«5»

901 46 51
                                    

Semih'le Kenan sahilde güle, oynaşa yürüyorlardı. Sonra konuşacak konu kalmadığı için Semih bir soru sordu.

"Kenan."

"Efendim?"

"Sen hangi takımı tutuyosun?"

"Neyden, bebeğim?"

"Bebeğim mi? Hoşt ulan."

"Pardon. Neyden, 'KARDAŞIM'."

"Heh, şöyle. Süper Lig'den tabi ki, başka neyden olcak."

"Ya, şimdi şöyle, Galatasaray'ı severim, ama Fener'i es geçemem, Beşiktaş'ta iyi, ama Kasımpaşa hepsini tekler."

"Ney?"

"Bahçesaraytaş'lıyım ben, güzelim."

"O ne lan? Kim şampiyon olursa onu mu tutuyon, amına koyayım?" Döneklerden misin sen?"

"Yok güzelim, ben hepsini tutuyorum diyelim. Belli değil."

"Sus. Bugünden sonra Beşiktaş'lısın. İtiraz edersen şu denizi görüyon mu? Heh, işte seni oraya doğru itmekten hiç ama hiç çekinmem, haberin olsun."

"Tamam, abi kızma. Oluruz Beşiktaşlı, ama Fener'le Galatasaray'ı da seviyorum."

"Al sana Fener'le Cimbom."

Semih birden Kenan'ı denize doğru ittirdi. Kenan düşmekten son anda kurtuldu ama ayakkabıları ıslanmıştı.

"Ya. Ya hay içine ama yani."

"Küfür etme lan. Sen artık minik bir kartalsın, itiraz falan kabul etmiyorum."

Kenan birden Semih'i yanına çekince Semih yere cuk diye oturdu.

"YA ÇOCUK BEN SENİN ANNENİ VARYA-"

"Aaa, ayıp ama. Anneye laf falan, cık, cık.. Gençlik bitmiş yav... Lan- lan, dur- Şaka, abi şaka, ABİ ŞAKA,VALLA ŞAKA! AĞAĞAAĞAĞAAĞAĞ!"

Kenan koşarken Semih yerden aldığı balçıkla Kenan'a doğru koşuyordu. Semih balçığı Kenan'ın tam sırtına fırlattı. Atışı isabetliydi. Kenan batmış üstüne baktı. Sonra Semih'e bakıp ofladı ve üstünü çıkardı.

Semih Kenan'ın üstünde ki atlete bakıp kızardı, yakışıyordu da şerefsize... Kenan bunu fark edince sırıttı.

"Bakmalara doyamıyorsun demi? Biliyorum, mükemmelim!"

Kenan model gibi ellerini beline koyup bir poz verince Semih ciddi kalamadı ve kahkahayı patlattı.

Kenan onun gülüşüne gülümsedi. Ya bir insanın gülüşüne nasıl aşık olabilirsin ki?

Kenan ayakkabılarını da çıkarttı ve yalın ayak denize soktu ayaklarını. Deniz soğuk değildi, ama sıcakta değildi. Ilıktı.

Kenan ayağının dibindeki kuma bakarken yanına gelen Semih'in ayaklarını görünce başını kaldırıp Semih'e baktı. O da ayakkabılarını çıkarmıştı. Kenan ona gülümsedi, Semih'te ona. Allah'ım gülümsemekten yanakları ağrımıştı.

Sonra Semih birden yüzüne gelen suyla kendini korumak için geriye doğru atıldı. Kenan ona bakıp sırıtıyordu.

"Sen kaşındın..."

Dedi, Semih. Birden ikisi arasında bir su savaşı başladı. Kenan Semih'e, Semih Kenan'a derken her tarafları su olmuştu.

İkisinin kahkahaları tüm sahili dolduruyordu, sokaktan geçenler onlara bakıp gülümsüyordu. Kenan sabah söylediği sözü geri aldı. Şu son iki gün hayatının en güzel günü olmuştu artık...

-----------------------------------------------------------

Kenan'la Semih sırılsıklam olmuşlardı, tişörtlerini çıkartmış atletleriyle ve şortlarıyla yürümeye karar vermişlerdi.

Kenan atletiyle bir modele benzerken, Semih cama çıkıp 'TOPUNUZU PATLATIRIM ULAN!' diye bağıran mahalle dayılarına benziyordu.

Islak ayakkabılarını ve tişörtlerini bir poşete koymuşlardı. Şuan ise bir dondurmacının önünde durmuş dondurma alıyorlardı.

Kenan Semih'in dondurmasını da alınca parayı ödedi ve abiye kolay gelsin deyip Semih'e doğru yürüdü.

Kenan dondurmasını Semih'e uzattı ve yanına oturdu. Semih vişneli, çikolatalı ve vanilyalı almıştı. Kenan ise karamelli, vanilyalı ve fıstıklı almıştı.

İkisi güneşin batışını izlerken dondurmalarını yiyorlardı. Allah'ım bu nasıl bir romantizm ya? Diye düşündü, Kenan.

Semih başını Kenan'ın omzuna yasladı yine. Kenan gülümsedi ve Semih'e yasladı kafasını.

İkisi dondurmalarını yalamaya devam ederken Semih durdu ve güneşe bakarken,

"Kenan."

Dedi.

"Efendim, balım?"

Diye cevapladı, Kenan.

"Bunu bir daha yapmamız lazım."

"Kesinlikle katılıyorum."

Dedi, Kenan.

"Kesinlikle..."

______________________________________

500 kelimehh

Ay ben bunları iyice şebeğe çevirdim lan...

EVET YİNE KISA OLDU, BİLİYORUM AMA İLHAM GELMİYO AMK.

★ •-)Kenan Yıldız & Semih Kılıçsoy(-•★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin