1.BÖLÜM :KAZA 💥

437 22 9
                                    

Başlama tarihlerini buraya alalım👉🏻

Umarım beğenirsiniz..🥰

"Allah kahretsin geç kaldım." Hemen yataktan kalkıp koşa koşa lavaboya girdim lavaboda işlerimi hallettikten sonra yaklaşık bir aydır toplamak için kılımı bile kıpırdatmadığım dolabımda
Okul formamı aramaya başladım. ,
"Ne ara bu kadar dağıldı ki bu dolap geç kaldığım yetmiyormuş gibi birde bununla uğraşıyorum."
Nihayet formayı bulduktan sonra hızla üzerime geçirdim ardından hafif bir makyajla hazırlığımı sonlandırdım. Aynanın karşısına geçip kendimi de beğeniyle süzdükten sonra koşa koşa aşağıya indim.

Ben kimmiyim?

Ben kimmiyim?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adel Öztürk. 18 yaşında sarı saçlı maviş gözlü bir lise 4 öğrencisiyim

İtalya'da yaşayan tek akrabam yani güliz teyzem sayesinde İstanbulda tatlı bir semtte yaşıyorum . Güliz teyzem her ay düzenli olarak para gönderdiği için maddi olarak sıkıntı yaşamıyor sadece kafama göre takılıyorum.

Bugünse okulun ilk günü ve ben yine geç kalıyorum hayatta en. Nefret ettiğim şeylerden biri geç kalmaktır ama bilin bakalım bu kız hep ne yapıyor evet doğru tahmin hep geç kalıyorum bu durumdan ne kadar sıkılsamda hep böyle oldu .

Aşağıya indikten sonra birkaç birşey atıştırıp telefonu ve çantamı aldıktan sonra hemen eveden çıktım.
Okul yürüyerek 15 dakikalık bir mesafede olduğu için normalde sorun çıkmıyor ama geç kaldığım için koşmam gerekiyor.

Okul saat 8.30 da başılıyor ve saat şu an 8.20
"Lanet olsun!" Hemen koşmaya başladım
Koşarken nefes nefese kalsamda yapacak birşey yoktu...

Nihayet okula ulaştığım da hemen sınıfımı bulup kapıyı çalarak içeriye girdim . İçeriye girmemle dersin fizikçi Mustafa hocaya olduğunu farkettim ve kendimi tutamayıp içimden
"Harika ne güzel bir başlangıç" diey mırıldandım .

Mustafa hoca "nerdesin sen daha okulun ilk gününden geç kalmak nedir saatin farkında mısın acaba hanımefendi?"dedi hocanın bu sözlerine karşı dönüp tahtanın üstü deki saate baktım
Saat 8.45i gösteriyordu içimden 'o kadar oyalandım mı ya' diye geçirdim sonra hocaya dönüp "kusura bakmayın hocam alrmı kurmayı unutmuşum" dedim
hocada bana "ilk gün diye birşey demiyorum bir daha olmasın geç yerine" dedi. İçimden "gıcık adam" diye geçirdim

Nihayet sınıfa döndüğümde boş bir sıra bulup oturdum liseye başladığımdan beri hep tek otururdum açıkçası bu durumdan gayet memnun çünkü yanımda biri oturduğu zaman hem derse odaklanamıyorum hemde rahat edemiyorum .

Dönüp sınıfı incelediğimde sınıfa yeni kişilerin geldiğini fark ettim onları eş geçip iki sıra arkamda oturan canım bestim azrama baktım. Oda bana baktı aynı şekilde . tatilde memlekete gittiği için onu çok özlemiştim ne kadar telefonla konuşsakta yan yana konuşmanın sarılmanın yerini tutmuyordu ona göz kırpıp önüme döndüm ve dersin bitmesini bekledim ilk gün olduğu için hoca ders işlemdi .

Nihayet zil çaldığında Mustafa hoca sınıftan çıktı diğer öğrenciler de sıra sıra sınıftan çıkarken hemen ayaklanıp azraya doğru adeta uçtum ve "azraaaaa çok özledim seni yaa nerdesin sennn" diyip üstüne atladım. azrada aynı şekilde özlemiş olacak ki bana sıkı sarılıp "adellll bende seni çok özlediiim" dedi.

Okul boyunca azrayla takıldık sonunda çıkış saati gelmişti azranın evi benim evimin iki sokak üstünde olduğu için o eve daha erken ulaşabiliyordu azranın evinin önünde durup ona sarıldım "hadi bebiş yarın görüşürüz" dedim . oda bana "görüşürüz akşam yazarım sana" diyip eve girdi .

Bende yavaş yavaş eve doğru yürümeye başladım bu evime nerdeyse ulaşmıştım tek yapmam gereken karşıdan karşıya geçip evime girmekti tam kaldırımdan inmiştim ki önümde siyah bir araba son sürat geçti o anın korkusuya küçük bir çığlık atıp giden arbanın arkasından "gerizekalı az daha beni eziyordun" diye bağırdım . tam o sırada arkamdan çok şidetli bir korna sesi ile karışık teker sesi duydum ben daha ne olduğunu anlamadan vücudumun alt kısmında çok şiddetli bir acı hissettikten sonra acı bir çığlık attım ve çarpmanın etkisiyel sert bir şekilde yer savruldum .

Düşmenin etkisiyel kafamı yere vurmuş olacağım ki kafamda inanılmaz bir zonklama hissetmeye başladım .gözlerim yavaş yavaş kararıyor her tarafım şiddetli bir şekilde sızlıyordu .

Bilincini tamamen kaybetmeden hemen önce duyduğum son ses "Siktir!"diye kabave kalın bir sesti .

🏥🏥🏥

Merhaba aşklarım nasılsınız?
Umarım iyisiniz dir ben çok iyim.
Bu benim ilk kurgum umarım beğenirsiniz bazı mantık ve yazım hatalrı için şimdiden kusura bakmayın

İlk bölüm olduğu için çok kısa oldu ama zamnla bölümlerin uzunluğunu arttırmaya çalışıcam

OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYINNNN.

Bana bu hesaplardan ulaşabilirsiniz.
.
Instagram: whaty.girils

TikTok: wetyy.girilsss

𝓐𝓓𝓔𝓛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin