1.Bölüm Yeni hayatım

50 15 35
                                    

-Ahh şu yeni okula başlamak
kadar bir heyecan yok.Umarım ailem olmadığı için benimle dalga geçmezler.

Deniz 10.sınıftı.Şehir değişikliği yüzünden okulunu değiştirmek zorunda kalmıştı,aslında onun için iyi olmuştu çünkü eski okulunda hep dışlanırdı ve zorbalanırdı hepte yeni okula gitmek isterdi.

Yeni okula başlayacağı için erken kalktı,kendi kendini motive ediyordu,Deniz'in hayali bir arkadaş grubuna katılmak yalnız olmamaktı.Bir şey desem inanır mısın sevgili okurum?Deniz'in 1 kişiyle bile tanışmamıştı.Belki de bu okul onun için mucize olacak.

Sevgili okurum,sana Deniz'i tanıtabilir miyim?Ana karakterimizi iyi tanımanı isterim.Deniz,çok sıcakkanlı,ahlâklı,kalp kırmayan bir kız.Maalesef kimseyle tanışamadığı için bu huylarını kimseye gösteremedi en sevdiği şarkı ise "Kumralım" bu şarkı onun için çok değerliydi.Şarkıyı dinlerken hep mutlu olurdu her şeyi unuturdu.16 yaşında bir kız.En sevdiği renk yeşil.

Şimdilik Deniz'in hakkında bu kadar bilgi yeterli.

Deniz her hazırlığını yaptı yola çıktı okula gidiyordu.Kendisi çok güzeldi,okulun kapısından girdi,herkes bir yana çekildi hayranlıkla Deniz'e bakıyorlardı, Deniz adeta ışık saçıyordu her yere onu gören herkes hayranlıkla şaşkınlıkla bakıyordu.

Çok fazla zaman geçmeden ders zili çalmıştı.Sınıfının nerede olduğunu bilmiyordu.Bir kız geldi ve Deniz'in yanına yaklaştı

-Merhaba

-(Şaşırarak)Merhaba mı?

Çok şaşırmıştım.İlk defa bir kişi bana "Merhaba" demişti.

-Evet neden şaşırdın?

-Hiç kimse benle konuşmaz o yüzden şaşırdım

-Nasıl?Nasıl kimse senle konuşmaz?

-Evet...

-Neden peki

-Ahh uzun hikaye belki anlatırım çünkü zorbalanırım diye korkuyorum.

-Korkmana gerek yok.İstersen tanışabiliriz,belki kendini iyi hissedebilirsin.

-Olur ama şöyle bir sıkıntı var; ilk tanıştığım kişi sen olacaksın,bu yüzden garip davranabilirim

-Sorun değil,pek aldırış etmem ben Yağmur.

-Sorun yapmadığın için teşekkürler ben de Deniz

-Memnun oldum

-Ben de memnun oldum.

-Gel sınıfa gidelim

-Şey...

-Noldu?

-Ben sınıfımı bilmiyorum nerede

-Şubeni söyler misin?

-10/E

-Aynı sınıfa denk gelmişiz gel gidelim.

-Tamam

Sınıfa girdim öğretmenim bana "Gel tahtaya kendini tanıt"
Tahtaya çıktım

-Merhaba ben Deniz.16 yaşındayım,şehir değiştirdiğim için bu okula yeni geldim.Hayalim ressam olmak...

Kendimi tanıttıktan sonra yerime geçtim.Herkes beni dikkatle,hayranlıkla dinledi,gözleri benim üstümdeydi.Çok utanmıştım.

Teneffüste Yağmur yanıma geldi bana şunu dedi:

-Bizim bir arkadaş grubumuz var,özel kişileri alıyoruz,katılır mısın?İsteğin sana bağlı.

Bir süre düşündüm çünkü pek güvenemedim ilk günden böyle olmaz diye düşündüm ve şu cevabı verdim:

Arkadaş grubumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin