2.Bölüm Heyecanlı günler

34 14 30
                                    

Sonunda o gün gelip çatmıştı bugün şarkı yarışması günüydü Deniz, Yağmur,Efsun,Sare ve Eslem 5 arkadaş çok heyecanlıydı. O gün beraber okula gittiler ve Öğretmenleri izle şarkı yarışması hakkında konuşuyordu.

Yarışma 1-2 saat sonra başlayacaktı. Kızlar heyecanından ne yapacaklarını şaşırmışlardı ve biraz da stres yapıyorlardı tabii heyecandan kelimeleri yanlış okuyacaklarından korkuyorlardı.

Öğretmen:
- gençler dikkatli olun sakın yanlış yapmamaya dikkat edin sınıflar arasında yarışma olacak ve bizim sınıfın kazanmasını istiyorum Eğer kazanırsak bize çok büyük bir ödül verecekler.

Kızlar Bunu duyunca üzüldü Çünkü Grubun bir ikisi başka bir sınıfta Diğer ikisi başka bir sınıfta diğer biri ise başka bir sınıftaydı ve bu durum yüzünden üzülüyorlardı.

Yağmur,Sare,Efsun ve Eslem en az 2 kere şarkı yarışmasına katılmışlardı Bu yüzden az çok ne yapacaklarını biliyorlardı ama yine de korkuyorlardı Deniz daha da korkuyor ve stresliydi. Çünkü o ilk defa bir yarışmaya katılacaktı.

Kızlar oldukça Deniz'i rahatlatmaya motive etmeye çalışıyorlardı Deniz biraz sakinleşmiş de ama hala henüz hazır değildi.

Deniz:
- Kızlar siz hazır mısınız nen hala hazır değilim Çünkü ilk defa böyle bir yarışmaya katılıyorum ve ne yapacağımı bilmiyorum siz biraz bana tavsiye verebilir misiniz?

Kızlar:
- Bence etrafında hiç kimse yokmuş gibi düşün tek kendin sahnede tek kendin o ortamda tek kendin varmış gibi hisset ve ona göre rahatça şarkını söyle biz de öyle yapmayı planlıyoruz biz birkaç kere katıldık ama yine de biz de korkuyoruz.

Deniz tavsiye istese bile yine de her zamanki gibi güzel şeyler düşünüyordu kazanacağını,güzel hayaller duruyordu Umarım hayalleri Deniz'i yanıltmaz.

Ve sevgili okurum size şunu söyleyeyim Bu yarışmaya katılmak zorunlu değildi ama tabii arkadaş grubu işte her şeye katılıyorlar.

Hiçbir macerayı kaçırmıyorlar, Eğer kaçırdığını görürseniz hayal görüyorsunuzdur:)

Tabii öğretmenlere de, kızların şarkı yarışmalarına girecekleri için kızlara motive oluyordu.

Kızlar cesaretli olmaya çalışıyorlardı ve kendileri şarkılarına çalışırken de sanki sahnedeymiş gibi davranıyorlardı provalar şarkı yarışmasından birkaç saat önce başlamıştı.

Tek korkmuyorlardı tek stres yapmıyorlardı ayrıca hem sevinçliler de ve mutlulardı Çünkü yarışmalara katılmak çok heyecan verici bir şeydi.

Bu okul Güzel Sanatlar Lisesi olduğu için her ay 2 kez şarkı yarışması yapılırdı zorunlu bir yarışma değildi ama güzel sanatlar lisesinde oldukları için katılmaları onlar için biraz daha iyi olacaktı.

Yağmur için bu yarışmalar en çok Onun için önemliydi Çünkü bir şarkıcı olmak istiyordu sanatçı olmak istiyordu O yüzden şarkı yarışmalarına Gece gündüz demeden hep çalışırdı.

Şarkıcı olmak Yağmur'un çocukluk hayaliydi Bu yüzden bu liseyi kazanmak istiyordu ve kazanmak için ortaokulda gece gündüz demeden yine aynı şekilde çalışıyordu. Çok çalıştığı için liseyi kazanmıştı.

Ayrıca şarkı söylemek onu çok rahatlatırdı ve ona cesaret güç verirdi.

Bir de sahneye çıkmak cesaret güç ister ve şarkıcı olmak da cesaretini arttırır özgüveni arttırır.

Arkadaş grubumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin