Kenan Arda'yla sohbet edip karar vermişti. Kenan kesinlikle Semih'e aşık olmuştu.
Arda Kenan'ı kalmaya zorlamıştı, Kenan'da Arda'yı kırmayıp kalmıştı. Sonra kahvaltı yapıp etrafı toplamaya yardım etmişti, Kenan.
Kenan bahçeyi temizlerken bir masanın üstündeki çantayı fark etti. Çantayı aldı ve Arda'nın yanına gitti.
"Arda, bu çanta kimin biliyor musun?"
Ferdi Arda'nın arkasına geçip sarılmış ve kafasını omzuna yaslamıştı, bir yandan Arda'nın elini tutuyordu, birlikte soğan kesiyorlardı. Kenan bu anı bozunca kendine küfür etti içinden. Arda çantaya baktı,
"Aa, Semih'in o."
Dedi. Kenan elindeki çantaya baktı. Kızardı nedenini bilmeden. Ferdi gülümsedi.
"Sen zaten gitmiyor muydun? Onu da ona götürü ver."
Dedi, Ferdi.
"Ben mi?"
"Evet, sen."
Kenan yutkundu.
"Ama nasıl yap-"
"Kenan sakin ol, git ve o çantayı ona ver."
"Ama adresini bile bilmiyorum ben daha."
"Sen çık, gönderirim ben sana."
Kenan başını salladı. Kapıya yöneldi, üstüne kot ceketini geçirdi ve kapıdan çekip gitti. Ani bir güven patlaması yaşıyordu, motorunu görünce hemen üstüne atladı.
Sonra motoruna yerleşip çalıştırdı ve telefonunu açtı. Tam gaz Arda'nın attığı konuma doğru sürmeye başladı.
-----------------------------------------------------------
Kenan evin önünde durmuş, elindeki çantayla bekliyordu. Hangi yüzle gelmişti ki buraya? Semih'i ne kadar tanıyordu ki de bu kadar güveniyordu kendine?
Kapının önünde durmaktan ayakları ağrımaya başlamıştı, taa ki Semih elindeki çöp poşetiyle dışarı çıkana kadar.
İkisi birbiriyle bakıştı, Kenan birşey diyemedi. Semih'te birşey demeyince aralarında sessizlik oluştu. Kenan birden çantayı uzattı. Sadece,
"Sağol."
Diyebildi, Semih.
"Rica ederim."
Kenan Semih'in o güzel gözlerine bakmaya doyamıyordu. Ne olurdu ki o güzelim gözleri onun olsaydı? İstediği gibi baksaydı o gözlere...
Kenan haddinden fazla Semih'e baktığını fark edince gözlerini kaçırdı.
"Ee... Ben gideyim o zaman?"
"Hm, hm."
"Görüşürüz?"
"Görüşürüz."
Görüşürüz mü? Görüşürler miydi ki ?..
______________________________________
270 kelime
Bir bölüm... İnsanın içine bu kadar mı sinmez amk...
ÇOK KISA BİLİYORUM AMA NAPİM YAW
Ve evet Arda ve Ferdi'yi soğan keserken hayal ettim... 🫦🫦🫦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★ •-)Kenan Yıldız & Semih Kılıçsoy(-•★
Fiksi Penggemar"Çapkın mısın oğlum sen?" "Çapkın değilim, aşk bu ilk görüşte."