part 11

179 15 2
                                    

" perth ငါ​​မေးစရာရှိလို့ ​မေးလို့ရမလား"

" အင်း ​​​မေး​လေ mon ဘာ​မေးမလို့လဲ "

"ဘာလို့ chi ကို perth ရဲ့မိဘ​တွေနဲ့​​ပေး​တွေ့တာလဲ"

"ဟမ် mon က ကိုယ့် ​ကောင်​လေးမို့လို့​လေ ဘာဖြစ်လို့လဲ mon စိတ်ဆိုးလို့ လား"

" မဟုတ်ပါဘူး chi ထင်တာက perth ​ငါနဲ့​တွဲရတာ ရှက်​နေတယ်ထင်လို့ "

"ကိုယ်ကဘာလို့ရှက်ရမှာလဲ"

" ဟို ဟို အဲ့ဒါက​လေ perth က chi နဲ့တွဲတာဘယ်သူမှမသိ​စေချင်​တော့ "

"Mon မှတ်ထားရမှာက ကိုယ့်အတွက် monက မရှိမဖြစ်အ​ရေးကြီးဆုံးလူ တစ်​​ယောက်ပဲ ကိုယ်ဘာလို့ public ကိုမချပြ​သေးတာလဲဆို​တော့ ကိုယ့် ပါး နဲ့မား​ကြောင့်ပါ သူတို့ဆီကခွင့်ပြုချက်ရမှ public ကိုချပြဖို့စဥ်းစားထား လို့ပါ ကိုယ်အဲ့လိုလုပ်လိုက်လို့ mon ကိုအချိန်အကြာကြီး​စောင့်ခိုင်းသလိုဖြစ် သွားရင် ကိုယ်​တောင်းပန်ပါတယ်​နော် "

"Public ချပြလိုက်လို့ perth ကိုထိခိုက်မှာလဲ ​​​ကြောက်တယ် chi ဘယ်လို လုပ်ရမလဲ"

" ဟိတ် တခြားအ​တွေး​တွေ ​တွေးမ​နေနဲ့​​နော် ဒီ​နေ့ပဲ ပါး​ရှေ့မှာ ရဲရဲဝံ့ဝံ့ စကား​ပြောလာတဲ့​ကောင်​​လေးက ဘယ်သူလဲ ပီး​တော့ ကိုယ့်အ​နေနဲ့မိဘနဲ့​ပေး​တွေ့ တာ mon တစ်​ယောက်ပဲရှိတာမို့လို့ ကိုယ့်ကိုတာဝန်ယူပါ တာဝန်မယူပဲ​ရှောင် ​ပြေးဖို့မစဥ်းစားနဲ့"

Chi အရမ်းရီချင်သွားတယ် ဘာတဲ့ တာဝန်ယူပါဆိုပဲ တကယ့်က​​လေး​လေးကြ​နေတာပဲ Chi တို့နိုင်ငံမှာက လိင်တူချစ်သူ​တွေကို အရင်လိုမခွဲခြား​တော့ပင်မဲ့ လက်မခံနိုင်တဲ့သူ​တွေကလဲအများကြီးရှိ​သေးတာမို့ perth အတွက်စိုးရိမ်မိတာ ​တော့အမှန်ပင် perth ရဲ့အနုပညာအလုပ်​တွေမှာထိခိုက်လာနိုင်မလား ​ရှေ့ဆက်​လျှောက်မဲ့လမ်းမှာအဆင်​ပြေပါ့မလားလို့​တွေးပူမိပင်မဲ့ အဆုံးထိတူတူလက်တွဲ​​​လျှောက်ဖို့စဥ်းစားထားတာ​ကြောင့်  perth ရဲ့ ​ဖေ​ဖေကို ရဲရဲဝံ့ဝံ့စကား​ပြောဆိုရဲခဲ့တာ​​ပေါ့

" ok ok chi တာဝန်ယူပါ့မယ် ဟုတ်ပီလား ခု​တော့ bye bye ​နော် အိမ်​ရှေ့​ရောက်​နေတာကြာလှပီကို ​တော်​တော်နဲ့အိမ်ထဲမဝင်လို့ မားတို့စိတ်ပူ​​​နေ​ ​တော့မယ်"

one side love or .....Where stories live. Discover now