Ah şu bayramlar hazırlıkları çok yorucu. Hele ki Kurban Bayramı, her şeyi bir dert kurban bayramının Ramazan Bayramı, Kurban Bayram'ından daha az yorucu olabilir.
Et hazırlaması ayrı bir dert,kurban kesilmesi ayrı bir dert, temizlik yapılması ayrı bir dert, ziyarete gitmek ayrı bir dert, misafirlerin gelmesi ayrı bir dert cidden.
Bu sefer okullarda bayram için hazırlıklar yapılıyordu. Tabii ki yaz tatili girdi, bugünden itibaren ve siz ne zaman okuyorsanız yaz tatil değildir.
Sevgi okurlarım ben bunu çünkü 14 Haziran 2024 tarihinde yazıyorum. Siz farklı bir zamanda okuyor olabilirsiniz.
Yaz tatili girdiği için okullarda nasıl hazırlık yapıyorlardı peki? Şimdi onu soruyorsunuzdur.
Müdür okulda bir karar aldı ve tabii ki yaz tatili girdi ama okulu süslüyordu öğrenciler.Müdür,çünkü öğrenciler için bu okul onlar için özel bir okul görmelerini istiyorlardı.
Ama yine de kızlar bayramı seviyorlardı Çünkü bayram günleri çok güzel geçiyor.
Okulda insanların Kurban kesebilmesi için bir yer tasarlanmıştı ve bunun yapılması cidden çok eğlenceliydi.
Artık çoğu kişi okulun orada da kurban kesebilirlerdi Tabii ki bayram bitince orayı temizlemeleri gerekiyordu işte bu da bir sorundu.
Bayram arefesi için kızlar erken kalktılar ve hepsi beraber alışverişe gittiler.
Tabii kahvaltı yapmadan gittiler çünkü çok heyecanlılardı. Alışverişi beraber yapıyorlardı çünkü birbirlerine uygun güzel kıyafetler bulunca haber veriyorlardı.
Dediğim gibi bayramı ne kadar sevmeseler de alışveriş yapmayı çok seviyorlardı,yepyeni kıyafetler yepyeni şeyler ve yepyeni eşyalar almak çok güzeldi, evde de misafir ağırlayacağın zaman kek,pasta, börek, çörek yapmak da çok eğlenceliydi tabii ki.
Bayramda öğretmenler,müdür,müdür yardımcıları öğrencileri ziyaret edeceklerdi bayram olduğu için, o yüzden öğrenciler hazırlık yapıyorlardı, evlerini baştan yapıyorlardı.
Eminim bu bayram çok güzel geçecekti, çünkü hiçbir okul böyle bir şey yapmazdı. Okulları ise tam da bunu istiyorlardı herkesle aynı şeyler yapmayı sevmiyordu bu okul. Hiçbir okulun yapmayacağı şeyleri yapıyorlardı ve bunu istiyorlardı bunu seviyorlardı.
Böylece okulları çok güzel bir okula dönüşüyordu.
Neyse gelin kızların alışverişine bakalım.
Kızlar en güzel kıyafetlerin olduğu yere gittiler çünkü güzel giyinmeyi çok seven bir kızlardı onlar.Onların kıyafetlerine bakın. Hepsi birbirinden güzel kıyafetler, kötü giyinmeyi asla sevmezlerdi bir şey alacakları zaman en güzelini alırlardı
Sare Tam da Yağmur'a yakışacak çok güzel bir elbise buldu.
"YAĞMUR!"
"YAĞMUR!"
"YAĞMUR!"
Diye bağırıyordu.Hamburg geldi ve ne olduğunu sordu Sare ise bulduğu elbiseyi gösterdi.
"Şu elbiseye bak!Çok güzel!"
"Aaa,gerçekten de çok güzel!"
" Tam da sana göre Yağmur"
"Evet elbiseyi çok beğendim! Kesinlikle bunu alacağım. Teşekkürler Sare."
"Rica ederim Yağmur"
Onlar tek bir tane bir şey almayı sevmezlerdi. Bu yüzden birden fazla alırlardı.
O yüzden Yağmur tek o elbiseyi değil, bir sürü elbise almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaş grubum
PertualanganDeniz adın da bir kızın arkadaş grubuna katılması, güzel şeyler düşünerek mutlu olması,arkadaş grubu ile güzel vakitler geçirmesi,maceralara katılması Bu kitabı okumak ister misin?Sana mutluluğu anlatıyor,mutluluğun sırrını öğrenebilirsin! :) (Öldür...