: πεινάσετε;
Μας ρώτησε και εγώ κοίταξα την κολλητή μου και γνέψαμε θετικά. Τότε είδα ότι κρατεί μια σακούλα στα χέρια του. Ουυ καλα θα φάμε .

Πήγε στην κουζίνα έβγαλε τέσσερα πιάτα Κάιντα έβαλε στο τραπέζι.

Ε: άστα θα στρώσουμε εμείς το τραπέζι
Τους είπα και έγνεψαν και οι δύο αρνητικά.

Ε: είπα θα το στρώσουμε. Δεν φτάνει που μας φιλοξενείτε να κάνουμε και εμείς τίποτα.
Τους είπα ως επιχείρημα αλλά δεν νομίζω να κατάφερα και κάτι γιατί το μόνο που δέχτηκα ήταν ένα δολοφονικό βλέμμα από τον Daniel και έκατσα πάλι κάτω.

Μετά από πέντε λεπτά μας φώναξαν να φάμε.

D: ελπίζω να τρώτε μπέργκερ γιατί δεν σκέφτηκα κάτι άλλο.
Είπε και έκατσε στην ψηλή καρέκλα

Ντ: όχι όχι εντάξει είμαστε δεν είμαστε και τόσο ιδιότροπες.
Είπε και γελάσαμε και οι τέσσερις.

Πρώτη φορά τον βλέπω να γελάει. Έχει τέλειο γέλιο.

EVA δεν πρέπει να τα σκέφτεσαι αυτά. Είναι μια απλή συνεργασία.

Η ώρα ήταν πλέον δέκα το βράδυ και τα βλέφαρα μου άρχισαν να βαραίνουν.

Ε: εγώ λέω να πάω για ύπνο σιγά- σιγά, νύσταξα.
Είπα και σηκώθηκα από τον καναπέ και κατευθύνθηκα προς τις σκάλες

Ε: καληνύχτα.

D+Ντ+Ν: καληνύχτα

Πήγα στο δωμάτιο φόρεσα τις πιτζάμες μου έπλυνα τα δόντια μου και έπεσα με φόρα στο κρεβάτι.

Τι με περιμένει και αύριο.


Λοιπόν παιδιά ένα μικρό κεφάλαιο για τώρα γιατί δεν νύσταξε μόνο η eva αλλά και εγώ 😂 τεσπα ευχαριστώ και πάλι για το #4 και τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο μπαιι!❤️

Obsession with youWhere stories live. Discover now