Eva's Pov:
Για να δούμε τι θα μάθουμε και σήμερα.
Έκανα ένα βήμα για να πάω προς το μέρος του τυπα που πιάσαμε μα ο Daniel με σταμάτησε και πήγε αυτός προς τα εκεί και άρχισε να του κάνει ερωτήσεις.
D: ας αρχίσουμε με το πώς σε λένε.
??: νομίζεις θα σου πω;
Είπε ειρωνικά.Άσε μας μωρή θα μας ειρωνευτείς και όλας.
D: μάλιστα μάλλον δεν κατάλαβες που είσαι.
Είπε ο Daniel και σε κλάσματα δευτερολέπτου προσγειώθηκε η μπουνιά του daniel στο πρόσωπο του τυπα και έτρεχε αίμα από την μύτη του πλέον.D: ακούω όνομα τώρα
Είπε με ειρωνικό και νικητήριο ύφος .Πω πω κούκλος είναι όταν παίρνει αυτό το ύφοςς.
Λογικά δεν σε αρέσει ε;
Σκάσε ρε μπορεί να μου αρέσει λίγο.
Το ξερααα.
??: Sebastian.
Είπε ξερά και με μίσος.Καλέ αυτό τα λέει εύκολα.
D: μάλιστα. Και για ποιον δουλεύετε; Ή μάλλον δουλεύεις.
Είπε σοβαρός.S(Sebastian):και τι σε κάνει να νομίζεις ότι θα σου πω τόσο εύκολα;
Είπε γελονταςD: ίσως το γεγονός ότι είπες το όνομα σου τόσο εύκολα;
Είπε μου έριξε μια ματιά να δει τι κάνω γιατί ήμουν πολύ ήσυχη.D: θα πεις ή να ξεκινήσουμε το πάρτι;
Είπε και πήρε μια τανάλια από το τραπέζακι που είχε πιο πέρα.Εκείνος κούνησε αρνητικά το κεφάλι του και ο Daniel πήγε ακόμα πιο κοντά του.
D: είσαι σίγουρος;
Ρώτησε ξανά παίζοντας με την τανάλια .Ο τύπος ξανά κούνησε αρνητικά το κεφάλι του.
⚠️Warning ⚠️ άμα αηδιαζετε φουλ εύκολα και γενικά περιγραφές με αίματα παραλείψτε αυτό το κομμάτι.
Ο daniel του πήρε το χέρι και του έβγαλε ένα νύχι ενώ αυτός ξεκίνησε να ουρλιάζει.
Ιουυ
D: θα πεις τώρα;
Ρώτησε ξανά αυστηρά ο daniel .Αυτός εγνεψε πάλι αρνητικά και έσφιξε τα δόντια του για να μην ουρλιάξει πάλι αλλά τσαμπα καθώς όταν είδε να του βγάζει και άλλο νύχι και τα αίματα να πετάγονται παντού ούρλιαξε ξανά.
Αφού έφτασε στο έκτο νύχι και μετά από πολλά ουρλιαχτά επιτέλους εγνεψε θετικά.
⚠️ Εντάξει μπορείτε τώρα.⚠️
YOU ARE READING
Obsession with you
ActionΗ 20χρονη Eva μια δυναμική κοπέλα και κόρη του αρχηγού της Ιταλίας κάνει απρόσμενα πράγματα για μια πριγκίπισσα της μαφίας. Ο 24 χρόνος Daniel αρχηγός της ρωσικής μαφίας σοβαρός και σκληρός σκέφτεται πάντα με την λογική και την ασφάλεια των δικών το...